luni, 29 octombrie 2012

Câteva umbre si-un strop de savoare

9 comentarii:

  1. Tocmai din Olanda am simtit mirosul, de aceea am si intrat pe blog! :)))
    O seara faina draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. mmm...afara este frig, dar aici este cald si miroase frumos !

    RăspundețiȘtergere
  3. ieri am facut si eu mere coapte...e un miros de "acasa" mirosul merelor coapte in cuptor,nu-i asa ? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase si foarte bune! Parca le simt si eu mirosul :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Anul acesta nu am facut mere copate, asa ca asta este cel mai potrivit moment sa il trimit pe Mihai in piata, ca tot mi-ai facut pofta. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ador merele copate! Va multumesc din suflet pentru idee! O seara minunata va doresc doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunat! Imi plac merele coapte - glazurate sau ba, umplute sau ba! :)

    RăspundețiȘtergere