miercuri, 28 martie 2012

Miercurea fără cuvinte (13) - Haosul mutatului

Va salut dintre cutii de carton si pungi de plastic :)





Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

84 de comentarii:

  1. Draga Carmen, se pare ca mai ai mult de lucru! Spor la treaba! Si din haos se va naste un loc minunat!
    Venim sa te ajutam?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai am o gramada! Florentina draga, cu toate ca sotul si fratele meu duc greul, am muuuulte de facut! parca nu mai vad luminita din capatul tunelului...
      Am lansat apelul saptamâna trecuta si... nu a venit înca nici un blogger :)
      Te pup. Sa ai o miercure minunata!

      Ștergere
  2. Frumoasa curte ai :) felicitari !
    Eu prima data la o casa ma uit la curte :))) asta e cel mai important !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat, e tare frumoasa... si se va face si mai si! ;)) (în fotografie e doar o bucatica)
      sincera sa fiu, am amânat aranjarea interiorului, pentru ca plantarea florilor si arbustilor ori o faci imediat, ori ai ratat anotimpul!
      Happy WW, Ninu draga!

      Ștergere
    2. Happy WW, si tie si numai bine si sanatate !

      Ștergere
  3. Hai sa ne organizam cu totii si sa o ajutam pe Carmen la mutat:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. va astept cu bratele deschise! :)) multumesc muuuuuult, Tudor draga!
      o miercure minunata îti doresc!

      Ștergere
    2. Tudore, treci şi pe la mine, că vin şi eu să vă ajut la mutat. Păi cum s-o lăsăm pe Carmen fără ajutor?

      Ștergere
  4. Spor la mutat! Trebuie sa fie tare placut sa-ti incepi primavara in casa noua! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen, oricand cu placere:) Mie imi place cand se muta lumea. E agitatie, activitate, fiecare are ceva de facut si mai ales, indiferent cat de obositor ar fi, lumea e fericita!

    RăspundețiȘtergere
  6. SPor la mutat! Spatios loc si foarte cald! Happy WW! ( o intrebare.. de ce apare inainte de 12 acest post?)

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragă Carmen, casa și grădina sunt atât de frumoase încât merită efortul! Spor la treabă ție și soțului tău, să vă bucurați cât mai repede de noua casă. Îmbrățișări cu sutele! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. incet incet lucrurile isi gasesc locul...
    important este ca afara e primavara si e o bucurie sa trebaluiesti la amenajarea gradinii chiar daca inca va mai asteapta muuulta munca...sa aveti spor si mai multa grija la manute,da? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. wow! spor la mutat:) mi-a luant linkul gresit..... nustiu cum sa-l editez:(
    happy ww!
    rux

    RăspundețiȘtergere
  10. spor la mutat! ai nevoie de ajutor? sa stii ca vin :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. V-ati mutat la mai mare sau la mai mic? Acum ca aproape ati ramas doar doi, cred ca la mai mic! Ma apuca groaza când ma gândesc la mutat...

    RăspundețiȘtergere
  12. Aveți o casă foarte frumoasă! Mult spor și grijă, să nu vă mai răniți.:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Trebuie să recunosc că am oroare de mutat! Unde m-am tot mutat de vreo 20 de ani încoace... Şi când mă gândesc că asta mă aşteaptă şi în acest an....uffff!
    Se vede în poze un "haos" nemţesc, adică multă ordine în lucruri, care se va transforma în şi mai multă ordine când totul va fi gata.
    Numai bine şi să vă bucuraţi de noua casă! :-) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce greu poate să fie !!!!
    Dar lasă că în câteva zile se face trecerea și atunci va fi totul mai bine !
    Țin pumnii să fie gata cât mai curând :)!
    Spor la treabă și cu grijă !

    RăspundețiȘtergere
  15. Toti am fi utili cu atatea maini de ajutor.Spor la treaba.Sa ne gasim intre flori. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. E greu... dar ce satisfactie mare veti avea la final... Sa va bucurati de noua casa si sa petreceti numai clipe minunate in ea!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumos v-a fi la final, doamna Carmen! Nici n-o sa va mai amintiti de greul prin care ati trecut... cu sufletul sunt alaturi de d-voastra. Mult spor va doresc si multa sanatate, sa va bucurati de casa noua. O noapte linistita va doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Oare vor veni Mierlele la casa nouă ?
    Sper

    RăspundețiȘtergere
  19. Help!Nu reusesc sa blogul meu ín Wordlles.Introduc numele si adresa iar când apã pe enter,pauzã.O seara buna.

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu mut cu lebăda albă.
    P.S. Spor la casa nouă!

    RăspundețiȘtergere
  21. Bună dimineaţa şi bună regăsire. Cred că am ajuns după ce treaba s-a terminat. Să stăpâniţi cu plăcere noua casă.

    RăspundețiȘtergere
  22. Nimic nu se realizeaza fara sacrificii :)
    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  23. Să fie într-un ceas bun și să vă bucurați din plin de noua locuință. Mă gândesc cu groază că ne așteaptă și pe noi în scurtă vreme distracția asta... Spor la treabă și ai grijă de tine, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  24. Draga Carmen, spor la despachetat, dar mai ales inspiratie pentru amenajarea gradinii! Pupici! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  25. Azi am cam abuzat de frunze, însă n-am mai pus pisici leşinate.

    RăspundețiȘtergere
  26. Spor la mutat :* Este sezonul potrivit, iar din poze locul arata super, va veti usura viata si o veti face mai frumoasa :) Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  27. Spor si numai bine in casa cea noua :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Spor la treabă!
    Cele bune să se-adune-n casă nouă!

    RăspundețiȘtergere
  29. Cu drag pentru noua ta casa >:D<

    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  30. Intr-adevar, e groaznic sa te muti sau sa renovezi si toate chestiile ce implica o munca titanica! Dar o sa reusesti! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  31. Casa ta arata ca cele din filme! Inarmeaza-te cu rabdare, ca mai e putin pana cand totul va fi gata!
    Sa ai spor la munca!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  32. Bună Carmen!
    Spor la mutat!
    O miercure liniștită!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  33. Un blog minunat.....un suflet deosebit!!! Multumesc!... pentru faptul ca pot sa fac parte si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Cu rabdarea,treci marea!!!Ai doar grija de zgarieturi!
    Spor la toate!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. Auuuch, parca simt un pic de durere de la zgarieturile alea. :)
    Sa aveti mult spor!!

    RăspundețiȘtergere
  36. Inca putin si gata... Happy WW, spor la treaba! :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Unul din lucrurile care nu-mi plac deloc deloc este acesta .. mutatul.. sizugravitul:D Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  38. Foarte frumos, si gradina m-a cucerit. Aveai un ajutor de incredere in ai mei daca ne puteam teleporta:) Mult spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  39. Imi aduce aminte de anul trecut cand ne-am mutat in casa noua. :)) credeam ca o sa stam o saptamana sa despachetam si sa aranjam. Dar am scapat in doua-trei zile, cu ajutor, desigur. Foarte frumoasa gradina! <3 noi anul acesta am plantat flori si pomi fructiferi. Abia astept sa rasara toate. Happy WW!
    PS: Superb mobilier! E de vis.

    RăspundețiȘtergere
  40. ajut si eu: tin evidenta celor care ajuta! e bine?

    RăspundețiȘtergere
  41. vin si eu sa te ajut,vreau in schimb o ora de relaxare in curtea aia(de care m-am indragostit).

    RăspundețiȘtergere
  42. O sa petreceti Pastele in casa noua, ce bineee !!! Imi place sa fac ordine in lucruri, te-as ajuta cu mare drag, mai ales la cartile din biblioteca. Te imbratisez, Carmen ! Bun inceput !

    RăspundețiȘtergere
  43. spor la lucru! Si la cat mai putine lucruri stricate. Am trecut prin asta acum 2 ani si inca nu ma simt in stare s-o iau de la capat!

    RăspundețiȘtergere
  44. Uau! Ce de munca! Dar imi place deja ce vad si curtea si casa. Helmut pare sa aibe totul sub control :) Tavan imbracat in lemn; nice touch. Spor la treaba-n continuare si sper sa nu va extenuati, chiar daca sarbatorile bat la usa; mai important e sa fiti voi bine si fericiti, chiar daca n-o fi totul gata 10%. Va pupam!
    P.S. Abia astept sa-l vad pe Helmut in noua bucatarie :)

    RăspundețiȘtergere
  45. În cazul ăsta... mai bine rămâi acasă! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ocupato...dar merita...o primavara intr-o noua casa...te imbratisez

      Ștergere
  46. have a wonderful day Carmen !! :-)

    RăspundețiȘtergere
  47. rabdare, Carmen...satisfactiile vor fi pe masura muncii voastre....si ce satisfactii :) :)

    RăspundețiȘtergere
  48. greu si cu mutatul, am trecut si eu prin asta in decembrie

    RăspundețiȘtergere
  49. Iti este greu acum ,dar cine o sa aiba
    de sarbatori totul curat si improspatat,
    tu Carmen ,vei culege roadele muncii voastre.
    Sa o stapaniti sanatosi multi ani fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  50. Ce pot spune mai mult decât... "mutatis mutandis"!
    Ne pare tare rău să vedem mâini muncite şi rănite!
    Apoi să fie într-un ceas bun, cu noroc şi bucurie!
    Vrem să asistăm şi noi la inaugurarea cu şampanie!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  51. Offff....nu te invidiez deloc, dar as fi venit cu siguranta sa te ajut, daca locuiam mai aproape..spor la treaba !! :))

    RăspundețiȘtergere
  52. sa vezi ce bine o sa fie cand o sa fie totul gata :)

    RăspundețiȘtergere
  53. Acum e haos, da si cand o fi gata... :)
    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  54. E superba gradina . Spor la treaba si happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  55. Gradina asta face sa merite tot chinul. Chiar si juliturile! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  56. O sa fie gata acusi-acusi !!!
    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  57. Nu vă invidiez, doamna Carmen!.... Dar și când va fi totul gata....
    Vă îmbrățișez cu mult, mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  58. Hai, ca mai e un pic si gata, daca nu o fi deja terminat totul, cum te stiu eu de ordonata!

    RăspundețiȘtergere
  59. daca nu folositi cuvintele, actiunea este mai facila:)

    RăspundețiȘtergere
  60. Poate reusesti sa iti faci timp sa te si amuzi printre cutii si cutiute...
    Vei vedea cand va fi gata, ce frumos!!!
    Imbratisari!
    Spor!

    RăspundețiȘtergere
  61. Spor la treabă!
    Şi să fiţi fericiţi în noua casă!

    RăspundețiȘtergere
  62. E un gest curajos...
    Voiam sa descriu ce casa-mi doresc...
    Poate altadata.

    S-o stapaniti sanatosi !

    RăspundețiȘtergere
  63. eh:) un pic de haos merge uneori:D Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  64. Felicitari!... Sa va fie cu noroc mutarea!... Frumoasa casa, lumina de acolo imi aminteste de clipul lui John Lennon, "Imagine"... ;)

    RăspundețiȘtergere
  65. Ce frumos e la tine!Un loc de vis e casa ta cea noua!
    Spor la mutat, Carmen!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  66. Nu stiam eu unde-i toata lume!:)))Te ajuta pe tine!De aia n-am eu ajutoare in gradina...:))

    Multa treaba te mai asteapta,dar asa cum esti tu ,buuuna organizatoare,fiecare lucrusor o sa-si gaseasca locul.
    Spor la treaba!!!
    Ne mai intalnim noi imediat ce terminam cu treaba.:)

    RăspundețiȘtergere
  67. Spor la mutat Carmen!
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  68. Interesant blogul dar şi conţinutul care îl găsesc aici. Cu siguranţă o să revin. :)
    Apropo dacă îmi este permis să te invit la un concurs simplu care se desfăşoară în bibliotecă http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/2012/03/biblioteca-si-concursul.html
    Un weekend magic să aveţi.

    RăspundețiȘtergere
  69. Să fie într-un ceas bun! Efortul va fi dat uitării atunci când totul va fi aranjat, deşi eu gândesc că fiecare început - în sens pozitiv - are un farmec apăarte şi efortul este unul plăcut plin de satisfacţii! Vor fi toate amintiri dragi. Fii fericită Carmen în noul cuib!

    RăspundețiȘtergere
  70. Haosul mutatului nu te va impiedica sa pregatesti bunatati pentru Paste. Gasesti reteta uneia speciale la ARTE !

    RăspundețiȘtergere
  71. Te asteptam maine, sper ca ai razbatut printre pachete si cutii! Spor si numai bine, draga mea! O zi superba sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  72. Ce curaj ai avut sa te muti! Eu nu ma pot muta de "groaza mutatului"...Am o camera plina de carti...biblioteci intregi....si chiar nu stiu cum voi face pasul desi va trebuii sa-l fac in curand...Te felicit!

    RăspundețiȘtergere