luni, 19 martie 2012

Monday7 - Imaginatie

Şapte conversatii imaginare, șapte fotografii - o iniţiativă - Most Wanted Blog :))
"Știu să citesc!"_________________________________"Nu mă fotografia!"

"Ce să mai spun?! sunt fiert-și răsfiert! (cocon de mătase)_______________"cucu-bau!"

"Salut!"__________________________________"E prea rece apa!"

"Mor-moooooor!"

42 de comentarii:

  1. acel "cucu-bau" imi aminteste de vremea cand ma jucam cu nepotica mea...o distra teribil sa spuna "cucu-bau" mai ales ca de abia incepuse sa vorbeasca :)
    o zi de luni vesela precum fotografiile tale iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) toti copiii mici adora acest joc... oare de ce?
      sa ai un weekend minunat!

      Ștergere
  2. :)O saptamana minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa recunosc ca ai imaginat replici dragute, haioase, toate pe masura fotografiilor. Imi place pisica aceea, are o culoare a la Garfield. O saptamana plina de impliniri, imbratisari! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa am gândit si eu... motanul parea a fi Garfield, în timpul liber - nemachiat. Nici nu avea coada întreaga :))
      îmbratisari. Un weekend de vis, Mirela draga!

      Ștergere
  4. eu mai nostalgic...
    votez pentru catelul cu privirea dincolo de orizont...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce nostime fotografii! Iar descrierea lor este pe masura :) Frumoasa postare, Carmen! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Absolut toate pozele imi plac iar replicile care le insotesc sunt nemaipomenit de potrivite si chiar hazli. Minunata postarea!
    O zi minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. si mie imi place "Garfield"...si imi plac mult si ursii :)
    frumos si amuzant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pisoiul parca-mi vorbea! iar ursii... ca iesiti din pestera :)) eram în Apuseni, la Pestera Ursilor ;)

      Ștergere
  8. Hahahahaha!
    Foarte tare!
    Imi plac mult imaginile!

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesante acele conversatii imaginare, la fel si imaginile;))

    RăspundețiȘtergere
  10. Simpatice, mi-au adus un zâmbet. O săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu mare plăcere, printre celelalte poze reuşite, şi care ne amuză, remarc motanul.
    Parcă "aduce" niţel cu un politician care vrea să intre în cabina de vot.
    Este şiret şi se uită la camere ca să fie ...filmat!Din păcate,
    nu i se vede coada ... Cred că, din experienţă, motanul-politician ştie că trebuie
    să o ţină mai jos...Măcar în ziua alegerilor! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. perfect ai observat! nici nu avea coada! doar un ciot! din ce cauza, nu stiu!
      faina paralela :))
      sa ai un sfârsit de saptamâna perfect!

      Ștergere
  12. Ce-mi place „cucu-bau” cel curios !!
    Felicitări !

    O săptămână rodnică !

    RăspundețiȘtergere
  13. Cocon de matase... nu am vazut niciodata unul pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitări. Fotografia cu pisica este preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
  15. Să fie clar pisicii !
    Este în spațiu public deci poate fi fotografiată :)!!!
    Frumoase fotografii și replicile sunt pe măsură !
    Mi-au plăcut toate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru sustinere, ai perfecta dreptate! nu mi-a venit pe moment replica, si m-am lasat intimidata de privirea ei amenintatoare :))

      Ștergere
  16. Cumintei mooorrrrr moooorrrriosii! :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Greu de facut o alegere,toate fotografiile
    sunt minunate ,dar cu mare drag prefer simpaticii
    ursuleti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) sunt suveniruri din Apuseni, în târgul de la intrarea în Pestera Ursilor.
      Pupici, sa ai un weekend fain!

      Ștergere
  18. =)) jucăușe alegerile tale pentru această săptămână! Cățelul isteț de la început mi s-a părut de-o mare personalitate. Zile cu soare îți doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce faine poze. Fiecare cu "povestea" ei. Am o curiozitate: de unde sunt acele "gogoşi" de mătase? N-am mai văzut din copilărie, când creşteam aşa ceva la şcoală.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toate fotografiile le-am facut anul trecut înturneul prin Turcia. Gogosile de matase sunt la întreprinderea de covoare, în vestul Asiei Mici în localitatea Denizli (dupa Izmir, al doilea mare oraş din regiunea Mării Egee).

      Ștergere
  20. Răspunsuri
    1. cine stie, stie! asa este Angi draga! ursii i-am fotografiat la iesirea din Pestera Ursilor/ Apuseni. Este singura fotografie ce nu face parte din seria prezentata, din concediul în Turcia :)

      Ștergere