joi, 20 iunie 2013

Din gradina mea


... cele mai frumoase flori, participantilor la "Miercurea fara cuvinte" (25/2013) .
Iar celor care stiu sa daruiasca cate un ping, le raspund cu drag printr-un pingback: Ina, Steliana, Mary, Ana, Irina, Leovi, Mworld, altcersenin, addicted, Manu, andreiraduM, Rolling Ideas, fata nesabuita, SilvingCristi, DaurelPauza de ceai, Kadia, Piticii Voinicii, Spunsieu, Gară pentru doi, Silvia, carmen elenaCălinH, Axlandra, Rux (copilarim), dordefemeie, Calaraseanu.ronima, OFZ, Claudia, Aniela, printre nori, AndreeaG, Petala Calatoare, oana, Pitici, dar Voinici, ELENA, Familie de prepelite, Dansuri populare, geanina, Printre Nori, Sorin, Dana Lalici, Slowaholic, miniCalatorii, Lumea lui Alexandru, fosile, Dan, Anastasia, Liviu Bimbea, Leovi, Minnie, Agenda util, BlindLove (Elly), Coco, Marco PoloTu1074 si Pandhora. Va doresc o saptamâna minunata în continuare si sa ne întâlnim cel târziu miercurea viitoare! :)

17 comentarii:

  1. Superbe!
    Nu le vinzi?:))
    Zi faina, pop!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase florile din gradina ta! Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai şi bujori?!? Splendid!
    Seri înmiresmate şi romantice vă doresc!
    Pup, o zi cât mai frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună CARMEN!
    Mulțumim pentru flori!
    Ai o grădină superbă draga mea,îmi plac mult florile tale!
    O zi frumoasă ca sufletul tău îți doresc!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  5. Îţi răspund şi aici la întrebare (sunt uşor de stârnit când vine vorba de Proza Arhiscurtă).

    Pe foarte scurt: PA înseamnă Proză arhiscurtă, adică texte de aproximativ 500 de semne (fix 500, pentru scrupuloşi!), care au darul să creioneze personaje şi/sau întâmplări atât de sugestiv încât să-l determine pe cititor să continue povestea în propria-i minte, folosind propria-i imaginaţie.
    E o secţiune de PA Teorie pe blogul meu, o descoperi rapid (am pus-o şi în semnătură), dar teoria PA-ului e aflată permanent în lucru.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce de frumuseţi ai în grădină, dragă Carmen! Un mic "colţ de rai", aşa cum trebuie să fie pentru fiecare om..."acasă". Sunt sigur că vor înflori şi alte minunăţii şi că ni le vei arăta pe toate.
    O zi cât mai frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah, ce frumuseti! Iti mulumesc ca le impartasesti cu noi. Vad ca albinutele-s puse bine pe treaba :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai ce-mi plac! Sa va bucurati toata vara de florile gradinii voastre.
    Pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eh, frumoasa flori, frumoasa si relaxanta gradina ai. Te invidiez un pic, dar nu cu rau. Sper ca intelegi. Imi pare rau ca nu am putut participa la WW. Prea ocupata. Acum sunt in trecere, in fuga pe ici-colo, pe un blog, pe altul.
    Sa ai o seara minunata, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  10. Primele flori sunt maci? Maci galbeni? N-am mai vazut.Ai o gradina foarte colorata, si ingrijita!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoase florile din gradina ta !

    RăspundețiȘtergere
  12. superbe!!! multumesc! o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Locuitorii din sectorul in care locuiesc eu au/am facut alergie la florile de pe bulevarde; primarul Chiliman "a fost dovedit" ca a dat cam nejustificat banii pe aranjamente florale. Desigur, il vom mai alege, deoarece pentru populatie a eliminat taxa de salubritate, iar lucratorii de la curatenie sunt prezenti si cuviinciosi 7 zile din 7.

    RăspundețiȘtergere
  14. De fiecare data cand vad poze din gradina ta te invidiez :). In sensul bun, desigur. Un weekend excelent iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoase flori! Multumiri, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere