duminică, 11 martie 2012

Primavara

"La fiecare stranut al primaverii, apare o noua floare." - Victor Hugo

"Primavara este atunci când îti vine sa fluieri chiar daca ai pantofii plini cu apa."- Doug Larson

"Femeile sunt de doua categorii: unele sunt mai ales mame, altele iubite. Daca le compari cu anotimpurile, femeia mama este ca anotimpul ploilor; îti da hrana, te potoleste, îti înlatura toate lipsurile, te multumeste prin sacrificiile sale proprii. Iar femeia iubita este ca primavara, misterul ei e de nedestainuit, farmecele ei sunt sunt dulci si nelinistea ei îti trezeste valuri în sânge." – Rabindranath Tagore.
Postare înscrisa pe blogul lui Costin Comba, la rubrica Life in pictures

63 de comentarii:

  1. ooo... inseamna ca stranuta serios primavara, nu gluma; ca e plin pamantul cu mustati de zambile, narcise, lalele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) "pamânt cu mustati de zambile, narcise, lalele..." minunata expresie!

      Ștergere
  2. Poate nu strănut ci suspin ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase fotografiile! :) Se vede că vine primăvara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. primavara a venit deja! :) o duminica frumoasa îti doresc!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. pentru cele mai frumoase fete - Lizuca si Roxana si pentru cel mai dulce Bebe, am trimis deja un pachet maaaare cu muguri si boboci de flori :)

      Ștergere
  5. Gluma este cam asa:
    Pestisorul zice:
    -Mai pescarule, azi sunt cam obosit de indeplinit atatea dorinte si, daca nu te superi, iti voi indeplini doar una.
    -Bine, zice pescarul; uite dorinta mea: Vreau sa-mi construiesti o autostrada de aici pana-n Hawai pentru ca mi-e frica sa merg cu avionul sau cu vaporul.
    -Dar stai , mai pescarule, unde o sa gasesc eu atata ciment pentru o autostrada? Gaseste si tu o dorinta mai rezonabila.
    -Bine. Imi doresc sa ma faci sa inteleg femeile.
    dupa un timp de gandire, zice pestisorul:
    -Autostrada o vrei cu 2 sau cu 4 benzi?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce mult imi plac imaginile, incarcate de culoarea si mireasma florilor si mugurii copacului ne zambesc... si citatele foarte potrivite. E minunat aici la d-voastra, doamna Carmen. Multumesc! :)
    O duminica minunata va doresc, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o duminica deosebita îti doresc si eu tie, Stefania draga!

      Ștergere
  7. Tagore...m-am prezentat la examen cu o poezie de a lui.Imnuri nu alta inchinate mamei si femeii!Starlucire primim cind sintem intelese.Daurel a spus un adevar si nu o gluma...hi,hi,hiCarmen,miros de aicea noul santier ...Puneti singuri gresia?Pusi, LU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) esti grozava! este clar ca meritai o scena, în casa!
      Ah, santier! nu-mi mai pomeni!
      gresia noua o pune un meserias, dar cea veche o spargem noi :(
      Nu ne mai vedem din cutii de carton si saci... Si febra musculara nu ne-o mai scoate nici o sauna cu aburi, fie ea chiar si cu cele mai delicate arome!
      Pupici, duminica faina!

      Ștergere
  8. Foarte frumoase imaginile si citatele!Mi-au placut mult! O duminica placuta,Carmen:)

    RăspundețiȘtergere
  9. La mine , mugurii se ascund .Inca :)
    Frumoase imagini ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu mai dureaza mult pana când se vor arata în toata splendoarea! >:D<

      Ștergere
  10. imi pare bine ca deja primavara a inflorit la tine...trebuie sa "stranute" curand si la noi :)
    frumoase cuvinte ai ales...primavara este tot ce au spus acesti mari ganditori si inca o mie de alte lucruri in plus...
    o zi in care sa-ti gasesti si un pic de liniste iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. liniste? :)) de la 1 aprilie încolo... Multumesc!
      duminica mininata!

      Ștergere
  11. Carmen, bucuriile,greutatile,dezamagirile, realizarile si multe altele abia traite si implinite ne dau puterea de intelegere ,pasiune si multumire.Dupa santiaer toate vor fi mai gustoase,placute si meritate.Ca nu sint toate necesare...stiu.Daca vrei vin sa te ajut...la munca necalificata.Pusici Lu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact asa vad si eu lucrurile :) ce primesti de geaba, nu stii sa pretuiesti! Eu am luptat pentru tot ce am realizat în viata, si sunt multumita de tot ce am reusit :)
      Draga mea, multumesc mult pentru oferta, stiu ca tu îmi vrei binele, dar... merge mai repede de cum ma asteptam :) Eu ambalez, apoi car cu Helmut la masina si zac! in 20 de minute suntem în noua casa; de saptamâna viitoare va fi aici si fratele meu, tocmai bine la demontat dulapuri si stivuit mobila; pe 24 avem comandat un LKW. Apoi.. stii si tu ce urmeaza :)) Probam, ce mobila, unde se potriveste cel mai bine, apoi o mutam, ca totusi e mai bine altfel :)) Dar am timp, ca avem Urlaub si cum spuneam, fratele meu il va ajuta pe Helmut. Eu va trebui sa redecorez :)) ceea ce iubesc. Eu soun ca pâna de Ostern, va fi totul locuibil :)
      Apoi, te invit, poate vine si Getuta, si facem un party :)) Pupici

      Ștergere
  12. E o zi frumoasa si la noi. Abia astept vara:). Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) heeeei, pâna la vara mai sunt doar trei luni ;) Mai întâi vo serba frumos Pastele.
      Sa ai o primavara frumoasa!

