luni, 4 mai 2015

Fluturi cu radacini (2)






pentru rubrica Buna dimineata, Soare!

27 de comentarii:

  1. Pe cuvantul meu daca nu este un adevarat paradis insula aceea! Vazusesem titlul primei postari, nu am apucat insa sa deschid, dar nu ma gandeam ca si frumusetea de orhidee este acolo. De fapt, era logic sa fie, cum sa rateze ei aceasta adevarata specie-regina. Bineinteles ca unele din ele nu le-am vazut vreodata, natura aceasta nu va inceta sa ne uimeasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Insula merita vizitata in orice anotimp, dar primavara este absolut speciala! Am vazut si eu multe expozitii de flori, am vizitat gradini botanice, insa explozia de frumusete la sfârsitul lunii aprilie pe Mainau este un spectacol fascinant!
      pup draga mea. O seara minunata sa ai!

      Ștergere
  2. ce frumos, cat de potrivit ai denumit acesta postare! :)
    ce minunatii de orhidee, ce de culori si forme...ai dreptate, parca te astepti sa-si flurure "aripile" :)

    pup draga mea draga, infloritoare sa-ti fie saptamana! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tare mult imi plac orhideele, avem si noi acasa vreo sapte ghivece, însa soiuri ca cele vazute aici in expozitie - rar sau niciodata nu am mai vazut.
      pup si eu draga mea draga! o seara faina!

      Ștergere
    2. imi plac mult cele albe dar si cea albastra...sunt deosebite! :)
      te imbratisez >:D<

      Ștergere
  3. Parcă şi simt mirosul florilor de pe Mainau... Aparatul foto a avut mult de muncă :)
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Tin minte, anii trecuti, umblam la mine cu acumulator de rezerva :) Din fericire, tehnologia evolueaza fantastic, acum nu mai incarc aparatul decat o data la câteva zile, chit ca fotografiez foarte mult :)

      Ștergere
  4. Montajul este superb si fascinant!
    Cuvintele se retrag in fata unei astfel de frumuseti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult!
      O saptamâna colorata si parfumata iti doresc!

      Ștergere
  5. Considerate printre cele mai frumoase flori exotice Orhideele sunt invaluite si astazi in mister,vorbesc dincolo de cuvinte!
    Admirabile imagini! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa gândesc si eu. Flori exotice misterioase. Poate de aceea le consideram atât de frumoase :)
      Multumesc, Iulisa draga! :)

      Ștergere
  6. Şi eu credeam că-mi plac numai cele albe.. :)
    Găsesc aici multe alte nuanţe, de care nici nu am ştiut... Minunate!
    Pupici, draga mea, o săptămână înfloritoare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cele care arata ca panselutele, si cele care arata ca irisii si cele ca stelele de mare... wow, si eu am descoperit multe forme si culori despre care nu as fi crezut sa fie intre tipul de orhidee.
      Pup si eu, Anastasia draga. O saptamâna minunata sa ai!

      Ștergere
  7. Sunt nemaipomenite! Le-am privit de cateva ori.Multe nu le-am mai vazut pana aici.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. orhideele au o diversitate de neimaginat! sunt flori miraculoase...imi plac tare mult :)
      Seara placuta si tie, multumesc mult! :)

      Ștergere
  8. Un titlu mai potrivit nici ca exista! Exact ca niște fluturi! Forme,culori! O incantare!
    O săptămână la fel de colorată Îți doresc!
    Pup!
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) de cate ori privesc orhideele mi se pare ca fluturii au prins radacini :))
      pup si eu. O saptamâna frumoasa!
      PS: mâine cica vom ave peste 28°C la umbar!... abia astept! ☺

      Ștergere
    2. Vine valul cald anunțat cu surle și trâmbițe! Da eu nu știu cum fac valurile astea ca pe mine mă ocolesc intotdeuna! :)))
      E inourat ca naiba însă e cald! :)
      Pup!
      Ps: sa nu uiți de loțiunea cu factor ridicat de protecție. ..:)))

      Ștergere
  9. Remarcabilă răbdarea cu care ai fotografiat fiecare floare în parte! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta este doar parerea ta ☺ am fotografiat poate doar 10 procente din tipurile de orhidee expuse!

      Ștergere
  10. Tiiii, ce frumuseti! Orhideele sunt cele mai spectaculoase flori; Dumnezeu a fost foarte inspirat cand le-a creat. Multumim pentru urari si-i transmitem si noi Ralucai "La multi ani!". O iubim si-i dorim multa bafta in tot ce va face si, nu in ultimul rand, sa fie fericita! Va pupam cu drag pe toti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim mult Alina draga! Tocmai am pus vasele in masina de splata :) party s-a încheiat acum o jumatate de ora :)
      pupici, îmbratisari si toate urarile - trimitem înzecit înapoi ♥

      Ștergere
  11. Aici s-au ratacit si cateva pasari.Puteam sa jur ca am vazut o lebada roz-ciclam.:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si câteva flamingo si colibri si câte si mai câte :)) pup si eu.
      Noapte buna, Angi draga!

      Ștergere
  12. Ma gandeam...(eh, deci...gandeam...:) ) cum ar fi sa pot avea niste imprimeuri de textile sau niste coliere, asa "tantose" ca aceste minunatii?!!... ar fi "teribil" de fain, superb...de-a dreptul!!! lol...ar fi primavaratica toata experienta si...m-as alinia (ca doar am parcurs posturile anterioare) observatiilor tale: ar fi precum primavara care poate aduce "noi orizonturi" cat mai inalte, ca aspiratii, apoi, emotii, la care poti privi, "retrospectiv in vizor"...mai devreme ori mai tarziu?!...
    eh...m-am gandit, si, doar seriile aceste de "fluturi inmiresmati" sunt de vina... *_*
    "-Ce ti-e si cu primavara, asta? "e prea, prea...colorata, prea parfumata....prea ganditoare!!!"
    Salutari calde...

    RăspundețiȘtergere