miercuri, 13 mai 2015

Miercurea fără cuvinte (20) - Cu zimțișori





Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

46 de comentarii:

  1. Cât sunt de frumoase! O încântare să admirăm aceste minunăţii. Luna mai, cea plină de frumuseţea florilor!
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt superbe! Gradina de flori din fata casei, fiind mai umbrita, este plina cu lalele! Magnolia a început sa se scuture, bobocii de azalee au pocnit, dar lalelele se tin pe pozitie. O splendoare!
      Happy WW, Alex draga!

      Ștergere
  2. un curcubeu de lalale...cu zimtisori :)
    penultima este superba, e ca fusta unei spanioloaice...cred ca o iau cu mine! :)
    pup draga mea draga, happy ww! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu care credeam ca cea alba te va impresiona mai tare ;)
      pup draga mea draga. Noapte buna!
      Happy WW! :)

      Ștergere
  3. Zimțișori drăgălași, de grădină, răsfățați în lumina soarelui ! Superbe lalele !

    Happy WW, dragă Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lalelale din curte sunt aproape toate scuturate, însa cele din gradina din fata casei sunt in apogeul frumusetii.
      Noapte buna, Zina draga. Happy WW!

      Ștergere
  4. Sunt minunate, toate imi plac in egala masura!! Te felicit pentru ca ai in gradina asa lalele frumoase!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc! in fiecare an cumparam cativa bulbi noi si abia asteptam sa le vedem, daca sunt asa cum ne-au fost promise :)) Sotului meu îi plac mult lalelele papagal - avem multe. Mie imi plac cele zimtate si cele triple... primele par maci si celalalte seamana cu bujorii :)
      te pup. Happy WW! ☺

      Ștergere
  5. Rosii, albe, violet, sau in degrade, cu sau fara zimtisori, toate sunt frumoase si aduc bucurie celor care le privesc! Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anul acesta arata grozav gradina noastra cu lalele! culori atât de placute si forme atât de interesante... Zilele trecute cand a inceput furtuna, mi-a venit sa adun toate lalelele, sa le aduc in casa :)
      Noapte buna, Ileana draga! Happy WW! ☺

      Ștergere
  6. Ce feerie!!! <3
    Sunt absolut superbe! Am avut si eu anul trecut cativa bulbi si tare ma bucuram ca promiteau sa faca si anul acesta flori. Dar nu au facut... Asa ca anul ce vine mi-am propus sa imi cumpar macar un bulb nou de lalea:D.
    Happy WW!
    Pupici cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate lalelele se salbaticesc daca nu le scoti din pamânt peste vara si bulbii se adâncesc în pamânt si cândva dispar. Noi ne-am învatat minte si ii replantam in ultimele zile frumoase de toamna, când pamântul e inca moale.
      pupici si imbratisari. O zi faina Rux draga!
      happy WW! ☺

      Ștergere
  7. Superbe!!!! Cand vine vorba de aceste flori, nu imi pot alege niciodata o favorita, toate sunt speciale!
    Anul asta ratez lalelele din curtea mamei, asa ca ma bucur nespus de ale tale... Prind insa trandafirii din vara, tot o splendoare :)
    Happy WW, pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa imi merge si mie :) tot spun "o, ce frumoasa e! acesta este cea mai frumoasa!" apoi vad alta si mai frumoasa :) Fiecare fascineaza în felul ei.
      Trandafirii, abia îi astept :) Avem peste 20 de trandafiri nobili, dubli, tripli si foarte parfumati, dar deocamdata numai frunzele de ei :)
      O zi frumoasa, Loryloo draga! Happy WW! ☺

      Ștergere
  8. Sunt superbe.Sper ca anul urmator sa si eu, macar cateva.Plantezi in fiecare toamna sau adaugi numai?O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum câtiva ani nu am scos lalelele din pamânt si am observat ca in primavara ce a urmat o mare parte se pierdusera / se salbaticisera. Scoatem bulbii la mijlocul lui iunie si ii replantam la sfârsitul lui octombrie. În fiecare an cumparam câtiva bulbi noi, soiuri care ni se par interesante :)
      O zi frumoasa si tie, draga Floarea. Happy WW!

      Ștergere
    2. Eu nu-i scot niciodată, dar, în fiecare an, se pierd anumite lalele frumos colorate.

      Ștergere
  9. Cat de spectaculoase sunt lalelele tale crete!
    Parca anul acesta este anul lor!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca ai dreptate! si mie mi se pare ca anul acesta în mod special a priit lalelelor! :)
      O zi faina! Happy WW! ☺

      Ștergere
  10. Minunate flori! Iti readuc pofta de viata doar privindu-le :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună CARMEN!
    Sunt splendide,ai o grădină superbă..aș putea spune că sunt mai frumoase ale tale decât cele
    din Insula Mainau!Felicitări draga mea pentru superba curte(grădină)un mic paradis!
    O zi excelentă îți doresc,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce lalelel nazdravane :) Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cat sunt de frumoase si speciale, asa, cu dintisori mici! Ma bucur sa mai vad lalele in floare, caci in oras s-au scuturat toate si imi parea rau, chiar daca au inflorit alte frumuseti. Oare cum ar fi daca florile ar rezista tot anul, am spus o traznaie, dar nu ar fi frumos?
    Care sunt cele papagal?

    RăspundețiȘtergere
  14. Vai, ce frumose sunt! Şi sunt la tine-n curte! :)
    Mulţumesc pentru înscriere. M-am mai înscris şi eu o dată, că nu am observat..
    Te pup, o zi minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca si soarele are uneori zimti, de oameni nici nu mai zic... de ce n-ar avea si florile? :) Pentru ele e un farmec in plus.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt superbe !
    Laleaua regina primaverii!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  17. Luna mai este cu adevarat luna florilor, o minunata incantare! Ma bucur sa descopar mereu flori superbe in imaginile tale, imi aduc multa bucurie.
    Iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Drăguți zimțișori, e o demonstrație de primăvară târzie acolo!
    În ceea ce mă privește, astăzi am fost mai sentimental chiar decât tine :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi plac "zimtisorii "si posesoarele lor ! Raiul din gradina ta ma face sa te invidiez !
    Happy WW ! Pup

    RăspundețiȘtergere
  20. Herrlich diese Blumenpracht!
    Noch einen wunderschönen restlichen Tag wünscht Dir Crissi

    RăspundețiȘtergere
  21. Splendide flori ai tu in gradina,ele au oferit privirii
    o armonie perfecta, relaxanta!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  22. Gradina Edenului, felicitari pentru florile superbe!

    RăspundețiȘtergere
  23. Parcă zici ca sunt confecționate manual! ;)
    Zimtisorii sunt de mare efect!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce frumoase sunt lalele crete! Zdrentuite, parca le-au ciugulit ratele...

    RăspundețiȘtergere
  25. Lalele glazurate! :) Sunt superbe! Ooof... O gradina frumoasa ne cam lipseste. Una e sa ai flori in balcon, alta sa fie in curte. :)
    Minunata seara sa va fie!
    Pupici cu drag! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  26. Eu cred că nu am mai văzut astfel de flori. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  27. frumoase flori si pe la mine a inflorit ceva dar in afara de trandafiri, bujori nu ma pricep sa le denumesc :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Mi-am tot plimbat in fata ochilor, cand in sus si cand in jos, imaginile .Sunt minunate aceste lalele,atat prin colorit cat si prin zimtisorii pe care ii au.Parca sunt dati cu chiciura.
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  29. pe la noi au inflorit nuferii :D foarte frumoasa floricica alba :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Foarte faine dantelele petalelor de lalele! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Super dragute pozele ... si lalele cu zimtisori sunt superbe :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Wow,superbe lalele!Sunt din curtea ta,nu?

    RăspundețiȘtergere