miercuri, 31 octombrie 2012

Miercurea fara cuvinte(44) - Jocul de-a toamna-iarna




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

67 de comentarii:

  1. You are the little witch...... :))
    Happy WW draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce a nins, si ce frumoase fotografii!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea din dreapta, sus, imi place grozav. Deci ati intrat in iarna ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate imagini şi ce titlu potrivit! Jocul de-a toamna-iarna este spectaculos. Până când iarna îşi va intra deplin în drepturi, va fi atât de frumoasă această "joacă".
    O noapte frumoasă, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe fotografiile,toate ! Anul acesta am hotărât să adopt o atitudine pozitivă față de acest anotimp!Iarna este altfel pe meleagurile unde sunt eu așa că voi privii,iarna,cu multă simpatie !Pozele tale mă vor ajuta s- o fac.Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  6. Noa serbus.
    Sunteţi grăbiţi cu aducerea iernii.

    Nu ştiu care-i pricina dar eu ajung în cu totul altă parte la Miercurea fără cuvinte. Undeva pe HQ.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aici inca nu a ajuns iarna :) acum sant + 2 grade si ploua... Dar e posibil ca pana dimineata sa apara si zapada...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ieri tot aici în căsuța ta ziceam că aș vrea să ajungă iarna și pe aici pe la mine, o șansă să îmi încep concediul mai devreme... Nu știu cum s-a făcut dar zori zilei de azi m-au surprins cu fulgi de zăpadă... nu s-a așezat asemeni celor din fotografiile tale, dar cumva mi-a îndeplinit dorința de concediu... șeful lucrării pe care o supraveghez eu din punct de vedere arheologic a anunțat că de luni întrerupe lucrările până în primăvară... deci concediuuuuuuuu!

    RăspundețiȘtergere
  9. The snow is pretty.

    http://joycelansky.blogspot.com/2012/10/wordless-wednesday-halloween-of-past.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Very nice photos...

    Mines up as well at AussiePomm - A night at Harry's!!!!

    Have a great day!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow! Ce fain! Pen-ultima fotografie exprima cel mai bine titlul articolului :). Sunt superbe toate, de vis. Mi-e dor de zapada! Noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  12. Zolty:
    nu putem infulenta capriciile naturii. "Bucurosi le-om duce taote" ;)

    Minnie:
    you are sweet! ;) Happy Halloween! Happy Wordless Wednesday! :)

    Rux:
    cateva apusuri cu soare si, stratul de zapada a devenit in fiecare zi mai subtire. Dar noptile clare, sunt tot mai des cu temperaturi negative ;( iarna nu ne va ocoli!

    Dani:
    sâmbata ce a trecut, a nins pentru prima data... Macar de am avea zapada si de Craciun!

    Dan:
    mai stau agatate cateva frunze, asa, cat pentru înca 61 de zile :)

    Alex:
    trebuie sa incercam cum putem mai bine, sa profitam în fiecare zi de ce are sa ne ofere!
    Noapte buna, Alex! happy WW!

    Tu1074:
    :)) voi acolo, tocmai va pregatiti sa culegeti portocalele de pe strada voastra, asa-i?
    numai ganduri bune!

    Liviu:
    nu înteleg ce ate tabelul impotriva ta! zau imi pare rau - dar, iata, am rezolvat si de data aceasta. O seara faina!

    Ninu:
    e devreme, dar ce sa facem?! daca fiecare ar avea o telecomanda cu care sa coordonam/comandam/controlam vremea, inchipuieste-ti ce haos ar fi! :)) unul vrea soare, puternic, altul doar cateva raze, unul vrea ploaie, altul ninsoare, unul ceata si altul doar lapovita :)) in fiecare secunda am simti capriciul unui :)) Doamne fereste-ne!
    PS: blogspot nu are buton LIKE :( dar apreciez intentia ta :))

    Nima:
    happy WW! >:D< pupici

    Cristian:
    uraaaa! ma bucur pentru bucuria ta! concediu placut iti doresc! sa ai parte de clipe vesele si colorate, sorele sa-l porti in suflet, zi de zi!

    RăspundețiȘtergere
  13. Beautiful pictures. Snow already. Our weather is alternately warm and cool.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna Carmen, salutari tuturor.
    Iarna e aproape, dar toamna inca se mai amageste in unele locuri ca paote sa mai stea cu noi.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Joyce Lansky:
    happy Wordless Wednesday! :)
    Bernie:
    have a great day, too!

    Larisa:
    sper din suflet sa reusesti sa petreci macar o saptamana de vacanta la zapada - asta sa nu uiti cat de frumoasa poate fi iarna! dar... nu te grabi "asa cum am facut eu" :)) ai timp berechet pana in ferbruarie :))
    happy WW!

    Sukhmandir Kaur:
    Yep, winter is is already here! :)

    Tudor:
    la noi zapada a venit cam repede si pe neasteptat... dar, cum era s-o dam afara? :)) asa ca... acum se joaca impreuna cu toamna, pe aici prin orasul meu :))
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Beautiful sky and colors. Snow already? Eek.

    RăspundețiȘtergere
  17. am vazut zilele trecute reclama cu mosul la tv. am avut un sentiment tare ciudat! afara fiind un soare tare frumos..:)
    repede a mai trecut anul asta! frumoase imagini....

    RăspundețiȘtergere
  18. La mine, a venit de ieri un val de frig aspru ,dar se anunta
    in curand revenirea unui timp insorit.
    Iti doresc mult soare in suflet si in casa!

