duminică, 18 martie 2012

Ochi dragi



62 de comentarii:

  1. Foarte frumoase versurile. O duminica superba sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. niste versuri foarte frumoase pe un fundal superb! O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. copacii asteapta inca doua raze sa le mângâie mugurii, apoi le vor plesni frunzulitele. O duminica faina si tie! :)

      Ștergere
  3. Chiar azi am dat de o carte a Anei Blandiana si ma uitam cat de tocite sunt foile si mi-am adus aminte de copilarie. Minunati si ochii dragi! O duminica frumoasa Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca si tu iubesti versurile Blandianei!
      Ochii sunt ai fetelor mele :) multumesc mult!
      O duminica minunata si tie, draga Cris-Mary!

      Ștergere
  4. versurile au acea duiosie specifica Anei Blandiana...frumoase versuri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu gasesc ca Blandiana pune o gingasie aparte in fiecare cuvânt.
      o duminica faina! :)

      Ștergere
  5. superba poezia! o duminica frumoasa iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. asta a fost intentia mea ;)
      sa ai o duminica frumoasa! :)

      Ștergere
  7. Ce ochi frumoși !
    Am pus deja ochii pe ei și aproape i-am inclus în Monday seven!
    Bine că nu mi-am băgat nasu' până la urmă că îți stricam o frumusețe de postare !
    Să-ți trăiască dragele de ele !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) au stat doua saptamâni acolo... si i-am luat eu azi, induiosata de frumusetea versurilor Blandianei.
      Multumesc mult!
      sa ai o duminica minunata! :)

      Ștergere
  8. Versurile Anei Blandiana sunt tare frumoase !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Albastri si verzi, frumosi!


    PS Ma implic intr-un caz umanitar si as vrea sa stiu daca esti dispusa sa "spui mai departe".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Adela si Raluca
      PS: sa spun mai departe - cu placere; sa ma implic mai mult, nu pot - urmatoarele trei-patru saptamâni trebuie sa lupt si sa domin haosul ce ma împrejmuieste ;)

      Ștergere
    2. Ajunge sa spui mai departe....... Multumesc, Carmen! Primesti mail. Ai cont de FB?

      Ștergere
  10. interesantă idee! o duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cit de multe spun ochii!Ferestre catre suflet, ei dezvaluie mai mult decit vrem noi sa aratam!
    Sa ai o zi minunata Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt de aceeasi parere... ochii sunt ferestre spre suflet.
      o duminica minunata îti doresc!

      Ștergere
  12. Bună CARMEN!
    Frumoase versuri!
    Duminică plăcută îți doresc!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga! ma bucur ca-ti plac versurile Anei Blandiana.
      O duminica minunata si tie! pupici

      Ștergere
  13. Ohii, fereastra sufletului, foarte frumosi sunt acestia... suflete limpezi dezvaluie. Si poezia este foarte frumoasa.
    O duminica minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cei verzi-caprui (sau "aurii") sunt ai tizei tale :)
      O duminica minunata, Stefania draga!

      Ștergere
    2. Tiza mea, are ochi superbi si sunt convinsa ca si sufletul ii este la fel de cristalin si pur ca si ochisorii ei. Si ii doresc din tot sufletul meu, multa sanatate, impliniri si multe multe bucurii si pentru toata familia d-voastra acelasi gand bun, cu mult drag...
      O seara minunata va doresc, doamna Carmen! :)

      Ștergere
  14. Si ce ochi ?! M i n u n a t i ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi-s dragi"ochii"tai!!Seamana cu"ai mei".Fiica mea are ochi albastri,iar baiatul ochii verzi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ce coincidenta! frumos, ma bucur mult ca mai avem un "punct comun"! :)

      Ștergere
  16. Sa aveti mereu bucurii impreuna cu toti cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
  17. ...postarea ta este plina de gingasie ...
    ...ochii dragi sa vada numai frumusete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc din suflet! cuvintele tale sunt ca un balsam.
      numai gânduri bune, înapoi.

      Ștergere
  18. Ochi frumosi, privire blanda, dar sigura. Minunata imbinare, poti sa fii mandra!
    Sa fie martorii clipelor frumoase mereu si va reintalniti numai cu bucurie. Minunata postare a ceea ce ti-e cu devarat drag. Imbratisari! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela draga, stiu ca vorbele tale sunt sincere, din inima de mama. Asa ma bucur si eu de frumusetea si succesul fetitei tale. Pupici

      Ștergere
  19. ...fara cuvinte, Carmen!! Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sarut mana cu respect!

    Frumoasa imbinarea dintre fotografii si versuri !

    O duminica cât mai placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Sorin.
      sa ai un start bun în saptamâna ce va-ncepe mâine!

      Ștergere
  21. Un gand frumos si un zambet din tot sufletul!
    Ochii raman ferestrele mele preferate catre suflet.
    O duminica asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Iulisa! cuvintele tale frumoase nu pot decat sa ma bucure.
      duminica a fost minunata... fratele meu a sositazi, si va ramâne câteva saptamâni :)
      Sa ai o seara frumoasa!

      Ștergere
  22. Frumoasa postare, Carmen! Deosebite versuri si foarte adevarate... O duminica frumoasa si o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Alice! si tie, o saptamâna cât mai placuta!

      Ștergere
  23. Mi-au placut mult versurile! Duminica placuta!:)

    RăspundețiȘtergere
  24. Niste versuri minunate:) Va urez o duminica frumoasa si va recomand un film special

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-au placut!
      multumesc mult pentru filmul recomandat.
      Sa ai o seara placuta!

      Ștergere
  25. ochi dragi... cui?
    a ramas poemul neterminat si o sa imi framant prea mult gandurile intr-o seara de duminica!
    fain, faini...
    o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pai, dupa cum poate ai observat, blogul meu este foarte personal, deci ochii acestia fotografiati (de mine), îmi sunt mie dragi... simplu, nu? :))
      Ah! framântari?! pentru atâta lucru? :)) este precis o gluma, altfel, mi-as fi cerut scuze.
      Multumesc, si tie o seara cât mai frumoasa si sa ai un start bun în saptamâna ce va începe de mâine!

      Ștergere
    2. Precizez de la inceput ca e gluma, bineinteles. sper sa nu fie foarte nereusita ( reusesc cu brio cele mai nereusite glume!)
      Egoisto!
      Ai vrut sa spui "si" tie.
      Chiar nu se mai topeste nimeni in lumina lor? Nu cred...

      Ștergere
    3. ai dreptate... dar :)) numai mie mi-s asa de dragi ;)
      sa ai o seara faina!

      Ștergere
  26. Caut zadarnic ochii arborilor acum... nu ii vom mai vedea niciodata. Atunci cand copilaria a fost inlocuita cu maturitatea, nu mai vedem ochii copacilor, ochii naturii. Imi plac ochii din dreapta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acesta este si mesajul poeziei... sau cel putin asa l-am înteles si eu. Ochii fotografiati aici, sunt ai fetelor mele... Nici ele nu mai sunt copii, dar vor ramâne copiii mei pentru totdeauna :)
      Noapte buna, Costin!

      Ștergere
  27. Cei mai frumosi ochi! Si versuri pe masura! Pupam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  28. buna ziua doamna Carmen!Ochi nu mint niciodata!Va rog sa participati la proiectul MUZICA SUPERBA
    O zi frumoasa va urez!

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce frumos! Imi place modul in care ai pus lucrurile laolalta, poezia si pozele ... pur si simplu excelent!

    RăspundețiȘtergere