joi, 15 septembrie 2011

Prietene dragi

"Lumea este atât de mare, noi suntem împrăştiati prin lume,
însa amintirile comune ne aduna tot timpul laolalta!"
Acesta este textul de pe vedearea pe care am primit-o, semnata de prietenele mele ( cu care am fost împreuna din clasa a I-a si pâna în a XII-a), de copiii si sotii lor. Nu trebuie sa explic ce mare bucurie mi-au facut!
Abia astept întâlnirea pe care am planificat-o pentru prima saptamâna din octombrie, în Paris :)
PS: Despre întâlnirile noastre periodice, am mai scris aici, aici si aici; despre ultima întâlnire nu am putut sa scriu la vremea respectiva (am avut laptopul defect, apoi a urmat operatia sotului meu...), promit însa sa recuperez... pâna la Paris! ;)

32 de comentarii:

  1. Sora mea primise o felicitare din Canada, tot asa, scris de mana...m-a induiosat gestul prietenei ei, care in ciuda faptului ca ii scrie des folosind internetul, a avut aceasta placere, de/ca altadata.
    Si cele mai vechi prietenii, ciudat, raman cele din copilarie. Dar si cele mai adevarate.
    Sunt relatiile incropite in acele timpuri cand toti suntem la fel. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca o revedere e un eveniment extraordinar. Distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. "Oricum – departarea nu poate slabi
    Legatura-ntre suflete, vesnica.”
    ( Friedrich Nietzsche )

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos ca inca va revedeti periodic, si mai ales la Paris, o intalnire intre fete la Paris nu poate iesi decat extraordinara!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos ca ai reusit sa patrezi o asemenea legatura. Asa ceva mai rar!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ceea ce văd scris în acea carte poştală, pentru mine este emoţionant.Se deşteaptă în mintea mea felurite amintiri legate de tot atâtea scene de viaţă.O parte din ele şi la Paris.Nu-mi rămâne decât să vă urez vouă, tuturor colegelor : "Gute Unterhaltung und viel Spaß beim Wiedersehen" şi să vă dedic două melodii care să vă introducă în atmosfera pariziană :

    http://www.youtube.com/watch?v=rIUt-T3Bctc&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=Xt0T_uZHF1M&feature=related

    Dar cu noi cum rămâne de..."Oktoberfest" ? "Vergiß uns nicht" :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Păi vedeţi, asta tot încerc şi eu să spun: nimic nu se compară cu o carte poştală tradiţională! Suntimentul este de-a dreptul extraordinar. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce-mi plac vederile! E altceva cand primesti in posta ceva scris de mana. Tare fain!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi imaginez cum va intalniti si vorbiti voi prietene bune, parca ati fi in Sex and the City.Imi place mult prietenia acelor gagici, si de aceea va asociez si pe voi cu ele.

    RăspundețiȘtergere
  10. e un sentiment aparte acela al prieteniei din copilarie....se pastreaza rar astfel de prietenii pentru ca intervin noi situatii care aduc noi prietenii...e minunat ce ati pastrat voi:)
    cat despre vederi si scrisori pe suport de hartie...cum spuneam ii spuneam si lui Max Peter la un moment dat...imi este dor sa gasesc in cutia de scrisori si altceva decat facturi :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine ca ai prieteni care nu au uitat sa trimita carti postale! Mie mi-a dor sa primesc asa ceva , am si uitat cum este, de cand cu netul si conversatiile online, totul s-a schimbat. Era mai frumos inainte cand gaseam in cutia postala cate o vedere de la prieteni. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Bucăţi şi bucăţele (es ist so zusammengekommen) m-aţi făcut cu traducerea lui "Erinnenngen bringen uns immer wieder zusammen! folosind, (în)fermecător, vechiul cuvânt "olaltă".

    Vă mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Parca transmite mai multa bucurie o carte postala decat un email
    PS sa te imbraci bine; s-ar putea sa fie rece la Paris in oct :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai dreptate, prieteniile din scoala dureaza toata viata. As vrea sa stiu unde o sa va întâlniti, sa ma ascund la o masa doar ca sa vad bucuria revederii!

    RăspundețiȘtergere
  15. este ceva extraordinar, prietenia nu are limite...distractie placuta...o si deosebita!

    RăspundețiȘtergere
  16. impresionanta legatura voastra si dragut gestul- o ilustrata scrisa de mana transmite emotia :)

    seara faina sa ai Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  17. Cleo,
    :) eu scriu felicitari si vederi prietenilor, de când ma stiu. Din concedii, pentru zilele de nastere... Câte 25-30 de felicitari cu ocazia sarbatorilor de Craciun si Paste. La început nu primeam înapoi decât 2-3... În ultimii ani însa, multi prieteni de ai mei au (re)prins gustul corespondentei scrise de mâna :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Mircea Vladut,
    pe masura ce ne departam de opilarie, cu atât mai mult stim sa pretuim prieteniile.
    Multumesc mult!:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Alicee,
    pana acum, la toate întâlnirile noastre au participat si sotii si copiii. De data aceasta - în Paris, am hotarât sa fim numai noi - fetele. Va fi o premiera pentru noi toate ;)

    RăspundețiȘtergere
  20. Minoki,
    recunoastem, suntem norocoase! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Marco Polo,
    :) multumim mult mult pentru dedicatii si frumoasele cuvinte!
    Mireille Mathieu este denumita "Spatz von Avignon"("demoiselle d'Avignon") si este o voce de aur a Frantei.
    Oktoberfest începe ca întotdeauna în septembrie :)) Mâine se va rosti traditionalul „O’zapft is!“ si se va da cep primului butoi cu bere :) Ne întâlmnim pe Theresienwiese? Poate ca saptamâna viitoare sâmbata, daca nu va ploua, eu si sotul vom face "o tura de contol" ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Max,
    asa spun si eu! o vedere sau o felicitare scrise de mâna, sunt mult mai personale decât un mesaj pe email sau sms :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Oana,
    :) si eu ma bucur extraordinar!

    RăspundețiȘtergere
  24. Lumi,
    :)) simpatica asocierea!:)) Si suntem chiar patru prietene. Poate doar titlul "Family and the city" ni s-ar potrivi mai bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  25. Pandhora,
    soarta a facut ca vietile noastre sa se împleteasca cumva si chiar daca ne-am împrastiat în Europa, sa avem dorinta de a ne revedea :))
    Eu am un siret, lung de 3 metri, care atârna de sarbatori ca ornament, pe casa scarilor si pe care, atârn felicitarile pe care le primesc cu acea ocazie. De câte ori trec pe lânga ele le privesc cu drag...(vezi aici Pupici

    RăspundețiȘtergere
  26. Folii auto,
    noi comunicam pe telefon, email dar ne scriem si vederi sau felicitari. În urma cu câtva ani scriam si nu primeam nimic :(
    Am perseverat si acum, pot spune ca jumatate din cei celor ce le scriu, raspund :) cineva trebuie sa faca primul pas ;)

    RăspundețiȘtergere
  27. Doru,
    :) sper ca te-ai "repliat"
    Asa este când traduci cu sufletul :) Eu stiu mai mult decât scriu cuvintele, de exemplu faptul ca, toti cei care au semnat vederea - stiu româneste, dar nu toti stiu germana, si cu toate acestea, textul a fost scris pe germana, din prietenie si respect fata de sotul meu - care e singurul ce nu stie româneste...

    RăspundețiȘtergere
  28. Sophie,
    ai dreptate, buletinul meteo trebuie citit.
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Dan,
    de întâlnit, ne vom întâlni la gara :)) ca ne-am decis sa calatorim cu TGV

    RăspundețiȘtergere
  30. Tamy,
    prieteniile trebuiesc întretinute... De prietenii dragi trebuie sa avem grija ;)
    Multumesc mult. Si tie un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  31. Rokssana,
    în momentul în care ele scriau vederea, eu scriam pe blog, textul despre prima zi de scoala - unde le-am pomenit :)) Telepatia!
    Da, corespondenta scrisa de mâna are ceva aparte...
    Te pup. O seara faina deasemenea!

    RăspundețiȘtergere