vineri, 22 mai 2015

Extern

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"

20 de comentarii:

  1. Am zis:eleganta si bun gust! O zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lampa aceea de gradina, a primit-o Helmut anul acesta de ziua lui :) Se pare ca i-am gasit locul potrivit :)
      Un start bun in weekend!

      Ștergere
  2. Reusite pozele cu un astfel de contrast.
    Le voi numi "Lumini in noapte":)
    O zi cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, se pot numi si asa si suna chiar frumos.
      Un start bun in weekend! :)

      Ștergere
  3. uite ca amandoua am ales ca tema...lumina pentru reflexiile de azi :)
    invaluitor de frumoase imagini...pup draga mea draga, buna dimineata! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelent "paralelism"!
    Misterul din prima foto se... continua in a doua.
    O lumina de slaba intensitate in intuneric pare a fi menita sa adanceasca intunericul, misterul noptii.
    Ziua minunata sa iti fie!
    Pupici si imbratisari, cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un pic de mister "sta" bine fiecarei nopti :))
      pupici si imbratisari, de la duo pentru trio <3

      Ștergere
  5. Frumoasă postare,ca de obicei!
    Mulțumesc pentru urări,draga mea!
    Un weekend pe placul tău îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intreaga saptamana am fost ocupata cu muuuulte treburi casnice si organizatorice, asa ca ieri, destul de târziu am auzit ca este sarbatoare... Cu placere :)
      Un start bun in weekend! pup

      Ștergere
  6. Se vede ca nu sunt copii mici pe acolo, ordine si disciplina :) Frumos, cu gust e interiorul.Pupici si un week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca te cam grabesti cu aprecierile :))
      Multumesc, un weekend minunat sa ai, de asemenea!

      Ștergere
  7. O atmosfera primitoare! Lumina e calda....frumos!:)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. efectul lampilor este mereu romantic, cald... Jocul de lumini si umbre fascineaza :)
      pup si eu. Noapte buna!

      Ștergere
  8. Mereu surprinzatoare,frumoase cadre de lumini siumbre,îti încânta privirea !
    O zi seninã îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase reflexii ale luminii, și în exterior și în interior. Felicitări !

    Seară plăcută și o săptămână bună, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  10. ce dragut, imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar şi în liniştea nopţii, la lumina tainică a lămpii, grădina voastră este tare frumoasă!
    O săptămână nouă cât mai frumoasă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere