luni, 5 martie 2012

Monday7 - Stări

Şapte stări, șapte fotografii - o iniţiativă - Most Wanted Blog :))
admirând, Barcelona___________________triumfând, în Bad Harzburg

vizitând, castelul Versailles______________________explorând, Apusenii

visând, în Verona______________________________râzând, cu ET ;)

plutind, pe Calea Lactee ;)

35 de comentarii:

  1. frumoase locuri...frumoase amintiri :)
    imi place salbaticia care transpare din fotografia facuta in Apuseni...
    ai un aer sportiv care te face foarte sic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) oooo.... frumusetea Apusenilor nu poate fi redata de nici un film, de nici o fotografie...
      îmbratisari, dulce Pandhora ;)

      Ștergere
  2. Te admir, Carmen! Eşti plină de viaţă şi de voie bună! Mi-au plăcut stările tale, sunt o adevărată inspiraţie. Mulţumesc frumos :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Dana draga! :)) cred ca fiecare poate gasi astfel de fotografii în colectia proprie ;)

      Ștergere
  3. Ma faci sa-mi fie dor de vara si sa o astept mai mult decat o asteptam pana acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-e dor de concediu de vara! cât mai luuuuuuuung! :))

      Ștergere
  4. Remarc rozul incaltarilor de drumetie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) haha, bocancii de munte au fost cândva rosii (cu negru) dar s-au decolorat. Insa, pe cât de vechi si purtati sunt, pe atât dovedesc cât de dragi îti sunt drumetiile, asa-i? :))
      (nu-mi place rozul... ;) iubesc turchoazul)

      Ștergere
  5. Carmen, ești așa cum te știu: frumoasă, veselă, plină de viață, suplă și surâzătoare! Știi să îți valorifici timpul liber , știi să te bucuri de viață. E ceva specific unui OM adevărat, ești un exemplu pozitiv și bun. Un OM care muncește și are dreptul și bucuria să se distreze. Abia aștept să vină vacanța!
    Am vești bune! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela draga, ce de cuvinte frumoase ai adunat tu în acest comentariu! :) multumesc mult! asa trebuie sa fie oricine, macar în concedii :))
      Concediul meu începe pe 24 martie, cu munca muuuuuulta! dar dupa aceea, sa tot serbez Pastele! :)
      Vesti bune! Super! ma bucur din suflet!

      Ștergere
  6. Stari pozitive...locuri superbe...foarte frumos :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur daca asta ai simtit! pentru ca asta mi-a fost intentia :) sa îndulcesc un pic starea de spirit dintr-o zi de luni :)
      Multumesc pentru vizita!

      Ștergere
  7. Locuri frumoase si interesante.Stari diferite.Ai ajuns pana la stele!:)
    Apusenii mei frumosi te-au binedispus.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) da Angi draga! am umblat peste tot, si dupa ce am fost invitata de extrateresrti într-un OZN, am facut o vizita si stelelor :))
      Apusenii, mi-au ramas în suflet!

      Ștergere
  8. Absolut toate imaginile imi plac...e multa veselie imortalizata in ele si incarcate de amintiri frumoase care vor dainui peste ani... E minunat!
    O seara minunata va doresc doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stefi draga, sa-ti fie întreaga saptamâna, vesela si frumoasa!

      Ștergere
  9. Wow, superba fantana din Bad Harzburg, ma pui pe drumuri!!! :-))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ioana, Bad Harzburg recomand cu caldura! si Wernigerode(castelul!) Fotografia este la Fântana Tineretii("Jungbrunnen")

      Ștergere
  10. Stări care sunt de dorit în orice moment!
    Așa ar trebuii să trăim în fiecare zi !!!
    O selrcție minunată de fotografii/amintiri din clipe de fericire adevărată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai perfecta dreptate! ;) sunt stari ce ar trebui sa ne însoteasca fiecare zi :) Doar buna-dispozitie si optimism sa domneasca primavara asta!

      Ștergere
  11. E mare lucru să ştii a te bucura de fiecare moment , de fiecare loc ! Te felicit !

    Sărut mâna !

    RăspundețiȘtergere
  12. Superba postarea, minunate stari! Sunt stari din care nu ai vrea sa mai revii la realitate decat sa treci in altele asemanatoare! :D O seara minunata, Carmen, si felicitari pentru postare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) asta asa este! cine se bucura ca s-ar fi terminat concediul?! Nu a fost deloc prost acela care a propus sa primim pensie pâna la 65 de ani si apoi... sa mergem la serviciu! :)) Dar... concediu avem doar 30 zile pe an si zile de lucru sunt 220 zile!
      Multumesc, sa ai deasemenea, o seara minunata!

      Ștergere
  13. Frumoase fotografii și amintiri de concediu și frumos că le împărtășești cu prietenii bloggeri ! Mulțumiri !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca ai fost alaturi de mine, multumesc Zina draga!

      Ștergere
  14. Răspunsuri
    1. Barcelona este orasul meu de suflet, l-am colindat în lung si lat, patru concedii a câte 10 zile :)) Am vizitat, zic eu cam tot.

      Ștergere
  15. Minunate emoţii creează succesiunea ta de Stări! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Admirabil,imagini superbe,se vede veselia si optimismul in fiecare imagine.
    Doar ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iulisa draga, îti multumesc mult pentru caldele cuvinte!

      Ștergere
  17. Frumoase amintiri! Ce noroc ai avut sa apari in poza alaturi de E.T.! De cand il caut si nu-l gasesc... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) E.T. mi-a facut ochi-dulci... l-am întâlnit în Muzeul figurilor de ceara - Barcelona.

      Ștergere
  18. Heya i'm for the first time here. I came across this board and I to find It really helpful & it helped me out a lot. I'm hoping to provide one thing again and help others like you aided me.
    Here is my weblog - Posted by My Industrial Injury Claims.com

    RăspundețiȘtergere