sâmbătă, 20 ianuarie 2018

Bella Italia

... este numele unui restaurant (italian) din orasul meu, unul din cele mai bine cotate din punct de vedere al meniurilor, al servirii, al ambientului. Si toate acestea corelate la un pret decent.
Saptamana trecuta un prieten si-a serbat ziua, o cifra rorunda, si a dorit ceva mai mult fast. Deci am fost invitati la Bella Italia ♥ Am petrecut o seara minunata în compania prietenilor. Meniul?

♦ Carpaccio cu hribi prajiti si trufa razuita
♦ Rulou din paste cu andive si peste-dorada, în sos cu sofran.
♦ Medalion de vitel în sos de portocale si chilli.
♦ Foietaj cu crema Chantilly si fructe proaspete.
Pe lânga aceste delicatesuri, un aperitiv Ramazzotti rose, apa minerala San Pellegrino, un vin alb si unul rosu - Sacchetto, un espresso si un paharel de Grappa... ca la italieni!
Am fotografiat totul, pentru ca sunt idei culinare minunate si deasemenea, inspiratie pentru ornarea farfuriilor! Se stie din strabuni ca "prima oară guști cu ochii" ☺


7 comentarii:

  1. Chiar sunt idei interesante. Deja astfel de prezentari intra banuiesc in categoria arta culinara. Sunt tare placute astfel de evenimente. Iti incarca bateriile!

    Un weekend in continuare cat mai placut, draga Carmen! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmm! Toate arată perfect, ca la „Masterchef”! Și mai e și faptul că toate aceste bunătățuri au fost savurate alături de prieteni dragi, ceea ce este cel mai important.
    Numai bine și o seară frumoasă, alături de cei dragi, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca totul a fost delicios, Carmen!!Imi place statuia din colt. :) Abia astept sa vad filmele recomandate de tine. Filmul Dalida l-ai vazut? Acum ma uit la Seinfeld, este un serial american de comedie. Imi plac serialele de comedie mai vechi, sunt aparte. O seara frumoasa si linistita! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bella Italia! :) Ce fain e ritmul melodiei! :) M-a inseninat, dupa o zi nu tocmai reusita. :)
    Da-da, prima data gusti cu ochii! Eu am infulecat cu ochii, desertul! :)
    Sunt minunate aceste intalniri, sarbatoriri in mijlocul prietenilor!
    Seara frumoasa in continuare va doresc, Carmen draga! Si o saptamana usoara! :)
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. When someone writes an piece of writing he/she maintains the image of a user in his/her brain that how a user
    can be aware of it. Therefore that's why this article is great.
    Thanks!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce seara frumoasa ati petrecut <3!
    Ai un dar formidabil de a imparti bucurie :P. Eu ma bucur de fiecare plimbare virtuala, descoperire virtuala, ca si cand as fi fost acolo. <3
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere