luni, 12 septembrie 2011

Amarissimo

Daca ati avut o zi grea, faptul ca este seara si totul a trecut, este un excelent motiv de sarbatoare :) Meritati un cocktail, gustos si simplu de preparat! Pentru un pahar, aveti nevoie de:
2 cl. Cinzano Bitter
1 cl. Gin
2 cl. Cointreau
6 cl. Suc de Portocale
În shaker, pe lânga celalalte ingrediente se adauga 2 cuburi de gheata si se mixeaza totul energic. Paharul potrivit pentru Amarissimo este cel clasic, cu picior si cupa larga.
Decorul potrivit este o felie de kiwi si o cireasa amara, înfipte pe un betisor.
Noroc! Santé! Prost! Cin Cin! Cheers! Salud! Gan bei!

20 de comentarii:

  1. m-ai atins ..chiar avem nevoie de putin relax..minunat

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi chiar am avut o zi grea, chiar anapoda! Aşa târziu, nu-mi mai arde, dar mi-am permis să copiez reţeta. Vine el sfârşitul de săptămână...
    Dar un "Cheers!" tot îţi urez! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe timpul cand beiam si eu alcool imi placeau tare cocteilurile Mojito si Cuba Libre, si de cate ori aveam ocazia ma bucuram de savoarea lor, prima data le-am baut la o onomastica... si dupa ce le-am aflat reteta si am vazut ce simplu sant de facut le-am facut si eu.

    Noroc si sanatate !

    RăspundețiȘtergere
  4. Atata mam holbat la poza ca numa! Plus ca blogul meu se numeste Cocteil de Cuvinte! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. am sa incerc si eu, poate ma mai destinde...dupa o zi de luni...O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. M-am înfipt, de ce-aş rata momentul?...

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună CARMEN!
    Superbe poze...am copiat rețeta!
    O zi cât mai plăcută îți doresc!
    Te îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Noroc si sanatate ! Pare grozav de bun!

    RăspundețiȘtergere
  9. Woooww, Carmen, de ce n-am vazut eu de ieri postarea ta? Ieri m-am trezit devreme ca a inceput gradinita, apoi dupa 10 ore de lucru la servici, am trecut la copt vinete acasa, tocat gogosari si morcovi pentru pus la congelator... Aseara eram topita. Zau ca daca mi-ar fi facut Mircea un astfel de coctail imi reveam brusc...

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut,

    Ne face placere sa te invitam sa te inscrii in revista blogurilor pe http://www.allblogs.ro .

    Beneficiezi de promovare gratuita a blogului prin inscrierea in http://www.allblogs.ro, care are un numar mare de indexari, impartite pe categorii, ajuta la cresterea popularitatii web a blogului in algoritmii de calcul al motoarelor de cautare. Blogul devine mai popular prin afisarea de linkuri catre acesta, afisarile atragand vizitatori targhetati.
    Cu cat exista mai multe linkuri catre un web site, cu atat importanta web siteului este mai mare in "opinia" motoarelor de cautare.

    Numai bine,
    echipa allblogs.ro

    RăspundețiȘtergere
  11. o combinatie traznet...o voi adauga la colectia mea de cocktailuri :)
    o seara faina iti doresc...cum azi a fost si marti si 13...de abia astept sa se faca...miercuri :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nici nu se putea mai potrivit!
    Sa ciocnim pahare!
    Sa fie cu noroc si muuuuulta sanatate!

    RăspundețiȘtergere