sâmbătă, 10 martie 2012

Restanțe

Am promis Pandhorei că-i voi arăta magneții mei de usa si ... am promis lui Handmadecovasna că-i voi arăta colecția mea de minuaturi - parfum, artizanat si figuri din alamă si porțelan:


Am mai promis că-i arat lui Daurel că, ceea ce de afară pare mansardă, este de fapt o frumoasa galerie cu ferestre duble - spre sud (cu soare întreaga zi):


Am primit felicitare de Mărțisor, realizată cu migala de Alina; vă recomand să-i admirați creațiile prezentate pe blogul: Handmade by Alina.

Am promis Iuliei, că răspund lepsei despre cărti:
1.Ce carti ai citit anul trecut?
- biografii, poezie, proză, jurnale de călătorie...
2. Ce carte/carti citesti in acest moment? -"Die Prophetin von Luxor" ("Profeta din Luxor") - Suzanne Frank
3. Ce carti vei citi in acest an?
- îmi place sa-mi cumpar cărți, deci voi citi ceea ce-mi voi cumpăra.
4. Care este cartea ta preferata?
- "Maitrey" - Mircea Eliade, fără doar si poate, dar... mai am câteva cărti de suflet: Numele trandafirului - Umberto Eco, Un veac de singurătate - Gabriel García Márquez, Mândrie și prejudecată - Jane Austen...
5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta? - nu citesc impus, deci aleg totdeauna să citesc ce-mi place.
6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?
- nu ascult muzică atunci când citesc.
7. Esti pasionata de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?

nu sunt pasionata de jocurile pe calculator, dar daca totusi se întâmpla sa ma joc, atunci: Spider Solitär, Freecell sau Mahjong Titans.
8. Care este filmul tau preferat?
ooo, doar un film?! nu pot! City of angels, The reader, The ghost, Deja vu, La vita e bella...
9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?
- folosesc foarte rar farduri, deci mai des voi da bani pe cărti.
Predau leapsa mai departe: Mirelei, Alinei, Zinei, Aurorei, Rokssanei, G1b2i3, Alice in Wonderland, Karma police, Vera, Vania, Stefania, OFZ, Vero, Cristi Milla, Alex Mazilu, Costin Comba, Anastasia, Tu1074, Redsky, Dan, Sara, Iulisa, Sorin, RaduAndrei, GabrielaElena, Ninu, Cris-Mary, Dani, 13Angi, EmaHategan, Daliana, Tiberiu, Cu blândete, Ioana, Abbilbal, Doru, Dana, Mostwanted, Liviu, Ceska, Scorpio, Kabea, Zamfir. Nu mă supăr dacă nu aveți timp să răspundeți, eu am folosit leapsa doar ca pretext să vă dau câte un ping ;)

46 de comentarii:

  1. Ohoo, catamai colectia, ai adunat ceva! :-))) Si eu colectionez diverse, nu ma pot abtine... Cea mai actuala este colectia de magneti, desigur :-P

    p.s. Mersi frumos! Te pup si iti doresc sa ai o saptamana cat mai blanda!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) asta-i si "boala" mea- nu ma pot abtine când vad miniaturi :))
      Toate cele bune! ;)

      Ștergere
  2. Colectiile tale m-au lasat ...fara cuvinte! Wow! Adica...Wow!!! Adevarate comori...
    Un sfarsit de saptamana excelent si mai ales linistit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai... adum de cel putin 10 ani :)
      sa ai un sfârsit de saptamâna minunat!

      Ștergere
  3. Frumoase sunt colecţiile tale.
    IO am renunţat la colecţii de prin 1970 când Mureşul mi-a "furat" din casă nişte colecţii de vederi, colecţii de fotogarfii, colecţii de cărţi (cărţi ce nu au mai fost reeditate). Mai am câteva colecţii de bibelouri din porţelan.

    La leapşă nu voi participa pentru că de o bună bucată de vreme (să tot fie vreo cinci ani) nu-mi mai permit să cumpăr cărţi. Citesc doar de pe calculator proză scurtă şi uneori poezie. Şi asta nu doar pentru că nu sunt bani de cărţi, ci pentru că pruncii şi calculatorul îmi ocupă timpul.

    Să ai parte de o duminică faină.

    RăspundețiȘtergere
  4. o colectie cu adevarat impresionanta, felicitari!
    despre leapsa nu spun inca nimic, incerc s-o integrez undeva si asa am o perioada de decantare acum. duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. magnetii sunt adorabil...mai ales "ciufuliciul"...ma bucur ca i-am "cunoscut" :)
    colectia de miniaturi mi-a placut teribil de mult dar si parfumurile...
    am vazut ca ai Anais Anais de la Cacharel...multi ani a fost parfumul meu preferat,ma bucur ca il apreciezi si tu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumoasa e casutza luminata de beculete..miine os a mapreiau leapsa iti multumesc o duminica senina

      Ștergere
    2. la magneti ma abtin sa nu colectionez :)
      miniaturile ma înduioseaza, prin frumusete si migala necesara realizarii lor, chinezii, obiectele de alama, cavelerii, obiectele din lut... da, toate îmi plac si le-am adunat :) Flacoanele de parfum-miniatura contin parfumul original, a fost cândva o mare pasiune a mea :)

      Ștergere
    3. Karma police, fotografia cu beculetele este din timpul Craciunului :)
      Leapsa, multumesc, poti sa o preiei oricând ai timp si chef :) O duminica faina!

      Ștergere
  6. Wow! Superb!
    Cel mai mult îmi place pseudo-mansarda :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur ca-ti plac fotografiile mele.
      O duminica faina!

      Ștergere
  7. wow...mansarda e superba...cu soare toata ziua si cand ma gandesc!!!!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tocmai, ca nu e mansarda! e camera care de la înaltimea normala 2,8m i se mai ridica tuguiul spre acoperis... deci la vârf sunt 4 metri.
      O duminica faina! :)

      Ștergere
  8. Draga mea Carmen, mi-ai facut o mare bucurie cu aceste colectii frumoase si instructive. Dupa cum stii, eu iau o pauza de studii, dar si o vacanta de cateva zile impreuna cu ai mei. Si vin cu placere zilnic in casa ta virtuala, care e primitoare si calda. Sa ai o duminica plina de bucurii! Cand revin voi prelua leapsa. Imbratisari dragi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mult succes si multa liniste, Mirela draga!
      ma voi bucura de câteori gasesc semne ca ai trecut pe la mine, dar mai ales atunci când vei avea ragaz sa postezi ceva nou. Tin pumnii... totul va fi bine!
      Activitatea mea deasemenea se va reduce, sunt în plin mutat! :)
      O duminica faina! pupici

      Ștergere
  9. Foarte frumoase colecții, dar galeria mi-a placut cel mai mult, eu o vad ca pe un loc retras, minunat pentru relaxare.
    Voi răspunde în curând la leapșă, o voi introduce în programul următoarelor două săptămâni.
    Te sărut, Carmen, o zi frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca-ti plac colectiile mele;
      da, etajul superior este oaza de lumina si liniste :)
      Pentru leapsa, lasa-ti timp, Zina draga. Eu am vrut mai mult sa dau prietenilor virtuali câte un ping :)
      Duminica faina!

      Ștergere
  10. Superbe colectiile d-voastra, doamna Carmen. Absolut toate imi plac. Imi place de asemenea foart mult mansarda un loc atat de odihnitor si curtea plina de verde si flori... sunt foarte impresionata de toate. Va multumesc!
    O duminica minunata va doresc doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai adunat multe in doar zece ani.Si in mod sigur, fiecare lucrusor e insotit de aura amintirii ... Pretioase ...
    Am si eu niste sticlute vechi si imi place sa le insir pe pervaz unde le privesc in lumina.
    Ce mi-a placut in postul asta, e ca am vazut galeria ta si acum te vad in inchipuire citind cartile tale favorite, in liniste ... A fost, ca o vizita la tine. Multumesc ! O duminica minunata !

    PS - Cu leapsa nu promit, luna asta am muuulte de facut in gradina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, fiecare obiect al colectiilor, aminteste despre ziua in care l-am descoperit in târg, sau în magazin... de pasiunea pe care am avut-o cândva. Colectiile îmi redau bucurii :)
      Exact asa este, la etajul doi, pe canapeaua moale, cu geamul din spate, citesc si ma relaxez. Tot acolo, pictez din când în cand... este atâta lumina si soare!
      O duminica minunata iti doresc! :)

      Ștergere
  12. Să ai o zi bună în fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  13. ....ce sa zic ? !....Mi-ai luat piuitul :)))) nu stiam ca esti colectionara, miniaturile tale sant superbe de tot... Acu trebuie sa-ti zic si ca eu sant mort dupa sticlele miniaturi cu alcool divers... si cand am primit acele sticlute de la tine am fost in al noualea cer de fericire, sant cele mai frumoase piese pe care le am. :))))
    Ce e curios este ca nici macar nu stiai ca ami plac... a fost pura coincidenta :))) Sant cel mai important lucru pentru mine dupa ceasuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei... daca stiam, aduceam mai multe - miniaturi, ca ceea ce ti-am daruit de Craciun sunt o serie mijlocie :))
      Oh, am gasit o carte despre ceasuri, am cumparat-o si ti-o vom aduce la sfârsitul lui mai.
      Pâna atunci, sa fim sanatosi si sa ne bucuram de primavara! :)

      Ștergere
    2. Deci exista si mai mici ?.. Incredibil :)) credeam ca sant cele mai mici posibile :)
      Multumesc mult Carmen, pentru ca nu uiti de mine si pasiunea mea pentru ceasuri :)

      Ștergere
  14. Uite, din cauza asta nu promit...Daca, totusi, uneori promit, le spun oamenilor sa-mi reaminteasca; dar mai ales sa-mi spuna daca si-au rezolvat problema...
    Eu n-am rezolvat inca problema cu mansarda, deci imaginile sunt binevenite ! Desigur, si pingul.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din care cauza? Eu asa sunt educata, când promit ceva, ma tin de promisiune!
      Nu am stiut ca ai probleme, nici macar ca ai mansarda...
      Eu am vrut sa-ti arat aici, cum arata camera din-nauntru, pentru ca de afara, ai spus odata ca etajul superior arata ca o mansarda si eu ti-am spus ca nu am mansarda.
      Camera nu doar ca are peretii normal înalti, are în geamului, tavanul ridicat pâna la 4 metri :) Camera este deosebit de luminoasa.
      Sa ai o seara minunata!

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. sunt 5 colectii :)) una de mini-parfumuri, alta de mini-chinezi, alta de mini-ceramica, alta de mini-obiecte casnice, si alta figurine de alama :))
      Nu am reusit sa fotografiez totul, din cauza luminii si usilor de sticla...
      Multumesc, ma bucur ca ti-au placut!
      o seara minunata!

      Ștergere
  16. Si când trebuie sa stergi praful printre ele cum faci?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) am comandat special trei hobby-vitrine, care au rafturi înguste, exact cat sa încapa un exponat. Vitrinele sunt protejate prin usi din sticla, glisante. Praful nu patrunde usor, dar, macar de Pasti si de Craciun, iau fiecare figura în parte la primenit :)) Îmi face mare placere.

      Ștergere
  17. Interesante selectii.
    O sa preiau si eu leapsa!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult Melly. Am sa urmaresc cu placere raspunsurile pe care tu le vei da :)
      O seara minunata!

      Ștergere
  18. Ai o colecţie tare frumoasă! Magneţii...simpatici:).Ferestrele spre soare...un loc numai bun de citit.Cât despre cărţi...suuuper.daca ai vedea acum frigiderul meu:).E plin de mărţişoare făcute de Mark,felicitări,aşa că mgneţii mei au de lucru:).
    O săptamâna frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai te rugam sa ne arati frigiderul tau, neaparat! :))
      start bun în saptamâna ce urmeaza!

      Ștergere
  19. Ce frumoasa colectie ai, Carmen! Multumesc pentru leapsa! O seara minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi amintesc de Maria ce impresionata a fost de colectia ta :) Multumesc pentru prezentare, Carmen! De indata ce se restabileste internetul acasa o sa recuperez si eu din restante :) Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ai sa razi,dar stii ce-am zis in sinea mea?!Vaaai ce frumos,desi nu stiu de ce vai :)Imi place colectia ta!
    Am sa preiau leapsa,nu stiu cand, dar sigur va fi.Multumesc si pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  22. Frumoasă colecţie ai adunat! Îţi mulţumesc că te-ai gândit la mine, dar nu am să preiau leapşa; colecţiile mele se văd direct în blog :D Zile cu soare îţi doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. CARMEN, minunat!Ca o poveste de vis.
    o saptamana senina!

    RăspundețiȘtergere
  24. Am preluat si eu leapsa: http://handmadeincovasna.blogspot.com/2012/03/despre-carti.html

    RăspundețiȘtergere
  25. Ma bucur ca-ti place Marquez. E superb. Scriitorul meu de suflet.

    RăspundețiȘtergere