joi, 11 octombrie 2012

Ou în roșie ;)







Pe blogul Kadiei am gasit o reteta fantastica, pe care am probat-o si rezultatul a fost deosebit - iata-l! Invit pe toti cei care au participat la Miercurea fara cuvinte - saptamâna 41/2012 sa serveasca (la micul dejun/la pauza de prânz/la cina - oricând ajungeti pe aici), câte o rosie umpluta cu ou. Ajunge pentru fiecare - serviti cu încredere, seria urmatoare este deja la cuptor :)) Floarea, Morian Art, ina, Iulia Radu, 13angi, Ana, Silvius210, Leovi, Just Words, Diana, incognito, Jumatati, Anca, Blind Love, Liviu Bimbea, Alice in WonderNet, Andreea B, mircea florescu, ChGabriela, Roz... sau nu, Cris-Mary, Mihaela, AndreeaG, dordefemeie, anastasia, addicted, altcersenin, RobertN, DANI, aA, Fosile, Madalin, Cristi M., zoltybogata, STELIANA, ELENA, pandhoraa, Foto de inginer, Spunsieu, PhotoLeoGrapher, OFZ, Melly, Zina, Vania, fly, LIVIU, CAMARAS DE LUMINI, CipBtRO, IULISA, SoriN, cammely, geanina, nima, Muc Roz, Slowaholic, Ninu Ninulescu, Larisa ,TUDOR, cafeauata, Florin Morosan , Rux, Minnie, Drăcușor, Alexandru, Leov,  Rocs M, Mirela si comentatorii fideli: Marco Polo, Tu1074, Coco, Stefania, Aniela si Vasile. Pofta buna!

25 de comentarii:

  1. Imi place pasiunea ta pentru gatit si fotografiat.Ca o babaciune,sunt atenta la detalii si prezentarea produsului,nu am ce sa reprosez.Cred ca este o diferenta ca timp in a coace un ou si o rosie, rezultand ce se vede.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) cu riscul de a te dezamagi, trebuie sa spun ca si eu gatesc bine, însa pasionatul cel mare, este sotul meu! (care este de meserie inginer proiectant)
      Chiar si astazi, doar i-am povestit despre reteta citita si nu a mai avut rabdare, a vrut sa o probeze imediat! :)

      Ștergere
  2. N-ai glumit, chiar le-ai facut! Mie mi-au placut enorm, iar sectiunea este deosebita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) cum o sa glumsc, daca am promis, asa ramâne!
      am hotarât cu sotul meu ca vom pregati rosiile cu ou, musafirilor nostri, pe 20.octombire :)) Acestor rosii minune, li se pot asocia file de somon afumat, brânza, mustar de portocale, masline... hmmmmm... deja visez :)) Multumim mult pentru super-reteta! pupici

      Ștergere
  3. zilele astea nu am mai trecut pe la Kadia dar reteta pe care o vad aici la tine este de-a dreptul ispititoare...mmm...
    garantat o voi incerca si eu :)
    revin la micul dejun pentru o portie :)
    te pupacesc

    RăspundețiȘtergere
  4. wow! eu vreau doar sa-ti multumesc. chiar ma intrebam, eu ce mai mananc? dieta mea nu-mi permite foarte multe combinatii :))
    asta e perfecta....

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar acum am pus la loc vasul de Jena în care am făcut ieri lasagna cu piept de pui! Dar îl scot din nou și fac această mâncare ușoară, foarte potrivită după o zi de lasagna consistentă. Mulțumesc pentru rețetă și poftă bună! O zi ușoară, cu bucurii, dragă Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Super ideea! Si arata foarte bine! Multumim pentru pont!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunată idee! Trebuie încercată negreşit!
    Sărut mâna şi o zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc ! La bucatarie cu mine ! :))) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow! N-am mai auzit pana acum de reteta asta!
    Ce simplu si usor e! Tocmai ce-mi place mie! :)
    Daca mai gasesc rosii (in Romania au aparut gogonelele deja) o fac si eu sambata!
    Multumesc Carmen!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am prins si eu ,acum la cina de dupa cina:) sa gust din minunatiile astea.O sa le fac si baietilor.Combinatia e grozava si arata apetisant.
    Multumesc frumos,gazda buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Aşadar, Helmut e cu preparatul, Carmen cu pozatul, şi noi cu...degustatul!Mai mulţi cititori au declarat că aleargă spre bucătărie.Eu nu declar nimic, nu arăt consoartei nimic, nu-mi tai craca, pentru că mi s-ar spune că de ce nu iau şi eu exemplu de la "maestrul bucătar" german...Aşa că...mai bine e să mă servesc de aici!Mulţumim şi poftă bună! :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Pandora,
    Kadia are muuulte retete exceptionale! ma bucur ca am descoperit blogul ei, la care sunt ca si tine, "cititor abonat" :))
    Te pup, draga mea draga.Noapte buna!

