luni, 1 octombrie 2012

Gingasii pink, roz, oranj

sa ajute la o trecere mai placuta peste luuuuuunga zi de luni! :)
 

27 de comentarii:

  1. Superbe florile!
    Să aveți o săptămână "pink", nu doar o zi!
    Pupici și îmbrățișări magice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si tie Sara draga, o saptamana vesela si plina de succese! pupici inapoi :)

      Ștergere
  2. O saptamana minunat de...pink ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ai revenit Nima draga! mi-a fost dor de tine! si tie, o saptamana pink! :)

      Ștergere
  3. Buna dimineata draga mea!
    O saptamana frumoasa îti doresc.
    Nu cred ca ma înscriu la acest joc ptr ca aici la mine "Pink"
    este folosit în alte scopuri si ma mai citesc din cand în cand si
    niste olandeze si nu vreau sa creez confuzii! :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) in România se spunea "un pic de mov"... în Germania, aluzia la mov nu are nicio insemnatate. Aici daca vrei sa te referi la ... acele dame, se spune "cu lampasul rosu" :) Pink este o culoare foarte placuta, iubita si moderna! :)
      O saptamana minunata iti doresc, Minnie draga!

      Ștergere
    2. Mai rau Carmen, ma refer la dragostea de acelasi sex. De aceea am spus ca nu vreau sa creez confuzii cu damele mele! :))

      Ștergere
  4. Frumoase poze! O saptamana buna va doresc tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim Robert! si tie deasemenea! gândurile bune sa ti se întoarca înzecit!

      Ștergere
  5. Sunt minunate! Ce culori superbe! Numai in natura putem gasi ceva atat de ...perfect!
    O saptamana frumoasa! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa-i? seamana cumva cu nuferii... :) Natura, cel mai mare artist!
      O saptamana minunata si tie, Alex draga!

      Ștergere
  6. La mine jumatate din zi a trecut ca si cum nici n-ar fi fost...Acum sa vedem!
    Florile acestea sunt nemaipomenite, am sa iau un pic din parfumul lor!
    Te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce bine ca a trecut repede... Eu nu pot suferi ziua de LUNI! in fiecare saptamana imi strica weekendul! ;))
      te pup. O saptamana minunata!

      Ștergere
  7. adorabile gingasii colorate :)
    vesela si usoara sa-ti fie saptamana,pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. au ceva din suavitatea ta, Pandora draga! te pup si eu ;)

      Ștergere
    2. Draga mea Karma! am ramas fidela rubricii tale :) ador rubrica ta!
      te pup. Sa ai o saptamana pink! :)

      Ștergere
  8. Ce frumoase sunt! Colorat inceput de saptamana! :)
    Am si eu unele, doar 3 fire, abia acum infloresc, nu stiu ce s-a intamplat cu ele... :(
    O saptamana minunata, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa se intampla de cele mai multe ori, Elly draga. Anumiti ani e plina gradina :) La mine în gradina, anul acesta, trandafirilor le-a mers tare rau... mutatul nu le-a priit!
      O saptamana minunata iti doresc!

      Ștergere
  9. Ce fumoase sunt! Atat de colorate...O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si tie o saptamana vesela si colorata!
      ei, cum ai serbat? :) ti-au plecat musafirii sau petrecerea dureaza trei zile si trei nopti? :))
      sa ai o saptamana minunata! :)

      Ștergere
  10. Frumoase culori, frumoase flori :D O saptamana minunata! >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toamna stie sa le aranjeze pe toate! un pic de oranj aici, un pic de acaju acolo, un punc auriu dincolo... si verdele e inlocuit cu aramiu... Este cel mai bun peisagist al tuturor timpurilor! :))
      o saptamana minunata!

      Ștergere
  11. Nu stiu cum se face,dar indiferent la ce ora ajung pe la tine,pot respira aer proaspat,plin de optimism.:)
    O saptamana linistita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Angi! tu gasesti oricand o vorba buna, pentru ca ai un suflet minunat!
      multumesc mult! si tie o saptamana vesela si colorata!

      Ștergere
  12. Spledide florile, doamna Carmen! Care mai de care mai frumoasa si gingasa! Mi-au incantat sufletul si privirea si va multumesc mult de tot! O noapte linistita va doresc, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere