miercuri, 17 octombrie 2012

Miercurea fara cuvinte (42) - În parc




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

53 de comentarii:

  1. toamna,momentul in care frumusetea si tristetea isi dau mana:)
    frumoase imagini, imi plac fosrte mult primele doua

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare frumos ! Forfotă și semne de toamnă.
    Foarte mult îmi plac fotografiile tale !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos!!! Natura gatita de toamna si veverita!!! si un arici (pogonici).
    Imi amintesc cat de fericita am fost in 98 cand am vazut o multime de veverite prin Viena.
    Candva erau si Trivale (parc-padure) in Pitesti... ma intreb daca mai sunt.
    Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si arici si veverita:) he he, faina toamna in parc la voi:)
    Salutari caldurose!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunate poze! Tare frumos în acel parc. Şi animalele se simt bine, precum se vede.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ariciul e bestial! Noroc cu meciurile ca am reusit sa postez si eu miercurea printre fruntasi :) Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos este ariciul!
    Happy WW Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe pozele, mai ales ariciul :)
    O seara cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. si arici si veverite...ce bucurie e verdele inca verde pentru dragalasele animalute...
    ador aricii si imi sunt dragi micutele codite stufoase :)
    happy ww draga mea draga,pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce zi senina, cu veverite,pogonici si iepurasi de soare pe iarba inca smaraldie! Nici la noi nu vrea soarele sa cedeze pozitiile....un octombrie incredibil.Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. La tine se gasesc veverite si arici. De fapt pentru Germania este ceva normal:)). IN Berlin , aveam un arici caruia ii dadeam mancare cascaval si Kitt cat...Veveritele erau mai greu de momut :)) Veneau nu departe de intrarea in blocul alaor mei. Nimeni nu ii deranja,

    RăspundețiȘtergere
  12. :)
    ariciul e superb!
    zi faina sa ai!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place ariciul tare mult, pare asa mare, imens si monstruos, dar dragut in acelasi timp :)))) Nici veverita nu e rea ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Un parc bătrân și frumos. Și curat și liniștit, de vreme ce trăiesc acolo animăluțele acelea. Tare-mi plac aricii !
    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos acolo in parc, printre veverite si arici :-)

    RăspundețiȘtergere
  16. Veveriţe am văzut în Herăstrău, dar arici nu...
    O săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce simpatic e teposul! O zi frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  18. În primele două e o toamnă blândă, dar în ultimele, cele cu ariciul și veverița, parcă-i vară! ;)
    E foarte drăgălaș aricelul acela, parcă ați sta de vorbă...sau chiar ați stat?!
    O zi frumoasă și senină, dragă Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Cat de tare e ariciul, nu cred ca am vazut pana acum vreunul in parc :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce arici suparat :) Surprins de paparazzi.

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumos parc. Si cred ca e si imens :)
    Toate bune,

    RăspundețiȘtergere
  22. Bună Carmen!
    Foarte frumos ai surprin toamna cu cele două animăluțe!
    O zi excelentă îți doresc!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  23. mi-am tot propus sa dau o raita prin parc, insa de cand m-am intors din concediu n-am atins aparatul foto. vazand la tine cat e de frumos, poate imi fac curaj, pana nu scutura ploaia toate frunzele :)
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce bine s-a instalat toamna! Frumoase culori si foare simpatic micutul :)! O zi de miercuri excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  25. Excelente imagini de toamna! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Am gresit link-ul si din greseala am pus unul mai vechi :( acum nu=-l pot sterge pe cel vechi si nici nu pot adauga pe cel pe care l-am facut pt WW :(
    http://simplyuniqueword.wordpress.com/2012/10/16/884/
    Vreau si eu intr-un parc ca acela :D

    RăspundețiȘtergere
  27. asa ar trebui sa arate orice parc dintr-un oras civilizat, o oaza de refugiu pentru oameni si animale...numai uitandu-te la poze si te calmeaza

    RăspundețiȘtergere
  28. Cat esti de norocoasa! Nu doar ca dai mereu peste peisaje frumoase, pline de viata si culoare, dar nici animalutele nu se sperie de tine si se lasa pozate. ;)

    RăspundețiȘtergere
  29. Vreau si eu un arici ! :D
    Se zice ca ori ce barbat care doarme o noapte polara cu un arici sub cap are noroc sa-l iubeasca cumnata !