    RăspundețiȘtergere
  19. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!A nins, nu glumă... Nici Clujul n-a scăpat de câțiva fulgi, e drept mai mult lapoviță fără putere, din fericire. Cu toate că la servici merg numai cu mașina, mă gândesc să-mi iau și mănușile. Fotografiile sunt frumoase!
    Eu sper în zăpada cam de Crăciun! ;)
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. nice one..

    my entry here"

    http://getitfresh.blogspot.com/2012/10/kids-do-fall-in-love-too.html

    RăspundețiȘtergere
  21. Bună CARMEN!
    La tine deja este iarnă!
    O zi frumoasă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  22. Asa de frumos bate soarele in fereastra in dimineata asta!!!!
    Vine ea....zapada si la noi!

    RăspundețiȘtergere
  23. Chiar sub omăt, multe frunze blegi zac. (Proverb bloggeristic)

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumoase fotografii, Carmen ! Cea cu frunze galbene acoperite parțial cu zăpadă întruchipează perfect momentul când toamna se întâlnește cu iarna.
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  25. snow already? that is too cold for me.;-)

    RăspundețiȘtergere
  26. ne jucam pana ce ne acopera iarna cu totul ...
    happy w.w. to you!
    ganduri bune pt. Helmut!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Superbe peisaje! Nu-mi vine sa cred ca anul asta aveti zapada inaintea noastra :) Va pupam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  28. Anul trecut am avut si noi zapada in octombrie, peste frunze galbene si dealuri inca verzi. E tare frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Dardai de cateva zile la greu, mai bine ningea si stiam o chestie...imi plac fotografiile tale de avanpremiera a iernii. Happy Holloween!

    RăspundețiȘtergere
  30. Superbă foto în care se văd frunzele prin zăpadă! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  31. De maine se mai incalzeste putin la noi. Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Credeam ca vine iarna dar azi e soare!
    O zi frumoasa, dragilor!

    RăspundețiȘtergere
  33. in vreme ce eu inca ratacesc cu mintea printre valuri, tu ai trecut la anotimpul potrivit. o trecere delicata de la toamna la iarna, doar din cateva fotografii. super faini dovlecii, anul asta am ramas in urma cu toate, tot visand :))
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  34. Wonderful pics! Happy WW and happy Halloween!

    I played too. Mine are here and here.

    RăspundețiȘtergere
  35. Da! Iarna e deja instalata la voi! Dar toamnei parca ii pare rau, priveste in urma. Apusurile sunt superbe!
    Happy Holloween, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  36. waw....ce combinatie inedita !!! De vis... !!!

    RăspundețiȘtergere
  37. A venit Halloween-ul cu iarna:) frumos!

    RăspundețiȘtergere
  38. Ce frumos stie natura sa se joace spre bucuria noastra. Multumim Carmen pentru frumoasele fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  39. Ne grabesti cu iarna :-) Oricum minunate fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  40. Frumos peisaj si... rece! :) Privind aceste fotografii simt cum e mai cald in casa! Frigul nu-mi place in mod deosebit dar il suport iar peisajele vor avea un farmec aparte cand va fi sa dea zapada si aici! (Macar de-ar ninge!) :)
    Happy WW!

    P.S. Distractie placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Mi-e dor de zapada, dar mi-e groaza de frigul zilelor cu vijelii... :-(
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  42. Foarte frumoase imaginile! In plus, eu imi aduc aminte de cand eram mai mica cand prima zapada cadea prin octombrie-noiembrie. Mi s-a parut intotdeauna un pic tarzie iarna fara zapada pana de craciun.

    RăspundețiȘtergere
  43. Mie mi-e dor de zapezile din copilarie, de linistea iernii.... Of dor dor.

    RăspundețiȘtergere
  44. Uoff si cand ma gandeam ca prind si eu o toamna frumoasa in padurea bavareza..bag seama ca mi-e sortit sa vad un pic de zapada in Germania. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  45. Superbe imaginile! Ne tot da tracoale iarna, pana ce se instaleaza de-a binelea peste tot!
    Apusurile de soare imi plac foarte foarte mult!
    O seara minunata va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Azi,am spus si noi ramas bun,frumoasei Toamne.
    D-soara Iarna si-a lasat cartea de vizita in lumea ta.:)

    RăspundețiȘtergere
  47. Stunning scenery ... but I'm not ready for snow yet. ;D

    ♥ aquariann
    Featured Photo: Sexy Tinkerbell Costume

    RăspundețiȘtergere
  48. Nu-i nici o graba...Iarna mai poate sa astepte !

    RăspundețiȘtergere
  49. Daca m-ar intreba pe mine, iarna ar trebui sa ocoleasca zona Clujului!
    Fotografiile sunt bune, asa cum suntem deja obisnuiti.
    Zile frumoase sa ai, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  50. How wonderful that you have snow and fall leaves together! Beautiful!

    

    RăspundețiȘtergere
  51. Multumesc Carmen de vizita ,de aprecieri...La fel iti doresc si eu o toamna frumoasa si chiar daca e frig afara sufletele noastre sa ramana calde si o primavara venica sa purtam in sufletele noastre....

    RăspundețiȘtergere
  52. Lovely photos. Winter is beautiful but not the COLD. I wish you had a Translate button or did I just not find it?

    RăspundețiȘtergere
  53. Beautiful photos....it seems pretty cold there.

    RăspundețiȘtergere
  54. Foarte frumos ! M-ai facut sa imi doresc mai tare sa vina iarna si sa ninga. O seara deosebita sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  55. Fiecare anotimp îşi are farmecul său. La noi e încă o toamnă blândă şi vremea e frumoasă, dar vin ei şi fulgii de zăpadă, sper.
    Cum o da bunul Dumnezeu!
    O zi după pofta inimii tale îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere