joi, 15 martie 2012

În parc




Martie
de Lucian Blaga
Din caier încalcit de nouri
Toarce vântul
Fire lungi de ploaie.
Flusturatici fulgi de nea
S-ar aseza-n noroi,
Dar cum li-e sila -
Se ridica iar
Si zboara sa-si gaseasca
Cuib de ramuri.
Vânt si-i frig -
Iar mugurii
Prea lacomi de lumina
Îsi zgulesc acum
Urechile în guler.

43 de comentarii:

  1. primavara in toata regula acolo la tine :)
    tare mult imi plac brandusele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie îmi plac bârndusele, parca înveselesc pamântul, pâna da iarba matasoasa:)

      Ștergere
  2. Ce fotografii minunate...iar Blaga, un sensibil ca intotdeauna...
    Sa ne bucuram de primavara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa ne bucuram, Vera draga, de primavara, de poezie, de frumos! :)

      Ștergere
  3. Sunt fotografii recente făcute de tine? La noi încă nu avem aşa ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) avem noroc... anul acesta iarna a fost mai blânda cu noi, dar anul trecut, aici a fost zapada pâna la sfârsitul lui martie - pe când în Romania era primavara în toata regula. Acum s-antors roata, se pare :) Însa primavara nu uita pe nimeni! :)

      Ștergere
  4. S-a instalat bine primavara la voi! E frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat, e tare frumos... pacat ca nu am timp de lungi plimbari, asa cum mi-ar fi placut.

      Ștergere
  5. Nu ma pot abtine sa nu remarc: Tiiii, cata verdeata! :-))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa primăvara și-a făcut apariția cam peste tot, speriind petecele de zăpada care încă mai sperau să supraviețuiască. Până în decembrie, vreau să fie soare, cald și bine. Frumoase flori în parcul tău, Carmen! M-ai încântat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi nu mai avem zapada de mult; am avut destula, ne-am bucurat... iar acum ne minunam zilnic de progresul pe care îl face natura :) Parca e altfel - mai frumos, în fiecare zi!
      Mirela draga, si tu esti o persoana care stie sa gaseasca frumusetile ce bucura sufletul, asa ca, sa fie soare, flori si cer senin! iar daca va mai ploua din când în când, vom gasi frumusete în dansul picaturilor si în curcubeul de dupa :)) te pup

      Ștergere
  7. Abia astept sa ajunga Primavara si pe aici, din pacate aici si astazi este frig tare si bate vantul :(

    RăspundețiȘtergere
  8. :) Ce frumos! Si ce bine ca va faceti timp pentru plimbarea in parc! Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa frumos este ca zilele s-au marit si ca soarele împrastie energie si bucura inimile. O plimbare de o ora în parc - ne încarca "bateriile" pentru 24 ore :))
      Weekend fain si voua! pupici

      Ștergere
  9. Foarte frumos locul! Parca ai fi in Japonia. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai intuit corect! fotografia pe pod, este în gradina japoneza :))
      gânduri bune înapoi!

      Ștergere
  10. Foarte frumoase fotografiile tale. Am iesit si eu in parc ieri. Mirosea atat de placut a primavara. A fost o zi splendida, cu soare cald, si pe albastru adanc al cerului nici un nor. Cred ca au fost 15-17 grade. Si azi e la fel. E primavara, iarasi primavara! Multumim pentru imagini. Sa ai un week end placut si insorit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi astazi am avut 20°C la ora amiezii! si mâine va fi la fel :)) Câtiva tineri îndrazneti, erau la plimbare în tricouri si pantaloni scurti! :))
      Ein Schönes Wochenende! ;)

      Ștergere
  11. Ce frumos se impletesc versurile lui Blaga, cu imaginile tale, Carmen! Mi-ar placea sa ma inscriu si eu in "miercurea fara cuvinte".Am sa incerc saptamana ce vine.
    O zi plina de bucurie si soare, draga Carmen!
    Toate gandurile mele bune, ti le trimit din Vrancea cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elena draga, rândurile tale mi-au produs mare bucurie, multumesc.
      Oricând esti bine venita la MfC :)
      La noi se pare ca va fi un weekend de primavara-vara, cu soare si 20°C :)
      Sa ai un sfârsit de saptamâna minunat!