    RăspundețiȘtergere
  30. Frumoase imagini surprinse si chiar daca avem deja frunze galbene, am impresia ca inca mai e multa verdeata, parca dupa toamna ar veni primavara:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Frumoasa toamna in parc!
    S-a speriat ariciul !!! :)
    Happy WW , Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  32. :) sarut'mana, Carmen! Nu am mai trecut de o vesnicie prin casuta ta.
    Frumoasa toamna s-a asezat la picioarele ei.
    O seara minunata iti doresc.
    Las la portita... petunii!

    RăspundețiȘtergere
  33. Scuze pentru intarziere! Am fost blocata in trafic! (in traficul de net) :) si de aceea am intarziat "In parc" sa ajung. Nici bine n-am ajuns ca am vazut o carte pe o banca, uitata de cineva... M-am grabit sa caut persoana, dar mi-a atras atentia copacul cel inalt si privind spre varful lui am vazut si cerul. Apoi, am vazut monumentul - nu stiu pentru cine este - dar veverita jucausa mi-a distras atentia! Urmarind-o, am uitat de toate! Si, seara, am vazut si ochii unui arici dragalas iesit dupa mancare...
    O plimbare minunata in care am uitat de toate si m-am ales si cu o carte! :)

    O zi minunata sa ai!
    Viata fericita!

    RăspundețiȘtergere
  34. Incep sa se amestece culorile... Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  35. Parcul...osciland intre verde si galben...Foarte frumos copacul urias!
    Veverite, arici...tot ce trebuie ca toamna sa aiba viata si culoare :)
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  36. O banca sub un copac cu frunze ruginii , ce frumos , iti da o stare de melancolie , asa , ca toamna in general , iar dincolo ... veverita si ariciul , minunat ! Pacat e ca noi aici nu o sa avem niciodata parcuri de genul asta ! O saptamana frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  37. O toamna tare blanda si cu temperaturi
    cam de vara ce permit naturii sa-si pastreze
    mult verdele, culoarea sperantei,a linistii
    sufletesti si a unei sanatati trainice!

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna seara ,
    Ma iertati ca va deranjez asa de tarziu cu acest e-mail.Vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar despre fetita mea Leontina Nicoleta.Pana acum a publicat ziarele Jurnalul National,Libertatea, Gazeta de Sud, Ziarul Lumina si sau alturat si alte site-uri si bloguri.Dar ne dorim sa luptam in continuare pentru fetita noastra pentru a strange banuti necesari interventiei chirurgicale la ochi.Iar suma stransa pana acum nu este de ajuns pentru a o opera.Si nu dorim sa ne blocam aici.Doar cu sprijinul d-voastra cresc sansele pentru a strange suma necsara de 35.000 de euro in acest pret incluzindu-se operatia si restul cheltuielilor aferente vize,transportul si controalele aferente dupa operatie.

    Despre Leontina mai multe informati le gasiti pe:http://leontinanicoleta.blogspot.com/

    Va rog frumos sa-mi lasati un e-mail la adresa violetaleontina@yahoo.com daca puteti scrie un articol!
    Va multumim anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  39. Foarte frumoase imaginile. A inceput toamna sa muste bine din verdele copacilor.
    Tare dragalase sunt veverita si ariciul.
    O seara minunata va doresc, doamna Carmen cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Are toamna aceasta o frumusete aparte,iar in jurul tau toata lumea profita din plin.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  41. As sta sa privesc veveritele si aricii de la tine, timp de un concediu intreg. Frumos...

    RăspundețiȘtergere
  42. How cute that you got a photo of hedge hog!

    RăspundețiȘtergere
  43. Bancuta :-s devin melancolica...
    Imi place copacul, modul in care l-ai captivat :))
    Iar ariciul, e simpatic rau!
    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  44. M-as inscrie si eu, dar nu pot! Help, please:)

    http://travelinghawk.blogspot.ro

    E o idee tare buna, dar nu m-am prins: da cineva o tema?

    RăspundețiȘtergere