joi, 15 martie 2012

Aceleasi flori...

... si mii de scuze! Ieri noapte, pe când multumeam participantilor la MfC11 si le daruiam virtual narcise, s-a produs o greseala, pentru care nu am nici o explicatie si pe care o regret.
Am omis un rând întreg de prieteni si simpatizanti ai rubricii MfC... Doresc sa repar greseala fata de: Sorin, Tudor Enea, Zina, Pisky, Dani, Mirela si A different Blog.
Sa aveti parte de o saptamâna plina de lumina si culoare, sa va bucurati de o primavara frumoasa, calda si senina!

5 comentarii:

  1. Multumesc mult de flori! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe flori.Abia astept sa le vad asa si in gradina mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea Carmen, dar nu e o greseala! Eu nici nu as fi observat, doar stii ca pe mine ma intereseaza ca familia MFC sa se intalneasca si se bucure IMPREUNA de cele mai reusite imagini! Florile sunt superbe. Multumesc, le iau sa ma bucur de Primavara! Sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca esti iertata de catre ei :P
    florile sunt frumoase :)

    RăspundețiȘtergere