marți, 6 martie 2012

La mulți ani, Mirela!



Fie ca această
zi să-ți aduca doar bucurii, florile să parfumeze aerul în calea ta, soarele sa râdă doar pentru tine și toți prietenii să te înconjoare cu drag!
Să
fii sănătoasă și fericită si tot anul să ai parte de succese!

32 de comentarii:

  1. La mulți ani, Mirela! Deosebită inițiativa ta, Carmen :) Am început ziua zâmbind în fața unei prietenii frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos Dana! :)

      Ștergere
    2. buna seara, Dana draga! ce frumos când cercul prietenilor se formeaza în jurul sarbatoritei! :)

      Ștergere
  2. nu stiam ca este ziua Mirelei...o sa trec sa-i urez si eu la multi ani...
    aveti o prietenie frumoasa,sunt siguar ca timpul o va face si mai frumoasa :)
    pup Carmen...o noapte senina iti doresc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani Mirela!
    Multă sănătate fericire și succes în tot ce vei face !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Ervin, dar...dar vin la tine că am văzut și m-am emoționat! :)

      Ștergere
    2. Esti asa cum te-am stiut din totdeauna, un MARE DOMN!

      Ștergere
  4. Multi ani sanatosi si plini de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Azi dimineață soarele strălucea pe cel mai senin cer pe care l-am văzut în anul acesta și aerul dădea semne că-i Primăvară! Atunci...atunci mi-am amntit că e ziua mea! Ieri seară parcă uitasem...Dar florile frumoase din cele două ghivece noi și splendide, zâmbetul celor doi dragi mie și...da, și mieuniciul Serafinei mi-au amintit că e o zi frumoasă și veselă. Și ceea ce ai făcut tu aici, draga mea Carmen, e mai mult decât un gest de prietenie, e SUFLET și e un plus de omenie. Carmen, ești de o rară noblețe sufletească și cine te cunoaște află acest lucru, vede această calitate rară și prezentă în toate gesturile și in inima ta. Mulțumesc! Primește înzecit urari de bine, sănătate și fericire! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare zi sa-ti fie fericita, dar astazi sa fie o zi de exceptie, Mirela draga! o mie de pupici :)

      Ștergere
  6. La multi ani sotiei mele si ganduri bune indreptate catre doamna Carmen. Multumim! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce ar fi ca în cinstea zilei Mirelei noastre dragi, sa începem sa ne tutuim? ;) onorata!

      Ștergere
  7. De-i vorba de Mirela Pete, vecina de peste Feleac, să facă bine să primească şi de la mine un călduros "La Mulţi Ani!" cu multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. despre ea este vorba :) vecina ta de peste Feleac :)) draguta exprimare!

      Ștergere
  8. La multi ani frumosi!Mirela Sa fii sanatoasa si sa ai parte de multe motive de a zambi!
    CARMEN,frumoasa initiativa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc ca întaresti rândurile corului ce-i cânta Mirelei LA MULTI ANI! te pup

      Ștergere
  9. Noi femeile suntem dependente de dragoste,
    cu dragoste iti urez si eu
    LA CAT MAI MULTI ANI FRUMOSI SI SANATOSI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Steliana draga, ma bucur ca nu lipsesti de la aceasta sarbatoare! te pup

      Ștergere
  10. Sarut mana CARMEN! bine te-am gasit !
    Ma alatur si eu celor ce i-au urat "LA MULTI ANI" !Mirelei,un an cat mai prosper!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna-seara Eddy, ma bucura mult vizita ta!
      multumesc mult, chiar ar mai fi fost nevoie de voci bariton în corul ce-i cânat azi Mirelei La Multi Ani! :)

      Ștergere
  11. la multi ani Mirela ! sa fii mereu vesela, sa fii iubita :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumos gestul d-voastra doamna Carmen, de-a dreptul divin!

    La multi ani, ii spun si eu cu mult drag, doamnei Mirela! Sa-i fie viata binecuvantata cu multa sanatate, impliniri si multe multe bucurii! :)
    Numai bine, doresc tuturor! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc în numele Mirelei, precis a citit si s-a bucurat mult de urarea ta!
      sanatate multa si succes în proiectul tau de saptamâna aceasta, Stefi draga!

      Ștergere
  13. Ii transmit Mirelei si aici, urarea mea de La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  14. Vă mulțumesc tuturor! Vă urez la rându-mi să aveți o viață fericită, plină de realizări și bucurii! Carmen, ceilalți, vă mulțumesc! Să fiți fericiți! :)

    RăspundețiȘtergere