      Ștergere
  12. Minunata plimbare, multumim ca ne-ai luat cu tine :D Vreau si eu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. plimbarile alaturi de prieteni, aduc mai multa bucurie, multumesc ca m-ai însotit! ;)

      Ștergere
  13. Foto 1 : Candelabre-ciucuri de speranţe renăscute.
    Foto 2 : Floricelele mici, calde şi vesele, înving haina iarnă.
    Foto 3 : Meditaţie : "Dar unde sunt zăpezile de altădată?" (Fr.Villon)
    Foto 4 : O pictură impresionistă cu autor ...cunoscut : primăvara !
    Să aveţi parte numai de bucurii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumoase completari în cuvinte ai adus fotografiilor! as schimba doar la foto3: bun venit primavara! atâta frumusete... atâta bucurie...[nici un gând la iarna si zapada ;) ]
      Sa ai un sfârsit de saptamâna minunat!

      Ștergere
  14. Ce frumos este locul in care v-ati facut poza, un mic colt de rai... minunate sunt toate pozele... florile de camp, au o frumusete aparte...
    O seara frumoasa, doamna Carmen. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Stefania draga!
      cu tot stressul mutatului, am hotarât ca daca petrecem o ora în parc, vom avea puteri mai mari - si asa a fost! fotografia despre care spui, este facuta în gtadina japoneza... un loc superb în fiecare luna! dar mai cu seama primavara când înfloresc ciresii si când toamna când frunzele capata culori de basm.
      Sa ai un weekend minunat!

      Ștergere
  15. E la parcul botanic ? Tare frumos, mai ales covorasul de floricele galbene. Ma obsedeaza, ca nu-mi pot aminti cum se cheama ...
    O seara frumoasa, Carmen ! Weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, fotografiile sunt facute într-o scurta plimbare în gradina botanica.
      Numele florilor galbene este Păștițe/Anemone nemorosa,cunoscuta popular sub denumirea de: floarea-paștelui, găinușe, oiță, păscuță, turculeț, floarea-oștilor, floarea-păsărilor, floarea-vântului și pâinea-paștelui.
      Te pup. Weekend minunat, Dani draga!

      Ștergere
  16. Buna dimineata!
    O zi reusita de primavara si un weekend plin de bucurii iti dorim! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Mirela draga!
      asta seara am facut pauza mai devreme ca de obicei, de aceea sunt aici, si ma bucur de mesajul tau :) Multumiri si îmbratisari.
      Sa ai un weekend minunat! pupici

      Ștergere
  17. Superbe imagini,imi incalzesc sufletul!
    weekwnd de poveste !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult, Iulisa draga!
      sa ai un sfârsit de saptamâna minunat!

      Ștergere
  18. Daca nu era poza ta, as fi crezut ca sunt luate de pe internet!
    Nemtii aia incalzesc pamantul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe blogul meu nu vei gasi nicaieri poze luate de pe internet fara sa precizez sursa!

      :)) nuuuu, nu încalzesc pamântul, au doar noroc anul acesta cu o primavara frumoasa. Anul trecut am avut zapada pâna de Pasti, chiar glumeam ca Iepurasul trebuie sa împrumute sania lui Mos Craciun :))

      Ștergere
  19. Sarut mana,Carmen!
    Superba atmosfera de primavara!

    Îmi plac mult!
    Seara placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primavara s-a instalat bine de tot, în orasul meu :)
      Multumesc mult! si tie un weekend cât mai placut!

      Ștergere
  20. Usor ,usor vine primavara si in Romania...curand o sa fac si eu poze cu floricele ca dumneavoastra:)
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere