sâmbătă, 27 octombrie 2012

Ningeeeeee!

Astăzi, toti norii albi si pufosi din lume, si-au dat întâlnire deasupra orasului meu si au hortărât ad-hoc să cearnă prima zăpadă a anului.
"Este mult prea devreme!" au strigat unii, însa pe cine să intereseze?! Legile dupa care norii călătoresc ne sunt de-o vesnicie străine...
"E semn de iubire! Sărutul noriloooor" spune învârtindu-se cu bratele ridicate spre cer, o tânară îndrăgostită. Iubitul ei, emotionat, se grăbeste sa deseneze o inimă pe neaua imaculat.
Legămantul lor de iubire este de acum pecetluit de nori, cu praf de diamante.
 

21 de comentarii:

  1. vaiii!! o sa racesti si o sa trebuiasca sa iti faca cineva supa pandhorei :))
    adevarat motiv de bucurie....dar parca e totusi devreme...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce mi-a placut asta...supa pandhorei...suna ca o licoare magica :))

      Ștergere
    2. :) sunt calita! si în plus, tocmai iesisem din sauna si nimic nu este mai sanatos, decat o tura rapida, desculta, prin zapada!
      te pup. weekend fain!

      Ștergere
    3. :)) supa pandorei - exact ca si cutia pandorei, ne ofera numai si numai minuni!
      draga mea draga, sper ca ti-a trecut raceala - macar as, pentru buna reclama a supei tale magice! ;)) pupici

      Ștergere
    4. aaaa....da? fac comanda la sauna! nu stiu unde sa o montez, da nu-i problema! pana la prima ninsoare gasesc eu un locusor :P

      geamano....sa stii ca suna intr-un mare fel!!! eh...sunt inspirata azi :)

      pop fete calite si magice :P

      Ștergere
    5. ah, acum înteleg de ce gânditi ca surorile gemene, gemenelor! :)) pupici

      Ștergere
    6. sunt cu mult mai bine si ma simt plina de energie,lucru rar la mine pentru ca sunt taaare comoda :))

      cred ca sauna lui Carmen e cu adevarat magica...ma gandesc doar ca as avea mereu o piele perfect catifelata :))

      sa stii geanina ca mi-am pus o linurita de inghetata in cafeaua de dimineata...am riscat si inca ma simt bine :))

      in acest caz puteti gasi oricand,ridicand capacul,supa la...cutie :))

      pup cele doua fete grijulii >:D<

      Ștergere
  2. mă bucur pentru tine, dar eu oprefer pe la mijlocul lunii decembrie!
    duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai... stii cum este: de te bucuri sau nu te bucuri, zapada tot atât de rece este :))
      Daca ar fi sa pot alege între a avea zapada la sfârsit de octombrie si de Craciun, as alege categoric Craciunul! dar... cui ii pasa ce dorinte avem?! asa ca, "bucurosi le-om duce toate" :))
      te pup, Anastasia draga. Weekend magic!

      Ștergere
  3. buna dimineata draga mea draga :)
    ce frumos ninge...prima ninsoare e o bucurie,tare-i frumos cand totul e alb si curat dar ca si anastsia, prefer zapada in decembrie :)
    la noi ploua de azi noapte dar pasrelele ciripesc la fereastra mea intr-o veselie...o fi semn de vreme buna? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si eu m-as fi bucurat astazi sa mai fi apucat sa fc o tura în Gradina Botanica, sa fotografiez toamna de aur... dar iata, mantia argintie a acoperit totul! zapada este atat de grea, ca toti copaceii s-au garbovit si sper din suflet sa nu se rupa, sub povara!
      Bucura-te înca de toamna, daca asa doreste Mama Natura, în orasul tau! :)) te pup, draga mea draga.

      Ștergere
  4. Buna dimineata ! >:D<
    Esti minunata !

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen, dar ce curajoasa esti sa iesi asa in zapada!
    Bravo! iti sade minunat!
    Duminica placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce ar fi putut oare Carmen să traseze pe alba nea: decât o...inimioară (= ein warmes Herzchen!)!Îi mulţumim pentru acest semn prietenesc, dar mie tot la inimioarele de turtă-dulce de la târg mi-a rămas...inima! :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna dimineata!
    Desii postarea ta emana bucuria unui copil la prima zapada, eu sunt si mai bucuroasa ca aici nu a cazut nici-un fulg! Nu vreau zapada înca! Te pup si îti doresc o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne...e iarna cu adevarat :(
    Poate mai revine putin la temperaturi ceva mai blande...
    Iarna de acum...e greu. Va fi foarte lunga...

    RăspundețiȘtergere
  9. Urasc zapada ! :)))))))))
    Sant exact ca Strumful Morocanos ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Carmen!M-am bucurat si eu de prima zapada care a adus linistea si tihna si pe strada noastra.Stii?Toti gustam fulgii curiosi fiind cit de ,,buna,, e iarna cea noua.Am umplut ,camarile,, pasarilor ,facut foc in camin si bucurat la un pahar de vin ca sintem bine.
    Pusici !LU

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur vazand albeata zapazii, as vrea sa desenez si eu o inimioara, dar numai daca cineva imi promite ca imediat dupa se intoarce vara, ca florile ei frumoase si caldura care imi lipseste.

    RăspundețiȘtergere