duminică, 28 ianuarie 2018

Un start bun în noua saptamâna!

Saptamâna trecuta, am avut atâtea de facut încât am scurtat timpul de somn de la 6 ore, la 5 si chiar la 4 în câte o noapte! Vineri când m-am întors acasa de la serviciu nu mi-am dorit nimic altceva decât sa ma odihnesc. Sfârsitul acesta de saptamâna l-am petrecut fara sa fac nimic important! Doar relaxare: sauna, muzica si lectura. Ah da  - si joaca si dezmierdat Leutu ☺ Astazi nu am iesit de loc din casa, ba chiar mi-am petrecut întreaga zi în pijama!
Saptamâna viitoare va fi din nou o saptamâna foarte încarcata. Dar daca diminetile si serile, natura va fi la fel de darnica precum a fost saptamâna trecuta, atunci ma voi simti cumva rasplatita pentru tot efortul pe care-l depun ;-)

7 comentarii:

  1. Daca eu obosesc,cei activi au motive o multime.Iti doresc o saptamana

    RăspundețiȘtergere
  2. Saptamana care vine sa fie una darnica si in dimineti si seri cu natura de poveste, si in spor la proiecte dar si in odihna.
    Hihihi
    Pupici cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  3. La fel, draga Carmen!
    Superbe imaginile! M-am bucurat la inceput de zi!
    O saptamana usoara sa ai! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna. In primul rand doresc sa va felicit pentru blogul dumneavoastra, si articolele dumneavoastra postate.
    As fi oneorata daca blogul dumneavoastra ar aparea pe blogurile mele :
    http://indrani-handmade.blogspot.ro/
    https://casafericirii.wordpress.com/
    As fi incantata, deci, daca ati vrea sa facem schimb de linkuri. O zi frumoasa va doresc si spor in tot ce faceti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, la fel, Carmen draga! Sper ca startul tau a fost super. Da, stiu... Of. Patru-cinci ore de somn, termene... dar ne ramane frumusetea naturii; cat timp ne putem bucura de ea inseamna ca... acumulatorii nu-s defecti si pot fi incarcati. :)
    Sunt minunate bucatelele de cer (si de natura) pe care le-ai imortalizat. Ieri, pe la ora 16, in nordul orasului, norii erau atat de jos incat aveam senzatia ca se prabusec muntii peste noi. Era cerul de o frumusete stranie... :) Azi e soare, dar nu prea cald.
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata! Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio. <3

    RăspundețiȘtergere
  6. si uite ca incat incet ne apropiem de primavara...azi e 1 februarie, buna dimineata! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Va incepe o noua saptamana! Sa-ti fie cu bucurii si senin!
    Si sper sa fie usoara!
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere