vineri, 9 martie 2012

8 martie, în imagini

Astazi a fost "baba" mea :( Am avut parte de o zi ploioasa si rece, de la prima ora a diminetii si pâna seara... Si nu doar vremea a fost cu ghinion!

Am fost la birou de la 7 la 17, dintr-o sedinta în alta, dintr-o problema în alta.
Dupa orele de serviciu... am cumparat câteva pachete de gresie pentru noua bucatarie si... am lovit cu caruciorul de transport marfa, o masina din parcare (în timp ce încarcam pachetele grele în porbagajul masinii, caruciorul ramas cu doar trei pachete de gresie s-a rasturnat si a cazut pe masina parcata lânga masina noastra!). Am asteptat o ora sa vina politia sa constate dauna... Apoi, acasa, am carat cu sotul meu cutiile extrem de grele (8*15 kg) în locuinta...

Abia spre seara când s-a oprit ploaia, parca mai m-am linistit si eu si... am fost invitata de Helmut al meu la un restaurant italian, la câte o pizza si-un pahar de vin :)
Sper ca de mâine sa reintre totul în fagasul normal - pentru ca anul acesta, nu vreau sa cred în Babe! :)

46 de comentarii:

  1. De asta eu nu-mi fixez o baba sa nu am dezamagiri.
    Si noi am iesit la un resto si am baut un vin rosu bun, Chinon.
    La Multi Ani tie si fetelor, mai din suflet am scris la mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)buna tactica! :)
      ma bucur ca ati serbat frumos.
      Multumesc, multumesc mult!

      Ștergere
  2. Baba mea este astăzi, 9 martie pentru că de câţiva ani, pierduţi în negura timpului, m-am fixat pe această dată. Până acum la noi au fost numai babe senine. Poate le stric eu planurile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) bine ca nu le-ai stricat planurile! a fost vreme frumoasa, asa-i!
      Sanatate multa,Abbilbal, asta e important sa avem!

      Ștergere
  3. Eu nu mi-am ales "baba", ca in fiecare an (de cand ma stiu) uit.
    Azi se implineste un an de cand bunica mea s-a petrecut Dincolo, asa ca e o "baba" cu semnificatii spirituale puternice pentru mine.
    Te sarut, imi pare rau de daune, dar totodata ma bucur ca ati petrecut atat de frumos si linistit apoi!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate, bunicii se duc... Ramân amintirile. Ce simbol frumos de viata ai!
      îmbratisari. Ah, pacat a fost mai mult pentru timpul pierdut, pentru ca daunele materiale sunt preluate de asigurarea pe care o platesc de ani de zile si de la care nu am cerut pâna acum ajutor. Multumesc mult! :)

      Ștergere
  4. Munca înnobilează pe om. Este valabil şi la femei.
    Să ai o zi mai bună astăzi şi în toate zilele ce urmează.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este! drepturi si îndatoriri egale s-au impus prin 8 Martie.
      spre exemplu în Germania, Ziua internationala a Femeii nu reprezinta nimic decât o data în calendar; drepturile si îndatoririle egale între femei si barbati, sunt însa respectate, poate mai mult ca în oricare alta tara (ca un minuscul exemplu, femeile ca si barbatii, ies la pensie la 67 ani!)
      Multumesc mult! gânduri bune si pentru tine!

      Ștergere
  5. Iti doresc sa ai o zi minunata astazi,ca sa uiti de cea de ieri.Si o primavara asa cum iti doresti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Trecand peste micul incident, ma bucur ca ati reusit sa va faceti putin timp si pt a sarbatori. Sunteti niste frumosi. Sa aveti parte de bucurii.
    O primavara frumoasa, va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, draga Cammely! Toate gândurile tale bune, sa ti se întoarca înzecit înapoi!

      Ștergere
  7. So ein Zufall! Ausgerechnet am 8.März!
    Eine ganz ärgerliche Sache.
    Schade um die verlorene Zeit!
    Aber "Ende gut, alles gut"!
    Verehrte Carmen, sei tausendmal gegrüßt!
    Viel Glück und ein ganz entspannendes
    Wochenende !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Es ist leider so gewesen, "zur falschen Zeit am falschen Ort" wie man so schön sagt... Aber, wofür zahle ich Versicherungen, wenn nicht für solche Fälle?!
      Naja, Alles wir gut...
      Am Wochenende ist viel Arbeit angesagt, aber wenn man für sich selber arbeitet, hat man viel Spass. Und heute scheint die Sonne!
      Ein schönes Wochenende wünsche ich Dir auch! :)

      Ștergere
  8. Totul e bine cand se termina cu bine !!!
    Va doresc o zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  9.  O primavara frumoasa va doresc , sa fiti fericiti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce trandafiri frumosi, Iulisa draga! multumesc mult! îmbratisari

      Ștergere
  10. Dragii de voi! Babele sunt un obicei pupolar si nu au decat puterea pe care le-o conferi tu.... Sa mai spun ca iti admir sotul? Al meu a auzit precis la radio ca e Weltfrauentag dar asta nu inseamna mare lucru........

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) exact asa este, Ceska draga! multumesc ;)
      Ah, Helmut s-a casatorit cu o femeie din fostul bloc-de-est, asa ca accepta bucuros orice sarbatoare, traditie si obiceiuri aduse în casa :)) Mi-a mestesugit si martisor :)

      Ștergere
  11. Scuze: am vrut sa scriu normal, "popular" dar mereu sunt in viteza si uite ce iese....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se întâmpla tuturor! :)
      cat priveste Ziua internationala a Femeii, vazuta în Germania... sotul tau se poarta normal. Nici la mine în birou, pentru colegi si colege, nu reprezinta nimic deosebit! :(

      Ștergere
  12. Oooo, imi pare rau ca ziua a inceput prost ... dar daca ai si scris despre asta, ai depasit deja faza negativa. Azi va fi cu siguranta o zi buna. Numai bine, Carmen ! Sa ai un weekend minunat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Dani draga! sper din suflet.
      Si tie un weekend minunat!

      Ștergere
  13. Viata e imprevizibila pentru ca daca am sti exct cum va fi ziua ce urmeaza am fi plictisiti si gri. Las-o sa treaca, e doar o zi din cele 365, restul vor fi mai bune, ai sa vezi :) Trebuie sa crei asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate! spre norocul meu, sunt o fire optimista si am o gandire pozitiva. Stiu ca totul va fi bine! :)
      Sa ai un weekend minunat!

      Ștergere
  14. LA MULȚI ANI,CARMEN!
    Îmi pare rău pentru incident dar tu să fi sănătoasă
    că restul se rezolvă!
    Un weekend de vis îți doresc!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa gândesc si eu, Elena draga. Multumesc mult!
      îmbratisari si un weekend minunat!

      Ștergere
  15. Noroc cu articolul asta al tau, ca uitam de baba mea de azi :). Imi pare rau ca ai avut asa o zi plina de incidente neplacute. Stay positive! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. practic, la mine fiecare zi de lucru arata cam asa, de ce ar fi fost exceptie de 8 martie?!
      singurul incident a fost cel din parcarea magazinului, dar... asigurarea preia toate costurile, asa ca nu-mi fac probleme.
      Am mare noroc ca am o fire optimisa, multumesc mult! :)

      Ștergere
  16. lasa..s-au spart ghinioanele...
    si daca a fost o zi mai viforoasa asta inseamna ca ai temperament iar asta e de bine asa ca...zambeste :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mama a spus la fel, când i-am povestit la telefon aseara :)
      aha... vremea viforoasa implica temperament? n-am stiut :) Ma bucura mult cele spuse de tine!
      Sa ai un weekend minunat!

      Ștergere
    2. chiar azi am vazut niste orhidee albastre intr-un magazin de bricolaj...aratau exact ca cea din imagine...sunt cu adevarat spectaculoase prin ineditul culorii...
      un w-end perfect iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  17. Imi pare nespus de rau pentru incidentul neplacut de la magazin, pe care l-ati avut, se mai intampla si astfel de accidente( care nu are nici o legatura cu baba, s-a intamplat pur si simplu), insa ma bucur ca seara ati petrecut-o foarte frumos si totul e bine cand se termina cu bine.
    O seara frumoasa va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt superstitioasa, asa ca nu am facut nici eu nici o legatura cu data si Baba :) De când eram domnisoara, ne distram în grupul de prietene cu acest joc de ghicit viitorul, la început de martie.
      Sotul meu stie ca în România 8Martie este o zi cu fast - din câte i-am povestit eu, asa ca, ne-am propus înca de dimineata sa mergem la restaurant, dupa ce terminam treburile ce ne-am propus sa le rezolvam. Si nimic nu ne-a stricat planurile :)
      Sa ai un weekend minunat, Stefania draga!

      Ștergere
  18. :( ce babă nasoală!!!
    Nu le înțeleg pe babele astea!
    Dacă sunt așa antipatice cine le mai iubește :lol: ?
    De ce oarwe nu pot fi și ele „babe de comitet”?
    Să-ți fie zilele plăcute și primăvara frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da... ai dreptate! se fac antipatice si nu le mai serbam la anul! ;))
      haha, mi-a placut! "babe de comitet" :)) tare dragut! multumesc, m-ai facut sa râd!
      sa ai un weekend minuat!

      Ștergere
  19. Ce albastru frumos are orhideea aceia!
    Tare frumoasă este!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa-i? am gasit-o în magazinul Bauhaus, de unde am cumparat gresia si, dupa ce rezolvam mutatul, mi-am propus sa-mi ofer o orhidee albastra, ca dar de casa noua :)

      Ștergere
  20. Totul e bine cand se termina cu bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Accidente se mai intampla, cu sau fara cncursul "babelor". Toate au o rezolvare! Important e ca ati incheiat ziua cu zambetul pe buze. La multi ani de 8 Martie! Sper sa primesti si urari intarziate. Va pupam!

    RăspundețiȘtergere