luni, 5 martie 2018

Vedete pe Covorul rosu


Superbe toalete au prezentat vedetele de la Hollywood la Spectacolul decernarii premiilor Oscar! Contrar spectacolului decernarii premiilor Globul de Aur, aici la Oscar rochiile purtate de staruri au fost în toate culorile curcubeului! Au predominat însa rochiile în rosu si în alb. Trenele si decolteurile adânci a fost un "must".
Barbatii au purtat smoking, sacouri blink-blink sau costume de catifea în culori rosu închs sau verde închis. Majoritatea au asociat papion dar au fost si câtiva cu cravata.
Printre multe altele, s-au servit snacks-uri "Oscar" cu somon afumat, s-a savurat ciocolata "Oscar" si s-a baut muuulta sampanie dar si vin "Oscar - Francis Ford Coppola"...

S-a încheiat cea de-a 90-a editie Oscar si ... a fost cel mai reusit show de pâna acum!

12 comentarii:

  1. Da, rosul a dominat. Minunate toalete1 Mie personal mi-a placut cum s-a pezentat Meryl Streep. O mare Vedeta! Mi-a placut enorm si moderatorul spectacoluli, Jimmy Kimmel ☺
    Salutari, Kimi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, ai dreptate, Kimi. Frumoasa a fost rochia lui Maryl.
      Simpatic foc moderatorul! Mi-a placut mult apropoul la "Mee to" si "Time's up" legat de statueta OSCAR ☺☺☺☺
      "OSCAR este la ora actuala cel mai iubit și respectat barbat din Hollywood. Si iata de ce: își ține mâinile la vedere, nu spune niciodată un cuvânt nepoliticos și, cel mai important, nu are penis" ☺☺☺☺

      Ștergere
    2. ☺ nu se poate! vezi, eu nu am fost atenta la secventa asta, de altfel am vazut in reluare, si probabil varianta scurtata. Oricum, multumesc pentru acest detalui, Carmen draga. Imi inchipui ce rasete au fost in sala! ☺

      Ștergere
    3. da, au fost rasete si aplauze furtunoase!
      nu doar frumusel ci si spiritual acest Jimmy! ;-)

      Ștergere
  2. wow, o adevarata gala! Eleganta, stralucire, rafinament!
    Preferata mea a fost rochia actritei Mary J. Blige. Ea a purtat o Versace ♥
    Nu am vazut spectacolul in direct, pentru noi europenii este aproape imposibil!
    O zi minunata sa ai, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat frumoasa si MaryJ!
      Pe mine însa m-a impresionat aparitia lui Jane Fonda! Nu stiu cum a facut, cate corseturi sau ce fel de material a avut rochia ei, însa Jane a aratat absolut fabulos! LA VARSTA DE 80 DE ANI!!! Respect!
      Multumesc asemenea, Codruta draga!

      Ștergere
    2. are deja 80 de ani?! uau... ai dreptate! Colosal ce aparitie!

      Ștergere
  3. asa cum ai mentionat in articolul tau, Carmen draga, trendul actual este ca rochiile sa aiba decolteu ascutit si foarte adanc, si/sau sa aiba slit pe piciorul stâng sau/si drept pâna la linia chilotelului ☺ ceea ce mie mi se pare exagerat, mai ales ca asemenea rochii cu slit au purtat si vedetele cu forme mai rotunde ☺☺☺ Dar de, gusturile nu se discuta!
    O zi placuta! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dadada, ai dreptate ☺☺☺ am observat si eu ;-) Insa m-am bucurat ca si cele mai plinute au purtat "ultima moda"! Important este ca fiecare persoana sa fie multumita de sine însasi si nu sa fie preocupata de "ce zice lumea"! Insa... in lumea Hollywoodului nu cred ca e cazul sa ne facem griji din aceasta pricina ☺☺☺

      Ștergere