luni, 19 martie 2018

În amurg

18 comentarii:

  1. Ce fain va provoaca la joaca, pe zapada proaspat asternuta! <3 E... fosforescent! de fain micutul blanos. :)
    Noapte buna, Carmen draga! Si zi usoara! Si frumoasa! :)
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vineri sambata si duminica am fost la fete sa ajutam la carat mobila, Adela si-a renovat totul de la zero. Helmut are de luni dimineata o inflamatie la laba piciorului, doctorul a zis ca pe langa tabletele pe care i le-a prescris, relaxarea totala e cel mai bun remediu. Asa ca de ieri, toate au "cazut" pe mine. Dimineata si seara fac plimbarile cu Leo, dimineata numai o jumatate de ora si seara cel putin o ora. Apoi, inainte de a pleca la serviciu, si ieri si azi, a trebuit sa curat zapada din fata casei si din fata garajului, ca de, startul primaverii astronomice a fost cu ninsoare!
      Pentru blog si alte hobbyuri nu mai imi ramane timp de loc... dar asa e viata, cu tot felul de surprize 😉
      Te pup Diana draga. Ganduri bune si imbratisari de la trio pentru trio 💕😘🐾

      Ștergere
  2. Au venit sarbatorile in bucurest ninge mai frumos ca de craciun propun mutarea craciunului in martie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😉 Doua saptamani de "concediu de Craciun" (in plus) nu mi-ar strica acum, la sfarsitul lui martie 👍😂🤣

      Ștergere
  3. Cat sunteti de frumosi amandoi :*!!! Hihih. Si asta da "loc de joaca" ;))).
    Pupici cu drag <3!!

    ps: mie tare imi placea cand era zapada si ieseam cu Do pentru ca ii pastra parul atat de frumos!! Nu se batatorea, nu se incalcea... si era asa moale si pufos ;)).
    Plus curat!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cand l am adus la noi pe Leo, ne-am plimbat pe acest camp. Cand era mic, obosea, era drumul prea lung 😉 Asta toamna, cand lanurile de porumb erau mai inalte de cat mine, l-am pierdut pe nazdravanul Leo 😄 A intrat in lam si a urmarit un iepure sau soarece de camp si a uitat de mine. Eu am strigat dar... Cand a vrut sa se intoarca, a iesit in celalalt capat de lan si pentru ca nu m-a vazut, s-a hotarat sa alerge acasa... Drumul spre cartier duce insa peste o sosea cu 4 benzi! Doamne ce spaima am tras! Am strigat si am alergat dupa el si el nu ma auzea. Fugea disperat sore casa. Intr-un tarziu m-a auzit si... a venit ca sageata la mine. Ce bucurie ca ne-am regasit! 🤗 A fost o lectie pentru mine, nu il voi mai lasa niciodata liber cand lanurile sunt asa inalte!
      In rest, are voie singur sa se zbenguie. Tare ii place!
      Te pup. O zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Echinoctiu de primavara cu veselie! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunteti tare scumpi! Pupici cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Este atât de drăgălaş Leo ! O păpuşică vie !
    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leo este jucaria noastra vie!
      il iubim asa cum il iubesti si tu pe Puiu ♥
      pupici! xoxo

      Ștergere
  7. Fața lui Leo este atât de amuzantă. Cum să nu te facă să râzi, când el transmite numai bucurie? Să fiți sănătoși cu toți și fericiți! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mare dreptate ai, Alex draga. Leo produce numai veselie. Toti in familie sunte topiti de dragul lui.
      Multumim asemenea. Sanatate si numai bucurii sa aveti si voi!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Da, am avut zapada din belsug anul acesta - ma refer la 2018, ca de Craciun (in 2017) nu am avut de loc ☺☺☺ Iar veselia... veseleia ne insoteste mereu :-)

      Ștergere
  9. Și la noi e la fel cu Kotik și Lemu.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi este "vara" între timp. Astazi au fost 22 grade... Leo nu mai poate de fericire, ca acum plimbarile sunt mai lungi si acasa, usa la terasa este deschisa toata ziua deci poate intra si iesi in curte de cate ori doreste.
      La weekend putem sa stam ore in sir in curte cu el, nu mai e singur :-)

      Ștergere