    Geanina,
    :) cea mai buna dieta este Dieta de Mâine! in fiecare zi spui ca începi, de maine :))

    Mirela,
    lasagne, hmmmm, delicios meniu! Ce-i mai rasfeti pe scumpii tai! :)
    Noapte buna, Mirela draga!

    Robert,
    :)) e practic!

    Iulia,
    cu placere! la Kadia gasesti o multime de delicatese! :)

    Alex,
    o reteta ce nu presupune neaparat talent in ale gatitului :) Probeaza neaparat! ouale in rosii sunt delicioase!
    Noapte buna, Alex draga!

    Nima,
    :) sa-mi spui neaparat, ce efect a avut meniul asupra fiului tau! te pup

    Melly,
    asa este! simplu si din doua miscari! delicioase sunt ouale coapte in rosie.
    Abia astept sa-mi spui daca ai gasit rosii.
    Noapte buna! :)

    Angi,
    ooooh, precis baietii vor fi incantati! sa-mi povestesti :)
    Saluta Apusenii din partea mea, te rog. Noapte buna, draga Angi!

    Diverse,
    :)hmmmm si ce gustos este!

    Marco Polo,
    :)) in Germania este o adevarata moda - barbatii gatesc cu pasiune! sa auzi discutiile colegilor mei de birou :)) ah! barbatii din România ar avea multe de invâtat! ;)
    adevarul este ca asa ne-am invatat, sa impartim toate atributiile casnice si tot timpul fiecare lucreaza cate ceva, cat el trage cu aspiratorul, eu sterg praful, cat el gateste, eu calc rufe, si tot asa :) In general, suntem impreuna peste tot, si la munca si la distractii :))
    Gute Nacht, lieber Marco Polo! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Danke schön! Ebenfalls : "Guten Abend,Gute Nacht" - Wiegenlied von Johannes Brahms
      Siehe bitte : http://www.youtube.com/watch?v=7WLpkKMrcYI

      Ștergere
    2. Marco ai canal pe YOU TOUBE ?
      SI CUM SE NUMESTE?

      Ștergere
  13. Parca nu ma vad pe acolo, dar asta nu ma impiedica sa ma servesc cu o rosioara atat dje apetisanta. Profit de bunul tau renume. Stiu ca esti o gazda buna si nu te vei supara.
    Trebuie sa incerc si eu reteta asta, sigur fsotul meu va manca o tava. :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. Arata foarte frumos si sunt convinsa ca sunt foarte bune. Nu au cum fi altfel.
    Multumiri pentru demonstratie, Carmen! :)
    O si minunata maine!

    RăspundețiȘtergere
  15. Excelenta aceasta reteta pe care am sa o pun
    si eu in practica!
    Multumesc celei ce ne-a incantat cu ea si tie
    Carmen pentru generozitatea ta!
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  16. Arata atat de bine si colorat! Cred ca am sa o incerc si eu, desi stau prost la capitolul gatit, inca experimentez. Multumim pentru idei, tie si Kadiei!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. Iam-iam! Ce pofta mi-ai facut...o sa incerc si eu...O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc Carmen si Kadia. Ideea este interesanta. Cred ca la un mic dejun este foarte bun ! O sa prepar si eu oul asa ! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Zau, si pe mine, care sunt de obicei ori indiferent ori mofturos fata de mancare, m-a impresionat atat de tare acest ou in rosie ca i-am dedicat si un link la mine pe blog !

    RăspundețiȘtergere