miercuri, 17 ianuarie 2018

Ninge-n cartierul meu

Miercurea fara Cuvinte

27 de comentarii:

  1. Vai cat este de frumoasa aleea de langa casa. Cat de frumos si ordonat! si gardul acela. Pur si simplu nu ma mai satur privind ultima poza, mi se pare totul de poveste.
    Si adooooor scrisul de pe zapada! <3 Weeeee
    Ah.. imi aminteste de o intamplare (si din fericire inca mai am filmuletul) - eram cu Ralu si Dodo la plimbare (zanul topit dupa zapada) si la un moment dat ma incearca talentul si fac o inimioara pe un delusor de zapada, cu un Dodo scris frumos la mijloc. Si vine criticul si imi tranteste fix sub capodobera un pisulica sanatos. Acum nu stiu daca a apreciat pur si simplu talentul si daruirea mea... sau din contra. :))))

    Happy WW si somn usor :D!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, amuzanta patania cu Dodo ♥ Micutul romantic ☺☺☺ dar, asa sunt ei, trebuie sa marcheze totul! Cand iesim la plimbare ridica piciorul la fiecare tufis, la fiecare frunza ☺☺☺ cred ca nu mai poate sa faca nicio picatura de pipi, dar instinctul ☺
      Te pup si eu s iti urez noapte buna :-*
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  2. Asa nu se mai poate! :)) Aproape pe la toti ninge si eu... stau cu ohii holbati la nori! :))
    Minunate fotografii! O seara romantica! Miercurea fara cuvinte, da! Superb! :)
    Noapte buna, Carmen draga! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda, a nins dar jumatate lapovita. Azi dimineata a fost urât drumul spre serviciu, nu numai mazga de pe sosea ci si uraganul! Fulgii zburau spre parpriz creindu-mi impresia ca trec printr-un tunel (mai ales ca inca nu se luminase de zi). Atâta imi doresc, la ora 18 sa nu trebuiasca sa râcâi zapada/gheata de pe parbriz! Dimineata ies elegant din garaj, însa parcarea de la serviciu este descoperita :-( Nu am manusi la mine astazi...
      Te pup Diana draga. O zi vesela sa ai! Happy WW

      Ștergere
  3. La așa cartier, așa fotografii! Superbe!

    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Gina draga, mereu ai cuvinte calde <3
      Astazi peisajul va fi altul... ninge incontinuu de la ora 7. Si viscoleste sau mai bine zis, uraganeste ☺ Peste Bavaria s-a napustit din nou un Uragan pe nume FRIEDERIKE (☺), al treilea uragan din noul an 2018! Mâine cica va fi atinsa viteza maima - pâna la 120 km/h! Iti dai seama ce bucuroasa sunt când ma gândesc ca am de mers 25 km de acasa la serviciu si masinuta mea este o mamaruta (Suzuki Alto)!
      :-) scrisul în zapada da, îmi place sa fac asemenea fotografii când stiu ca le folosesc la o tema pe blog ☺
      Te pup Gina draga. O zi frumoasa îti doresc <3

      Ștergere
  5. Chiar daca majoritatea imaginilor sunt pe innoptate, contrastul le pune in valoare. Imi place arbustul de maces surprins in prim-plan cu minusculele bobite rosii care creeaza o pata de culoare in decorul gri-alb al noptii, iernii...
    Imi place modalitatea in care iti marchezi diferite evenimente de zi cu zi...inscriptionarea pe zapada...nisip...
    ...si la noi s-a asternut o pudra fina de omat...
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca primul comentariu nu era tipărit nici la o ora, am reluat editarea lui

      Ștergere
    2. nu stiu de ce se intâmpla asa ceva.... Nu am setat moderarea comentariilor.
      Exista o setare de confirmare a comentariilor doar pentru cele facute la postari mai vechi de 3 zile. Aici insa nu era cazul, de aceea nu am nicio explicatie. Imi cer doar scuze.
      Te pup si te imbratisez. O seara placuta Gina draga!

      Ștergere
    3. chiar nu e cazul sa-ti ceri scuze, eu motivam aparitia celor doua texte(din care primul sters)...am observat ca au mai patit si altii asemenea lentoare la receptia comentariului...
      O seara excelenta, draga Carmen!

      Ștergere
  6. A nins special sa vedem noi azi! :D
    Imi place mult lumina portocalie. Da zapezii irizatii de poveste!
    Happy WW, draga Carmen! Numai bucurii sa ai! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dadada, a nins la secunda ☺☺☺ exact cand ma intrebam, oare ce o sa postez la MfC?! ☺☺☺
      Happy WW, Suzana draga! ☺

      Ștergere
  7. Frumos a nins, fain ai prins cadrele! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Prima ninsoare are întotdeauna ceva ceva special. E ca o incantație, ca un ritual.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo, la noi este deja a 3-a sau a 4-a ninsoare :-) Dar e meru speciala :-)
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  9. La multi ani Luiza draga. Un an bun si voua! <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi de dor de zapada.Aseara am mers prin oras sa ma biciuiasca cei cativa fulgi care au picat.Voi sunteti mai avantajati ,la capitolul zapada.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu mi-am cam facut pofta :-) Dar ma bucur de zapada pana la inceputul lunii martie. Apoi... poftesc iarna sa plece! ;-)

      Ștergere
  11. frumoase fotografii !
    îţi doresc o seară cât mai plăcută !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumos este la voi, cu așa priveliște hibernală în cartier! La noi au venit doar câțiva fulgi, care s-au topit. Sara e nerăbdătoare să mergem la săniuș, dar... săniuța încă mai așteaptă omătul.
    Să vă bucurați din plin de o iarnă minunată! :-)

    RăspundețiȘtergere