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. :) acolo au avut cuib o pereche de pitigoi :) Cred ca au avut 10 pui :))
      Anul acesta iar vad ca-i da târcoale un pitigoi... probabil vom avea din nou chiriasi :)

      Ștergere
  14. Parca si la noi a venit !Se anunta,insa,furtuni de zapada!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh! furtuna de zapada?! :( Poate e ultima zvâcnire a Iernii... Primavara va bate si la usa voastra, în curând :)

      Ștergere
  15. Bună CARMEN!
    Superbe poze și frumoase gânduri!
    O duminică frumoasă și mult soare!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena draga! si tie deasemenea, o duminica minunata!

      Ștergere
  16. Frumos spus si mai ales adevarat!
    Florile sunt deja de anul asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)da, le-am descoperit pe cel mai ferit de vânt si cel mai însorit strat :)

      Ștergere
  17. Cam asa imi dau seama cat de repede trece timpul... Parca mai ieri aparea primele poze de iarna, acum de primavara.. Placut si melancolic!
    Duminica linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. timpul trece, ca vrem sau nu... Anotimpurile se succed, spre bucuria tuturor.
      Asa m-am învatat, sa am patru anotimpuri si asa îmi place :)
      Sa ai o seara placuta!

      Ștergere
  18. Minunate pozici Carmen! Multumesc si de leapsa :D Am ceva restante de care o sa ma ocup saptamana ce va veni:D O duminica superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-au placut fotografiile mele.
      Da, cunosc :) si la mine se adunasera... Dar uite, am gasit ocazia sa le rezolv pe toate într-o postare :)
      O seara placuta!

      Ștergere
  19. Frumoase flori! Toti cred ca ducem dorul primaverii!:)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, toti asteptam cu drag primii copaci înfloriti si primele frunze verzi :) Nu va mai dura mult!
      o seara minunata!

      Ștergere
  20. Frumoasa e primavara aici la tine!
    O duminica placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Primăvară din ce rai,

    coborât-ai cu alai?

    Flori, albine, raze mii

    şi cu râset de copii.

    Verde crud,cireş în floare,

    visul inimii,ce doare.

    Al iubirii ce dă-n clocot...

    ZVON DE ...PRIMAVARA

    sarut mana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce poezie minunata!
      multumesc mult Sorin!
      sa ai o primavara minunata!

      Ștergere
  22. Nu inteleg, la tine in gradina a venit primavara sau sunt poze din alti ani? In Cluj ninge.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur ca a venit! de anul asta sunt fotografiile :)
      cum?! ninge în Cluj?! oh! îmi pare rau... la noi, e primavara în toata regula.
      Sa ai o seara placuta!

      Ștergere
  23. Frumoase pozele ..Iar maximele bine alese..O primavara pe cinste! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca-ti plac si fotografiile si citatele, multumesc! :)
      Si tir, o primavara minunata!

      Ștergere
  24. Yupyyyyyy!!! Primavara!!!
    La mine inca nu a inflorit nimic, dar curand...
    Te ibmratisez tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) primavara va exploda si ne va oferi un spectacol minunat, cu petale si frunze fragede, cu parfumuri si culori... asa ca în fiecare an :)
      Si eu te îmbratisez. Pupici

      Ștergere
  25. Minunea s-a întâmplat!
    Culorile sunt încurajatoare !!!
    Chiar și orhideea și-a scos capul pe fereastră să vadă cum stau lucrurile !
    Tare frumos este acolo la tine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) asa este, minunea s-a întâmplat! Vremea nu e înca stabila (ieri am avut 15°C, soare si cer senin, astazi a picurat, cerul a fost plumburiu si termometrul a aratat doar 6°C!) dar... primavara face pasi mari :))
      Sa ai o primavara minunata!

      Ștergere
  26. Foarte foarte frumoasa postare, mi-a placut extrem de mult...cu pasi tiptil, se apropie primavara si de noi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cat ma bucur! comentaril tau mi-a transmis o totala buna-dispozitie, multumesc!

      Ștergere
  27. La tine-i ciripit si cant,iar florile inmiresmeaza seara de duminica.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  28. L-as completa pe Tagore: dar ce minune cand gasesti femeia ce poate fi si primavara furtunoasa si vara cea manoasa si toamna belșugului, chiar si iarna bucuriilor zapezii si sarbatorilor ! Cred ca o astfel de femeie esti tu.

    RăspundețiȘtergere
  29. Unde e primavara asta atat de inflorita?

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna dimineata, Carmen! E o frumoasa zi de Primavara la Cluj! O saptamana primavaratica si fericita sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Primavara poate fi adorabila, cand poti vedea cum toate prind viata :D parca iti readuce si tie cheful de viata dupa o iarna grea si friguroasa :D nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  32. Mie imi vine sa fluier tot timpul ! Dupa ce am vazut la tine, fluier mai cu spor!!! :))
    O saptamana frumoasa !

    RăspundețiȘtergere