miercuri, 28 martie 2018

Miercurea fara cuvinte (s13) - Muguri si flori de Primavara



Va reamintesc ca singura regula la "Miercurea fara cuvinte" este ca postarea pe care o înscrieti în tabel sa nu contina text scris. În rest este orice permis :-) Happy WW! ☺

50 de comentarii:

  1. nici nu stiu cum sa procedez, sunt prima oara la Miercurea fara cuvinte. Dar va urmaresc de mult. Mi-am facut blog in ura cu cativa ani tocmai ca sa te citesc, draga Carmen.
    Imi plac mult florile tale, aici este adevarata primavara!
    Tuturor celor ce vin astazi la Miercurea fara cuvinte: Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai procedat f bine, felicitari si BUN VENIT IN CLUBUL MFC! ��
      nu stiu ce se intampla insa cu casuta de comentarii la tine pe blog... nu o gasesc! ��
      Happy WE, Liliana draga ��

      Ștergere
    2. Multumesc, si eu, Liliana! Happy WW!
      Scriu aici, pentru ca nu mi-am putut exprima pe blogul tau admiratia pentru frumusetea imaginilor de veritabila primavara! :)

      Ștergere
    3. nu stiu cum sa fac sa am casuta de comantarii :-( Dar nu e nici o suparare, important este ca va vad pe voi si imi face placere :-) Multumesc mult Carmen draga pentru gazduire.
      Happy WW Diana, multumesc mult :-)
      Happy ww tuturor!

      Ștergere
    4. Cu multa placere.
      Mai jos explic (asa cum ma pricep) :) cam ce ar trebui sa faci daca doresti comentarii pe blog. Sper sa fie "tabloul de bord" al blogului tau cat mai apropiat (tehnic) de al meu (sunt ambele pe blogspot, dar... cine stie?!) :)
      Accesezi "Design" sau "Tablou de bord" – dreapta sus (se deschide o pagina unde in stanga – asa e la mine – apare o "coloana" in care sunt scrise mai multe); accesezi (clic) "Setari" – se deschide o lista, unde faci clic pe "Postari, cometarii si trimitere"; va aparea o "pagina" unde poti alege (in "segmentul" "Comentarii") cum vrei sa se afiseze comentariile (eu am ales "Incorporat" – prima varianta). S-ar putea ca la tine sa fie selectata optiunea "Ascunde" si de aceea nu se pot scrie comentarii. Dupa ce selectezi forma in care vrei sa apara comentariile apesi "Salvati setarile" – in dreapta e la mine. Apoi revii la blog. :)
      Noapte buna! :)

      Ștergere
    5. sper ca Liliana sa citeasca si sa rezolve setarile. Explicatiile tale Diana draga sunt perfecte! Uite asta este munca in team! Clubul MfC strânge rândurile in jurul oricarui membru ;-) Minunat gest!
      Noapte buna!

      Ștergere
  2. Happy WW!
    :D Eu chiar am rascolit prin zapada care abia a inceput sa se topeasca.
    La tine e o incantare de Primavara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oop da! Am vazut ca zapada a acoperit gingasele floricele 😐⛄
      Happy WW, Nima draga!

      Ștergere
  3. Minunat mozaicul! E fara dubiu! Primavara a venit!
    Imi plac tare mult lacramioarele. E una din florile preferate!
    Multumesc pentru culori, draga Carmen!
    Happy WW! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Suzana draga. In Bavaria e intr-adevar primavara.
      Happy WW! 😊

      Ștergere
  4. La mine inca nu a inflorit nimic. Abia incepe sa se incalzeasca. A fost o iarna prelungita pana acum

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ce regiune locuiesti tu Alex draga?

      Ștergere
    2. In eternul si fascinantul Bucuresti! Si stau la curte, la periferie, dar inca nu a inflorit nimic, a fost foarte frig, abia acum incepe caldura

      Ștergere
    3. Primavara vine cu pasi mici dar siguri 😊

      Ștergere
  5. Ce frumos le-ai surprins,o explozie de culori!
    O zi minunată îți doresc,CARMEN!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O zi minunata iti doresc deasemenea Elena draga. Happy WW 😊

      Ștergere
  6. Muguri și flori de primăvară minunate, dragă Carmen! Pe aici avem încă mormane de zăpadă, iar mugurii mă tem că au degerat. Cel puțin cei de magnolie. :(

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut la stirile TV... ce pacat. Sper ca iarna rebela sa se retraga cat mai rapid si sa nu lase pagube in urma.
      Happy WW Zina draga 😊

      Ștergere
  7. Vin și eu cu o postare, nu tocmai fericită!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce feerie de culori aici la tine! Abia aștept să se împodobească și grădina mea, mai e puțin până în aprilie :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi dimineata au inflorit primele ramurele de Forsythia 😍Va fi im curand si la voi primavara.
      Happy WW 😊

      Ștergere
  9. Cu ochiul tau sensibil la frumos, ai redat minunat tema zilei! totusi, la tine e mult mai inaintata primavara! Ieri la noi era inca zapada...dar azi am fost incantata sa gasesc ceva subiecte de pozat pentru rubrica ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow Silvia draga, ce surpriza! De mult nu ai mai fost la MfC 🤗 cat ma bucur 💕
      Happy WW 😊

      Ștergere
  10. Toate pozele sunt frumoase! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoase florile, m-au înduioșat în special ghioceii de pădure.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe germana se numesc Märzenbecher, adica "cupe de martie". Pe româneste acesti ghiocei uriasi se cheama luşca. Sunt minunati si parfumati fin.

      Ștergere
    2. Mulțumesc că m-ai luminat! :)

      Ștergere
  12. Iupiii, mi-au acceptat în sfârșit comentariul! Happy WW, Carmen dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Juhuu! Ma bucur Roxi draga! Stiu ce neplacut e sa scrii si sa-ti dispara comentariul.
      O zi faina! Happy WW 😊

      Ștergere
  13. Ce bine că miercurea asta e şi la noi primăvară! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha! Spirituala si simpatica, asa cum te stiu Vero draga 😘
      Happy WW😊

      Ștergere
  14. Wow, such beauty. It is wonderful to watch the earth wake up during spring. Have a great week!

    RăspundețiȘtergere
  15. Pe mal de apa curgatoare, pe covorul vechi de frunze, printre floricele si surcele Primavara se arata! Asa-mi place malul apei! :)
    Ignorand racoarea cam de iarna, pe unde trec vad copacii cu mugurasi... Floricele "pe campii" doar in Poiana am vazut, desi acolo, duminica, inca mai era patura de nea. :)
    A venit primavara! :)
    Happy WW, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3 (era sa scriu de la Leo pentru trio!:)) Ma gandeam la plimbarile lui Leo pe mal de apa). :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Leo e cel mai incantat de plimbarile in mijlocul naturii. Ii plac locurile ne mai batute dar prefera drumurile pe care deja le cunoaste.De acum ca primavara s a instalat ne vom tot plimba.
      Pupici de la Leo si noi doi pentru trio 😊🤗😘 o seara placuta!
      Happy WW Diana draga 😊

      Ștergere
  16. Ce minunăţii ne-ai adus aici! Am făcut în gând o plimbare printre ele şi aşa am evadat din biroul meu.
    Seară frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai "venit" cu noi la plimbare. De maine am concediu (de Paste) pana marti. Sper sa nu ploua sa putem savura noi si lungi plimbari in parc.
      Happy WW Potecuta draga 😊

      Ștergere
  17. Frumos la voi!Aici abia se topeste zapada.Sper sa avem un Paste mai calduros.Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi este cald de la weekend. Duminica a fost chiar foarte cald, am stat 3 ore in curte doar imbracata cu o rochita cu maneca scurta. Astazi cerul a fost insa acoperit si acum pe seara a inceput sa ploua. Meteorologii spun ca de Paste (Pastele catolic) va fi frig si s-ar putea chiar sa fulguiasca! Saptamana viitoare va fi rece :-( Tja, eu astazi am fostla serviciu si de mâine am concediu pana marti. Toata lumea în Germania are liber de vineri pana marti. Multumim Floarea draga. O saptamana placuta sa fie si pentru voi!

      Ștergere
  18. Minunat <3!!!
    Eu am trisat putin si mi-am trimis "spionii" sa imi aduca primavara in poze :))).
    Vai.. de cate ori vad ghioceii acestia de "gradina" cum le spuneam noi, imi amintesc cand i-am zarit prima data. Cata nedumerire am simtit atunci... Sunt vizibil diferiti de cei "salbatici" (sa le zic asa?:P).
    Pupici cu drag <3
    Happy WW!!!

    ps: iar era cat pe ce sa ratez inscrerea :O, desi aveam totul pregatit si chiar de luni....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vai vai vai, Rux draga, ce emotii mi-ai dat ;-) ☺ Bine ca ai ajuns la întâlnirea MfC <3
      Rux, acestai nu sunt ghiocei, practic sunt niste "clopotei" albi ☺ Pe germana se numessc "cupe de martie" pe latina Leucojum vernum. Ghioceii se numesc Galanthus si cele doua sorturi de flori de primavara sunt intr-un fel "verisori" pentru ca fac parte din aceeasi familie Amaryllidaceae - din care fac parte si crinii si narcisele si brândusele. Acesti ghiocei mai mari sunt practic varianta salbatica, cei miculuti sunt "de gradina" ☺☺☺
      Te pup. Noapte buna! Happy WW! ☺

      Ștergere
  19. bate vânt de primăvară pe la Miercurea fără cuvinte! Acum câteva zile, mă gândeam ce-o să postăm la tema acestei zăptămâni, câtă vreme zăpada căzuse din belșug.
    Mă bucur mult că am ajuns și eu aici, deși la „spartul târgului”, după o zi atât de aglomerată.
    Numai bine, dragă Carmen și multe bucurii și flori de primăvară! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Absolut superbe fotografiile pe care ni le-ai oferit, dragă Carmen! Toate sunt minunate, dar ghioceii au ceva atât de diafan....
      Noapte bună! :-)

      Ștergere
    2. cat ma bucur ca ai ajuns sa te înscrii, Alex draga! Tu esti unul dintre cei mai fideli membrii MfC, din generatia de început blogosferic românesc.
      Happy WW! ☺

      Ștergere
    3. asa a fost si la noi in urma cu 3 saptamani - zapada, zapada si frig si apoi, peste noapte s-a incalzit si dupa o zi intreaga cu soare, a disparut ultima pata de zapada si natura a reînviat.
      La noi duminica se serbeaza Pastele - toti speram sa fie vreme frumoasa. Dar... cum va fi, va fi! Important este sa ne intalnim cu familia si prietenii, sa fim veseli si sanatosi.
      Noapte buna! ☺

      Ștergere
    4. Vă doresc de pe acum să vă bucurați cu toți de Sărbătorile pascale, cu sănătate, bucurii și multe, multe flori! :-)

      Ștergere
    5. Multumesc mult Alex draga! Si eu îti urez tie si familiei tale frumoase, o zi de Florii cu sanatate si numai bucurii! ☺

      Ștergere