miercuri, 3 octombrie 2012

Miercurea fără cuvinte (40)- Vulcanii Noroioși



 

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

70 de comentarii:

  1. superbe pozele! Pana acum nu am mai vazut pe nimeni sa bage mainile inauntru, care e senzatia?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în comparatie cu temperatura aerului (care atunci era ~38°C) mocirla mi-a parut foarte rece. În rest, nimic deosebit :) este într-adevar noroi, banuiesc sarat - nu am si gustat ;)) dar dupa dârele albicioase lasate pe solului uscat :)
      Happy WW! :)

      Ștergere
  2. bucurie mare!!! sunt prima (hihihi). am calatorit in timp pe cand aveam 12-13 ani si am vayut vulcanii noroiosi. De aici reactia de mai sus:)
    o miercuri minunata!!
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) FELICITARI! hihihiiii! :)
      Eu am petrecut nenumarate vacante scolare in Berca, dar sotul meu a vazut vulcanii noroiosi, prima data in viata lui!
      Happy WW! o zi minunata! :)

      Ștergere


  3. uau...ce aproape de vulcani
    Noapte buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) suntem curajosi, nu? asta ai vrut sa spui? ;))
      Noapte buna, Adriana!
      happy WW! :)

      Ștergere
    2. da, chiar foarte curajosi...mie mi-ar fi fost
      frica sa nu iasa un balaur din noroi


      te astept cu un zambet si la a doua inscriere de astazi

      Ștergere
  4. Poate este cea mai plăcută amintire din timpul vacanţei. Baie de noroi din vulvani.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cea mai placuta - nu, dar este una dintre cele mai frumoase :)
      Noapte buna, Liviu!
      happy WW! :)

      Ștergere
  5. fantastic peisaj,reusite fotografii...
    ultima ma face sa-mi imaginez ca asa arata desertul...
    happy ww Carmen!
    pup :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah nu! este mult mai frumos ca in desert! eu am fost in Egipt in desert si... nu exista termen de comparatie, dar :) eu imi imaginez ca asa arata pe Luna :))
      Happy WW, draga mea draga!
      somn usor, pupici

      Ștergere
  6. Un loc interesant, unic şi ciudat în acelaşi timp. De-ar fi toţi vulcanii din lume cu... noroi, n-ar mai fi niciun pericol! :-)
    Foarte faine pozele. Happy Ww, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. absolut interesant! trebuie neaparat vazut cu proprii ochi!
      Pâclele -comuna Berca, judetul Buzau. Recomand cu caldura!
      Ah... vulcanii sunt toti periculosi, daca erup intens! in 2006 a facut ravagii vulcanul noroios de pe insulei Java (Indonezia)! Cat timp sunt pasnici, sunt absolut fascinanti!
      Happy WW! Noapte buna, Alex draga! :)

      Ștergere
  7. Faine imagini, cu ce seamana textura vulcanului si cam ce temperatura aveau??

    De data asta , mi-am limitat cuvintele si m-am incadreat (sper) iin regulament :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) hmmm noroi rece, foarte rece... apa cu argila, o papalasca alunecoasa! :)) asa as putea defini ceea ce împroasca acesti vulcani :)

      Vai ce cuminte esti! :) Vin imediat (si cu placere) in vizita! ;)
      Happy WW! :)

      Ștergere
    2. :))Imi dau silinta , nu vreau sa te supari :))

      Ștergere
  8. Faine fotografii. N-am mai fost de multa vreme la Vulcanii Noroiosi :D. Este un loc interesant oricum. Noapte linistita Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) cat am fost copil, am petrecut multe vacante in aceasta zona si i-am vizitat foarte des. Adult insa... ultima data cand am fost acolo, fetele mele tocmai intrasera la scoala - si acum sunt studente!...parca au trecut 1000 de ani ...
      Happy WW! Noapte buna, Larisa draga!

