joi, 11 ianuarie 2018

Filme premiate 2018 - Clubul cinefililor

Lady Bird - este un film pe care-l recomand cu caldura tuturor sufletelor sensibile. Povestea adoescentei auto-botezate "Lady Bird" este plina de dragalasenii. Filmul cuprinde o mare varietate de situatii deosebite - unele haioase, altele jenante, fara însa a creea senzatia de artificial sau „de înghesuit“. Dialogul este exuberant, armonios, are sare si piper si este marcat mereu cu gingasii.
Viata tinerei în pragul majoratului este plina de surprize, linia filmului te poarta când în sus, când în jos, ca în viata reala. Actrita din rolul principal - Saoirse Una Ronan, este un talent desavârsit. Joaca în filme înca de la vârsta de 3 ani. În ultimii ani a fost nominalizata de doua ori pentru Oscar (în 2008 pentru rolul principal în „Atonement“ si în 2016 pentru rolul principal din „Brooklyn“) si anul acesta, cu aceasta interpretare, a câstigat Globul de Aur. Filmul a fost deasemenea premiat si la categoria „Cel mai bun film comedia/musical“ (cu toate ca filmul nu este comedie, dupa parerea mea; însa probabil altfel nu ar fi „avut voie“ sa concureze lânga „Three Billboards Outside Ebbing, Missouri“, care repet, dupa parerea mea nu a meritat Globul de Aur la categoria film drama).
*
Coco - este un film de animatie tridimensional, care deasemenea a primit pe merit deplin un Glob de Aur la categoria "cel mai bun film de desene animate". Nu stiu câti copii înteleg mesajul filmului... de aceea îl recomand în special adultilor ☺
Când am citit titlul filmului, gândul m-a dus imediat la Coco Chanel, însa acest film nu are nici în clin nici în mâneca cu moda! ☺ Coco este o strabunica si acest film trateaza relatiile membrilor familiei, dragostea si armonia care îi uneste si îi face puternici. Filmul arata cât de important este ca fiecare sa-si respecte înteleptii familiei si sa onoreze memoria strabunilor. Orice vârsta ai avea, nu se poate sa nu îl îndragesti de la primele secvente ale filmului pe Miguel, cel ami tânar vlastar al unui clan ce traieste de generatii înntr-un sat mexican. Filmul este de o gigasie ieita din comun!

6 comentarii:

  1. Multumesc! ...pana acum am vazut "Coco" si „The Shape of Water”

    RăspundețiȘtergere
  2. Coco este un film excelent!

    RăspundețiȘtergere
  3. mulţumesc frumos pentru informaţii - nu am urmărit decernările de premii !
    cu drag, îţi doresc un weekend cât mai liniştit !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu, dar m-am informat a doua zi :-) O singura data am vazut gala in direct, acum doi ani cred...
      Un weekend minunat iti doresc deasemenea, draga mea. pupici si imbratisari

      Ștergere