duminică, 7 ianuarie 2018

Clubul cinefililor - Golden Globe Awards 2018

În topul celor mai vizionate festivaluri ale anului, Premiile Globul de Aur (Golden Globe Awards) se afla pe locul trei, după Premiile Oscar și Premiile Grammy. Pretioasele distinctii americane sunt acordate pentru filmele sau seriile TV rulate cu un an în urmă si sunt oferite în timpul unei cine de lux.
Anul acesta, cea de-a 75-a editie - desfasurata în Beverly Hilton Hotel (Beverly Hills, California), va fi transmisa în direct la televizor de Pro7, în aceasta noapte de 7/8 ianuarie. Moderator al spectacolului a fost desemnat Seth Meyers. Acesta va avea o slujba grea, pentru ca momentan, viata la Hollywood este agitata de scandalul fără precedent produs in jurul producatorului Harvey Weinstein, acuzat de hărțuire sexuală de o serie de nume celebre.
Înca din momentul publicarii nominalizarilor - în decembrie 2017, multe actirte (Meryl Streep, Reese Witherspoon, Jessica Chastain, Emma Stone, etc) si un actor (Dwayne Johnson) au declarat ca vor îmbraca negu, în semn de solidaritate cu femeile abuzate sexual. În plus, toti participantii la "Golden Globe Awards 2018" care doresc sa-si exprime votul împotriva hărțuirii și discriminarii femeilor în industria de film, vor purta o insigna dreptunghiulara cu fundal negru, pe care scrie cu alb logoul "Time's Up".
Exista zvonuri cum ca inclusiv culoarea covorului pe care de obicei pozeaza vedetele la intrarea în sala, urma sa fie negru. Însa Meher Tatna - președinta Asociației Presei Străine de la Hollywood a declarat astazi ca în aceasta noapte, covorul va fi ca întotdeauna rosu.
Dacă protestul va ramâne tăcut sau dacă celebritatile îmbracate în negru vor oferii suplimentar si declaratii pe covorul rosu sau pe scena... rămâne de văzut! Din pacate, mâne va fi pentru mine prima zi de lucru din anul acesta asa ca nu voi putea urmari transmisiunea TV în direct. Voi reveni însa cu un update, sa comentam împreuna filmele premiate.
Oare cei cu mai multe nominalizari vor fi si cei care vor obtine premiul mult râvnit?!

PS: din cele 17 filme înscrise în lista, am vazut doar: "Three Billboards Outside Ebbing, Missouri" (nota mea 5), "Battle of the Sexes" (nota mea 9) si cele doua filme de desene animate de nota 10 (cum altfel?! ☺) "Coco" si "Ferdinand".

UPDATE / 8 ianuarie, ora 6:44  And the winners are:

Best Motion Picture (Drama) - Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Best Actress in a Motion Picture (Drama) - Frances McDormand - Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Best Actor in a Motion Picture (Drama) - Gary Oldman - The Darkest Hour

Best Motion Picture (Musical/Comedy) - Lady Bird

Best Actress in a Motion Picture (Musical/Comedy) - Saiorse Ronan - Lady Bird

Best Television Limited Series or Motion Picture Made for Television - Big Little Lies

Best Director (Motion Picture) - Guillermo del Toro - The Shape of Water

Best Television Performance by an Actor (Musical/Comedy) - Aziz Ansari - Master of None

Best Television Series (Comedy) - The Marvelous Mrs Maisel

Best Television Performance by an Actor (Limited Series) - Ewan McGregor - Fargo

Best Foreign Film - In the Fade

Best Screenplay (Motion Picture) - Martin McDonagh - Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Best Supporting Actress in a Motion Picture - Allison Janney - I, Tonya

Best Motion Picture (Animated) - Coco

Best Supporting Actress (Television) - Laura Dern - Big Little Lies

Best Actor in a Motion Picture (Musical/Comedy) - James Franco - The Disaster Artist

Best Original Song (Motion Picture) - This Is Me - The Greatest Showman

Best Original Score (Motion Picture) - Alexander Desplat - The Shape of Water

Best Supporting Actor (Television) - Alexander Skarsgaard - Big Little Lies

Best Television Series (Drama) - The Handmaid's Tale

Best Television Performance by an Actor (Drama) - Sterling K Brown - This Is Us

Best Actress Television Performance by an Actress (Drama) - Elisabeth Moss - The Handmaid's Tale

Best Television Performance by an Actress (Musical/Comedy) - Rachel Brosnahan - The Marvelous Mrs Maisel

Best Supporting Actor in a Motion Picture - Sam Rockwell - Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Best Television Performance by an Actress (Limited Series) - Nicole Kidman - Big Little Lies

10 comentarii:

  1. De "Ferdinand" am auzit si vreau sa-l vad! :) Desenul animat, cu Ferdinand, care mi-a placut atat de mult in copilarie am inteles ca este prezentat acum (in filmul de animatie) "mai pe larg". :)
    Afland acum de "Coco", il trec pe lista! :)
    Am citit o recenzie pentru "Dunkirk" si cred ca-l voi vedea si pe acesta.