      Ștergere
  9. Excelente fotografii. Un vulcan am si eu astazi. Salutari cu bine tutror!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce curioasa sunt! vin imediat in vizita! :)
      Gânduri bune, Tudor! happy WW! :)

      Ștergere
  10. Am calcat si eu pe acolo, cu gura cascata de uimire si pielea "de gaina". Minunat, fascinant, locul unde vezi, auzi si simti ceva unic.
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Locul unde se naste planeta.
    Faine poze ati facut!
    Alte informatii despre vulcani gasiti aici:http://fosile.wordpress.com/2011/02/02/vulcanii-noroiosi-de-la-piclele-mari-si-piclele-mici/

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte interesant. Nu am ajuns până acum la Vulcanii noroioși. Sunt pe lista de vizite. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Uauuu! zise Diana cu privirea pierduta in gol, apoi isi revine si zice: o sursa inepuizabila de "papaleasca" din care faceam in copilarie si ne cafteam intre noi cu noroi :))

    Hm... Sa erupa vulcanii acestia! Fleasca ne-ar face! Ce crusta am prinde mai apoi, noi si orasele noastre!

    In foto 4 parca ar fi un urias fosilizat!
    Superbe fotografii!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. foarte frumoase pozele.. spre rusinea mea inca nu am ajuns acolo..

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunteti tare frumosi! Va imbratisez cu drag! Si ca de obicei ati ales un obiectiv turistic deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumos ai petrecut vacanța în România !
    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumoase imagini. Am fost si eu acolo, acum multi ani... este impresionanat.

    RăspundețiȘtergere
  18. Sall, după cum aţi aflat de aici ( http://zoltybogata.ro/am-nevoie-de-ajutorul-vostru.html ), no ce ziceţi, mă puteţi ajuta? Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  19. Bună Carmen!
    Superbe imagini!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu am reușit să vizitez încă Vulcanii noroioși. Mulțumesc pentru imaginile frumoase.
    Vă doresc o zi de miercuri plină de senin și frumos!
    P.S. Timpul nu-mi permite, din păcate, să particip la Miercurea fără cuvinte... Școala îmi ocupă aproape tot timpul.:( Deja încep concursurile și trebuie să mă pregătesc... :)
    Vă voi vizita însă mereu, cu drag...

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumoas si impresionant !
    Happy WW ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  22. Splendide imagini! Se vede ca ati avut o vacanta frumoasa. Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Imi amintesc asteptarea din jurul fiecarei bulboane si entuziasmul pe care reusea sa-l starneasca. Greu de prins momentul in poza totusi :) Multumesc de reamintire, zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  24. o minune a naturii acesti vulcani, pana si noroiul are farmecul sau

    RăspundețiȘtergere
  25. Culorile importalizate în fotografiile acestea sunt chiar rafinate, e o gamă de griuri nuanțate virând spre cald și spre rece, dar predominant cald și dau bine cu azurul cerului acolo unde e surprins. E combinație liniștitoare chiar și în preajma unor....vulcani!
    Realizez tot mai mult că există locuri în țară pe care le-am vizitat de zeci de ori, dar există și locuri unde n-am fost, cum sunt și melegurile Buzăului. E de recuperat!
    Să ai timp frumos, relaxare și distracție pe cinste! Happy WW, Carmen dragă! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Cine stie daca ajung pe acolo vreodata!
    Noroc ca te am pe tine draga mea si tu faci fotografii frumoase!
    Happy WW draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  27. tare mi-as dori sa ajung si eu pe acolo ... faine imagini!

    RăspundețiȘtergere
  28. Am fost si eu aici:) Frumos de tot! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  29. Placute amintiri!
    Inca nu am ajuns pe acolo!
    Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. spre rusinea mea inca nu am ajuns nici eu dar ii vad macar online

      Ștergere
  30. Un vulcan este si sufletul meu care astazi
    isi revarsa bucuria de a te felicita pentru ZIUA NATIONALA.
    LA MULTI ANI FRUMOSI SI NOROCOSI!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  31. Aici mi-ar placea si mie sa ajung sa-i vad cu ochii mei nu doar in poze

    RăspundețiȘtergere
  32. Superbe imagini!
    N-am vazut niciodata acesti vulcani dar ma fascineaza. Multumiri pentru aceste fotografii, adevarat reportaj in imagini!
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  33. Si eu vreau sa ajung pe acolo!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  34. Am fost in liceu intr-o tabara de creati la Arbanasi, la cativa km de Vulcanii Noroiosi... Foarte frumoasa zona! Mi-a facut mare placere sa ii revad in aceste fotografii.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  35. Foarte frumos! Si eu vroiam sa ajung vara asta acolo, dar nu am reusit... la vara sigur ii vizitez :D

    Acesta este link-ul meu: http://theparodyoflife.wordpress.com/2012/10/03/miercurea-fara-cuvinte-2/

    Am incercat si iar nu pot sa il trimit, nu stiu unde gresesc :( Imi cer scuze daca te deranjez, nu vreau sa fiu o bataie de cap... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  36. N-am ajuns inca la Vulcanii Noroiosi, insa stiu cat de diferit (la modul minunat) pare locul din povestile celor care au trecut pe acolo.
    Imi plac si formatiunile de roca din jur. In poza 5 arata ca o frunte cu un nas neterminat.
    Mda. :)) eu sunt genul care ma uit si la nori si le gasesc o forma (preocupare din copilarie cand de plictiseala faceam asta si cu covoarele)
    Ai avut curaj sa stai acolo intre formatiunile acele abrupte. :D
    Pupici!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  37. Ati fost (sur)prinsi intre cer si pamant.:)
    Superbe imagini!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  38. Very interesting, Thanks for sharing these. Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  39. Vreau si eu acolo :-s mi s-au parut foarte interesanti cand am auzit de ei, dar inca nu i-am vizitat :(
    HW!

    RăspundețiȘtergere
  40. frumoase imagini! amintiri dintr-o vacanţă de neuitat!
    o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  41. Imi doresc demult sa ajung si eu acolo! Foarte frumoase imagini! Deosebite ! O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  42. Foarte frumoase fotografiile, imi place!:) Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  43. În cea de-a şasea poză-dublă (era să zic "în cea de-a şasea zi"...), Helmuth are un gest inspirat cam ca din "Capela Sixtină" spunând parcă : "Fiat lux", "Ecce homo", etc, suflând duh însufleţitor peste o "Evă" ivită timid la orizont, dar cu o ţinută şi o gestică mândră, nevoie mare! Mai ieri această "Evă" era culcată la pământ, copleşită de frumuseţea pădurii mirifice...În concluzie : în câte ipostaze nu te pune oare natura...! :)))
    Să aveţi o seară bună cu amintiri plăcute!

    RăspundețiȘtergere
  44. Minunate locuri ! Ati incercat noroiul cu degetul? :)) Cred ca Helmuth a fost incantat de peisaj !
    Frumoase fotografiile! Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  45. Foarte frumoase imaginile, doamna Carmen! Va multumesc din suflet, pentru calatoaria virtuala la vulcanii noroisi. Nu i-am vazut nciodata de aproape, dar sunt fericita ca-i pot vedea in imagini! O noapte linistita va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Nici eu...
    ... n-am fost in zona din imagini; acum, ca m-am lamurit, mai scutesc un drum !

    RăspundețiȘtergere
  47. Am văzut Vulcanii noroioşi prin '78. Era o zi caldă, uscată. M-a impresionat grupul de lângă drum. Dar, cei de pe tăpşanul înalt erau magnifici. Am trăit o reală senzaţie de ... ireal!

    RăspundețiȘtergere
  48. Sunt destul de aproape de mine si totusi nu am stiut de ei pana acum cativa ani. Am planuit sa mergem anul viitor prin judetul Buzau, care ascunde multe comori. Vrem neaparat sa le vedem.

    RăspundețiȘtergere
  49. Superbe poze ati facut ! O zi frumoasa sa aveti !

    RăspundețiȘtergere