vineri, 4 septembrie 2015

Apa trece...

petru rubrica "Reflexii în oglinda"


21 de comentarii:

  1. o salbaticie linistitoare...
    natura ofera intotdeauna reflexiile potrivite :)

    un w-end perfect iti doresc draga mea draga! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe Valea Cernei am petrecut una din cele mai caniculare zile de concediu si... nici nu am sintit ca ar fi fost atât de cald! :) de-a lungul apei, racoarea si umezeala au fost total recomfortante. Natura nu poate decât sa fie frumoasa :)
      pup draga mea draga. UN weekend minunat sa aveti :-*

      Ștergere
  2. Intr-adevar Pandhora are dreptate. Sunt chiar linistitoare.
    Norii se reflecta atat de frumos, iar poza a doua imi place nespus.
    Un weekend dupa dorinta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. au petrecut într-adevar câteva ore in deplina armonie si liniste, pe Valea Cernei, departe de forfota statiunii Baile Herculane, fara praf, fara galagie :)
      Un weekend minunat sa ai deasemenea, Suzana draga!

      Ștergere
  3. Încântătoare fotografii,îmi plac tare mult!
    Îți doresc un weekend frumos și plin de bucurii!
    Pup draga mea și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imaginile sunt minunate,dar ma duce gandul si la substratul postarii.Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pietrele raman! Si le tot slefuieste... :)
    Weekend placut, Carmen. pupicei

    RăspundețiȘtergere
  6. Iar amintirile rămân frumoase!
    Avem și dovezi. ...;)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, am adunat o multime de amintiri minunate, pe parcursul acestor trei saptamâni si jumatate.
      pup. weekend fain!

      Ștergere
  7. Minunate reflexii, în apele liniştite ale Cernei! Dacă oamenii sunt "repetenţi" la capitoll gospodărire a staţiunii, natura este atât de frumoasă şi de generoasă. Avem o ţară minunată, dar tare prost gospodărită!
    Zile frumoase, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu multe tari in Europa au relief atât de diversificat ca România si într-adevar este tare pacat ca frumusetile nu-i sunt puse în valoare!
      Un weekend placut sa aveti, Alex draga!

      Ștergere
  8. Ce minuni ai colectionat si aici! :)
    Am vazut si broscanii! :)) In foto 3 si 4 (nu cred ca m-a inselat vederea) :)) Ce faini sunt! Un fel de a spune! :) Faptul ca i-ai fotografiat imi place! Spiritul de observatie.
    Stralucitor de frumoasa zona!
    Sa aveti un minunat sfarsit de saptamana! Imbratisari si pupici, cu drag! <3 De la trio. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Singura fara nicio treaba e broscuta.E si ea in vacanta si-si face "baia de frumusete'.:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Fără nicio legătură cu superbele fotografii, apa trece, dar uneori nu rămâne piatră pe piatră...

    Săptămână bună, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  11. Apa trece si modeleaza pana si cea mai dura roca, cu rabdare, in timp, cu maiestrie...iar tu, mereu un observator fin, esti!

    RăspundețiȘtergere