vineri, 8 mai 2015

Primavara în retrovizor

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"



22 de comentarii:

  1. reflexii...din mers! :)
    imi place prima pentru ca te vad pe tine si copacelul inflorit, imi place ultima pentru cele trei ipostaze ale copacilor, ca sa nu mai zic de cea de a doua...minunat se vad muntii :)
    te pupacesc draga mea drada, w-end cu soare iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) când masina ruleaza cu peste 100 km la ora, trebuie sa reactionezi rapid când vezi ceva frumos, pentru ca o clipa mai târziu, imaginea din fata ochilor este cu totul alta :) Insa m-am specializat în fotografii pentru rubrica de vineri :)))
      te pup si eu, draga mea draga :-*

      Ștergere
  2. Bună CARMEN!
    Superbe reflexii,toate îmi plac!
    Weekend plăcut îți doresc,draga mea!
    Pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...cel putin asa te mai vad si eu...Pusi cu multumiri pt plantuta.
    Cu drag, Lu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da' stiu ca tu esti mai scumoa la vedere! ;)
      pupici :-*
      PS: Versprochen ist versprochen und wird nicht gebrochen! :)

      Ștergere
  4. Nu am prea vazut poze asa frumoase in mersul masinii...
    Sper ca drumul a fost placut!
    Un weekend dupa dorinta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca nu exista santiere sau accidente, drumurile cu masina sunt întotdeauna placute :)
      te pup. Un weekend fain!

      Ștergere
  5. In prima poza ai prins bine si masina din spate! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)în fiecare fotografie am vrut sa prind pe lânga oglindire ceva special si frumos :)

      Ștergere
  6. Cel mai special și mai frumos ai prins în prima poză ! ;) ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Zina draga! pomii înfloriti si cerul perfect albastru, sunt motive des fotografiate. Deasemenea apusul de soare este foarte frumos :)

      Ștergere
  7. Fotografii excelente!
    O seara cât se poate de placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Tolle Bilder Carmen!
    Wunderschönes Wochenende wünscht Dir Crissi

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase instantanee, diferite,dar...la fel de reusite !

    RăspundețiȘtergere
  10. Primavara e frumoasa și în ...viteză ! Imposibil sa nu o observi. ..:)
    Te pup!
    Week-end superb sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cand vad aceste imagini,mi-am amintit ca tu nu poti opri,oriunde.Te multumesti cu ce prinzi din mers,dar esti un meserias.Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  12. Faine reflexii! Trebuie să mai fac și eu câteva! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Hei, te pup! :) Se pare că astăzi am ieşi amândouă la "vânat" :)
    Ce culori frumoase ai surprins în ultima fotografie! Superb!
    Weekend minunat să aveţi, dragilor!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt reflexii in care se vad urme de ...relaxare.:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere