miercuri, 14 septembrie 2011

Miercurea fara cuvinte (37) - Monstrul din gradina



Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!.

84 de comentarii:

  1. Un monstru, un monstru! Sa fugim... sau sa-i facem o poza:))
    Seara cu vise senine, de preferinta fara monstri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Picioarele alea ca nişte ace nu sunt prea simpatice, dar altfel e o insectă fascinantă.

    O seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  3. De-a dreptul fioros de...frumos! Cred că îi place şi lui în grădină, nu-i aşa?
    O zi de miercuri cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am şi eu o tuia, care este plină de tot felul de gângănii..., mi-ai dat ideea ce să pozez!
    O seară frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Deosebit de interesanși paiajenii,cu toate că mulți n-au sentimente de simpatie pentru ei!

    RăspundețiȘtergere
  6. nu-mi plac....dar nu e vina lor...
    totusi...este fascinant cat de perfecta este panza pe care o tes...
    natura....doar ea stie sa atinga perfectiunea....asa ca si despre "monstru" putem spune ca este perfect de...urat :)
    o zi de miercuri perfecta iti doresc Carmen...pup :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu pare foarte fioros si mai e si frumos colorat!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. :dMi se ridica parul pe maini cand ma uit la pozele astea;))
    O zi minunata iti doresc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu imi dau seama cat e de mare, dar e foarte foarte frumos!
    Alex al meu l-ar fi transformat urgent in pet:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Brrrrr! Un monstru! Să-l lăsăm să se încurce în propria-i pânză! Ce mi-ar plăcea! Sunt răi , dar la tine în poză păianjenul acesta este spectaculos!

    RăspundețiȘtergere
  11. Carmen, şterge-mă, te rog, de la nr. 16 - am pus din greşeală un link la poza de săptămâna trecută :(

    RăspundețiȘtergere
  12. E un păianjen-cu-cruce, numit aşa după modelul petelor de pe spate. Pare fioros, dar e de folos ! Papă muşte şi ţânţari, aşa că trebuie lăsat în pace.
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  13. wow...si stai asa cu monstrul in gradina?! grija mare! nice monstru!:)

    RăspundețiȘtergere
  14. lasa ca nu mai are mult. toamna e aici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am si eu un astfel de monstru. Il admir zilnic. am sa il fotografiez, sa il fac vedeta.

    RăspundețiȘtergere
  16. Fără să scot niciun cuvânt am ajuns şi eu aături de voi. In noaptea asta mi-a fost mai greu. Celelalte două nopţi în care am dat o fugă până la Bucureşti s-o aduc acasă pe Ioana m-au legat fedeleş şi m-au aruncat lângă Bebe să-i spun poveşti în somn.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mie imi plac paianjenii si cred ca lor le place gradina ta :)).
    O zi frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  18. fioros animalul :)...mie nu-mi plac paianjeni, dupa curatenie, hop si ei...O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  19. E un tip fericit!... :)
    Zi frumoasa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  20. Bună dimineața CARMEN!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  21. Cum stă la pândă. :)) Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. oau! ce fioros ;)sa stii ca multora intr-adevar le inspira frica...chiar si cei mai mici...
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  23. Beautiful monsters!!!! I am scared of spiders because of an incident in the carribean when I was a child but am fascinated with them ! Have a great day Carmen :-)

    RăspundețiȘtergere
  24. Chiar e un mic monstru! Avem și noi o mulțime în grădină...
    Vă doresc o zi de miercuri frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ei, pentru arahnofobi e un monstru! Pentru iubitorii de natura e un mancator de...muste!
    Interesanta tema, Carmen.
    Sa ai o zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. e un paianjen foarte frumos, am si eu cateva poye, asa ca o sa le caut si o sa le postez ca sa... ma asortez cu tine :)
    happy WW! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  27. Deci se poarta dungile sezonul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Parca ar fi niste extraterestii.
    Impresionant!
    Faine pozele!
    Mult bine!

    RăspundețiȘtergere
  29. A venit si el in gradina magica? :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  30. am incercat si eu zilele trecute sa imortalizez unul, insa cu sapuniera mea n-am reusit sa focalizez ceva atat de maruntel si panza transparenta. frumoase detalii!
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  31. Carmen, azi mi-e frica sa te vizitez, asa ca...o zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  32. mie-mi plac...iar asta e chiar frumos :) lasa-l sa-si vada de treaba...sigur face ceva bun ..

    zi faina sa ai Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  33. Acum ca l-ai fotografiat, pune Raid-ul pe el :)Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  34. o creatura interesanta si folositoare, ne scapa de muste si gandaci

    RăspundețiȘtergere
  35. eu nu poci fi "bucolic" si pace!

    atunci cind incerc imi iese tot mizerabilist...

    RăspundețiȘtergere
  36. azi e cu vieţuitoare şi la tine :-)

    RăspundețiȘtergere
  37. Brrr, chiar monstru :))
    Mai bine mai târziu decât deloc, m-am înscris şi eu la miercurea fără cuvinte :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  38. Moaaaa, ce mare e... Musai sa i-l arat Iuliei. Ea e fascinata de toate lighioanele pamantului. Trebuie sa recunosc ca si mie imi plac paianjenii... numai sa nu stea la mine in casa :D

    RăspundețiȘtergere
  39. Bună, Carmen! Frumos ai imortalizat "monstrul" în plimbarea lui de dimineaţă! :)

    Am observat că cineva a trecut o postare de-a mea, de pe blogul vechi; dacă poţi, te rog să o ştergi! Îmi pare rău, se pare că cineva are chef de joacă...