    O singura data am urmarit in direct decernariile pentru nu-mai-stiu-ce editie Oscar, dar prezentatorii romani asa de tare m-au iritat cu comentariile lor cretinoide si de prost gust (de genul: "cam batraioara actrita pentru asa rochie") incat nu mai vreau sa-i aud. Am mai incercat si cu alte ocazii de gen dar, cred, sunt cam saraci cu duhul cei desemnati (in Ro) sa comenteze - stau de vorba despre te miri ce cand pe ecran se deruleaza imagini care, vadit, nu au legatura cu ce spun ei. M-as mira ca pentru Globul de Aur sa fie desemnati unii care sa-mi discute la obiect...

    Iti doresc sa ai o zi cat mai usoara! :) Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio. <3
    Saptamana minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana draga, pacat ca se intampla asa ceva la televiziune... Strica farmecul intregului spectacol.
      Eu nu am vazut i direct decat de doua ori, in rest .. asta e viata, am vazut in relure sau secvente cu cele mai deosebite momente.
      Astazi la pauza m-am uiutat rapid la garderobe 👍😊 Multe multe, deosebit de elegante.
      Abia astept sa ajug acasa 😊
      Te pup. Ne reauzim mai pe seara 😘

      Ștergere
    2. Secvente selectate am vazut, cu ocazia altor decernari - anul acesta numai ceea ce ai prezentat tu.
      Am citit acum lista castigatorilor (multumesc).
      Cred ca Fargo am vazut la un moment dat (filmul, nu miniseria) - doar cred! Uneori se incurca in mintea mea (multe filme seamana-ntre ele, ca actiune) si trebuie sa cercetez "agenda". :) De Big Little Lies tot dau, dar nu stiu de ce nu ma atrage sa-l vad...
      Zi usoara iti doresc, Carmen draga! Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru tro! <3

      Ștergere
    3. oh, atunci ma bucur ca am scris articolele ♥ si eu multumesc ca esti aici, lânga mine.
      Fargo am vazut pe Netflix si filmul din 1996 si serialul din 2017. Sunt 3 sezoane pe Netflix. Primul a fost foarte intersant, al doilea mi-a placut, la al treilea deja nu m-a mai atras asa ca primele. In general, toate serialele de succes sunt asa. Primul sezon e facut cu tot pi-pa-po, succesul ii i-a pe neasteptate si scot inca un sezon, cu energia din primul, apoi la al treilea, le scade la toti entuziasmul... actorii se cunosc mult prea bine, se plictisesc unul pe celalalt :-) :-) asa imi imaginez eu ca este intr-un studio cinematografic ☺☺☺
      Big Little Lies am vazut doar trailer-ul si am citit distributia, wow! pe mine m.a câstigat. Daca voi avea ocazia, nu voi rata sa vad macar primele episoade.
      Multumesc asemenea, Diana draga. Maine e vineri, deci juhuuuuu! am reusit! peste 15 ore e weekend! ☺☺☺ Te pup si eu cu drag imbratisari de la trio pentru trio <3

      Ștergere
  2. nu am reuşit să vizionez, am aflat tot timpul ceea ce se transmite la ştiri...
    aştept să citesc la tine mai multe despreoi eveniment (puţin voiprivi şi ce transmit cei de la CNN zilele următoare (e singurul post american ce-l văd...)...
    să ai spor în toate activităţile săptămânii !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Televiziunea aici preia in direct transmisia galei si apoi, toate posturile reiau momentele care li se par mai deosebite. Astazi am o emisiune caee imi place la ora 17:30. Abia astept sa aflu reactia participantilor si a premiatilor.
      Te pup. Mai povestim deseara 😉
      O dupaamiaza placuta sa ai!

      Ștergere
  3. Sper sa nu te sochez, dar nu am vazut nimic! :)
    Macar acum stiu unde sa ma uit dupa titluri... :D
    O seara frumoasa, Carmen draga! Sper sa fie interesante reactiile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai cum sa ma sochezi?! ☺ nu ma sochezi chiar de loc... nici eu nu am vazut din filmele nominalizate decat poate un sfert! Dar... acum poate ca te sochez eu pe tine ☺☺☺ Filmul care a primit cele mai multe premii - PATRU Globuri de Aur, nu ar fi primit de la mine nici macar unul! "Three Billboards Outside Ebbing, Missouri" m-a impresionat foarte putin.......... Zau ca am cazutpe ganduri! Ca ma dau mare cinefila, insa gusturile mele sunt departe de ale criticilor in materie ☺☺☺☺☺☺
      Te pup. O seara faina!

      Ștergere
    2. Eu una nu prea cred in criteriile avute in vedere. Nu stiu cum se fac jurizarile, dar pot fi si motivatii subterane. Asa ca nu ma surprinde ce ai spus. E important ce iti place si ce rezoneaza cu tine, nu ce spun unii cu patalama de critic! :)

      Ștergere
    3. ☺☺☺☺☺☺
      multumesc Suzana draga!<3

      Ștergere