    RăspundețiȘtergere
  40. Revin şi eu cu o fotografie care mă binedispune. Locul însuşi e recomandat celor care vor să scape de încruntare.

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna ziua, detin mai multe siteuri de succes si as dori o colaborare cu dumneavoastra. Daca prezint vre-un interes as dori un email la adresa sitestiri arond gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  42. Prima poza, pe fondul de ferigi e grozava. O zi frumoasa de toamna, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  43. Monstrul asta le cam are cu impletitul:). Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  44. Prima mea miercure fara cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Ohhh,felicitari Carmen pentru poza! Asta pentru ca paianjenii mi se par cel mai dificil de fotografiat, in special cu close-up.
    Si desi nu sunt fan (nu prea imi plac insectele in general) imi place coloritul sau. Si-a pus "uniforma" de toamna.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  46. nu stiu cum fac ca tot odata la doua saptamani tin si eu miercurea fara cuvinte...de acum o sa incerc saptamanal

    RăspundețiȘtergere
  47. Ca un monstru nerecunoscator ce sunt, nu pot posta comentarii de pe computerul meu.
    De-aceea, recuperez, acum:
    - multumesc pentru miercurea aceasta;
    - multumesc pentru miercurea trecuta;
    - multumesc pentru acum trei miercuri;
    - multumesc pentru acum patru miercuri;
    - multumesc pentru acum cinci miercuri;
    ...
    - multumesc pentru TOATE MIERCURILE ce ni le daruiesti!

    RăspundețiȘtergere
  48. Interesant, dar deloc fioros:)Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  49. Mam hotarat sa particip si eu cum ti se pare Carmen :D? http://ionutvictorpopa.blogspot.com/2011/07/poze-din-vacanta-mea-castelul-bran.html

    RăspundețiȘtergere
  50. Pozele sunt foarte reusite,
    Sa ai o zi de miercuri speciala!

    RăspundețiȘtergere
  51. Curat monstru.
    Niciodată n-am suportat păianjenii, tîritoarele şi nevertebratele umane.

    RăspundețiȘtergere
  52. În copilărie eram terorizată de ei...Acum teroarea a mai scăzut, dar totuși nu-mi sunt amici...

    RăspundețiȘtergere
  53. Am cautat ceva tot cu paianjeni, insa n-am gasit nimic vesel; voi recurge tot la arhiva d-lui Paul...
    http://taclale-cu-paul.blogspot.com/2010/03/spune-un-cunoscut-politician.html
    Mai pe inserat...

    RăspundețiȘtergere
  54. N-am nimic împotriva lor, dar nici în comun. Nu-mi prea plac gâzele, ce-i drept :D

    RăspundețiȘtergere
  55. Daca nu-i vaduva neagra înca e bine. Ne apara de tântari!

    RăspundețiȘtergere
  56. Sarut mana CARMEN;
    păianjenii au un anume tip de venin care poate fi folosit ca insectid natural. Astfel, se pare ca acesta are capacitatea de a anihila insectele responsabile de distrugerea recoltelor, fara ca veninul sa aiba vreun efect asupra plantelor sau a omului.

    In plus, un alt beneficiu al acestui insecticid natural este faptul ca insectele asupra carora actioneaza nu devin rezistente la el.

    RăspundețiȘtergere
  57. Fotografiile sunt reusite!
    Nu am nimic cu ei dar ii evit intodeauna.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  58. Carmen,eu astazi nu m-am inscris.
    Oare,prin faptul ca am comentat la tine,am fost inregistrat in mod automat?
    Si astazi,am trecut doar pe la cei din Blogroll-ul meu si pe la cei care au fost pe la mine.
    Abia acum am vazut ca figurez ca inscris.
    Saru'mina!

    RăspundețiȘtergere
  59. Cu adevarat este un monstru! ... Mult prea fioros pentru mine. :) O zi frumoasa! Si.. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  60. Mic,mic da' te cam sperie cand apare ! O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  61. As always the rich color and enhance the approach to maximize the beauty of this spider.

    RăspundețiȘtergere
  62. intr.un tarziu am ajuns si eu! scuzati nesincronizarea :D !
    o seara faina Carmen :)
    *ps: am adus si MWB.ul cu mine, sper ca e ok !

    RăspundețiȘtergere
  63. Of, am ratat locul 100; toata ziua l-am asteptat si cand a venit n-am trecut la timp; pot sa rezerv locul 1000?

    RăspundețiȘtergere
  64. Eu am o mare pasiune pentru paianjeni...ha ha...
    My Pet este o tarantula : Brachypelma Smithi.
    Salutari si o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  65. Un monstru ...tesator:).
    Azi,miercurea mea a fost cu cantec si cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  66. Noa serbus. Să ştii că au fost câteva care nu s-au deschis şi am primit mesaj că sunt de negăsit.

    RăspundețiȘtergere
  67. abbilbal,
    ??? eu de data aceasta am reusit si i-am vizitat pe toti si am lasat fiecaruia mesaj -. exceptie Ionut - care nu are casuta pentru comentarii. Sunt înca multi care introduc link spre blog, nu spre articolul MfC, dar de gasit, am gasit pe fiecare, fara exceptie.
    A fost o runda FAULOASA! fotografii minunate!

    RăspundețiȘtergere
  68. Multumesc, multumesc, multumesc !

    Am sosit acasa .
    Viata ca o panza de paianjen .

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  69. mici dar fiorosi pentru multi oameni:))oricum panza lor este o adevarata capodopera!

    RăspundețiȘtergere