vineri, 9 septembrie 2011

Life in pictures

Musafirul din gradina :)
Frunzişurile
Sub călcâiele toamnei
Oftează adânc,
Pe crengile brumate
s-au agăţat ecouri. ()

Toamna - St.O. Iosif
(n. 11 septembrie 1875, Brașov - d. 22 iunie 1913, București)

Se-ntoarce toamna iar, cu aiureli
De vânt pe la feresti,
Tu, suflet plin de griji si de-ndoieli,
Te-nfiorezi de tristele-i povesti...

El povesteste despre moarte foi
Pe care le goneste ca pe-un roi,
Ca pe-un convoi
De fluturi morti, si ti le arunca-n geam.

El stinge crini, si roze, si zambile,
El frânge ramuri,
Si plânge, si se tânguieste zile
întregi si nopti întregi, necontenit.

O toamna... acum 12 ani :)
Acuma stins si parca ostenit
Abia suspina,
Ca plânsul violinei în surdina,
Apoi îsi schimba fara veste tonul
Si uimit 1-auzi cum suie
Din nou diapazonul
Si suiera, si fluiera, si vuie,
Si vâjâie, si hohota, si geme
Intr-un amestec înfiorator
De bocet, si de vaiet, si blesteme!
Ah, ce frumos, ce potolita vreme,
Ce veac senin fusese pâna ieri!

Ai fi crezut ca firea amagita
De visul cald al somnoroasei veri,
Asa bogata-n fermecate vise,
Dormea, dar s-a trezit...

Vazând fugita
Vicleana vara care-o amagise,
Acum, când întelege adevarul,
Se zbate ca o mama parasita
Si-n deznadejdea ei îsi smulge parul!...
(Postare înscrisa la rubrica initiata de Costin Comba)

19 comentarii:

  1. Adorabil ariciul iar contrastul cu iarba e uimitor.
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Toamna este anotimpul meu,în special până la venirea ploilor.Apoi mai puțin.Frumoase fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  3. sweet :)! eu iubesc toamna! toamna e si anotimpul meu! duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. E drăguț ariciul! Și versurile mi-au plăcut! Toamna e anotimpul meu preferat, O duminică frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. ceva ca o zi frumoasă de toamnă din partea mea.
    http://www.youtube.com/watch?v=o9reuCbOMJU
    o duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place toamna ...si-mi plac strengaritele tale :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce arici simpatic si ce fete optimiste! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Toamna are, deopotrivă, tristeţea şi frumuseţea ei...

    RăspundețiȘtergere
  9. Riciul e simpatic, fetele frumoase si poezia foarte emotionanta! Sa ai o duminica furmoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoase sunt papusile tale! Cred ca toamna ne napadesc cele mai frumoase amintiri! Sa ai o saptamana de vis!

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga Carmen ,
    Indraznesc cu o rugaminte ( iertate !).
    Maine plec de acasa , si acolo unde ajung nu am net . Programez de astazi postarile pentru "pink mondays " si pentru "miercurea fara cuvinte ", dar nu am cum sa ma inscriu pe blogurile initiatoare ( si pe al tau ).
    Te rog, sa ma inscri tu .
    Cu recunostinta !
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Indraznet musafirul..iar poza cu amintiri..de nepretuit :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumos..., frumos! Am citit cu plăcere poeziile...
    Aveţi două fete frumoase, să vă trăiască şi să aveţi parte numai de bucurii din partea lor!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase versurile , chiar am indraznit sa astern cateva in postarea de azi.Toamna aduce frumusetea maturitatii si echilibrului.
    Musafirul din gradina imi rascoleste amintirile copilariei
    O seara de toamna frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  15. Si iarasi toamna...cu aerul ei cald colorat in culorile aramii ale frunzelor frumos colorate, ce
    cad la ce-a mai mica adiere de vant pe potecile neumblate, pe carari ce doar gandul ne poarta...
    Sa ai o toamna minunata!

    RăspundețiȘtergere
  16. Un ţepos cu două mărgele negre deasupra nasului şi două fetiţe drăgălaşe... imagini ale vieţii !

    RăspundețiȘtergere
  17. Bicicletele sunt mai mari decat tinerele domnisoare. Seara frumoasa Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce grozav ai (sur)prins ariciul...
    Vad ca te-au napadit amintirile. Te intorci in timp. Frumoase fetele tale.
    Si eu zilele trecute ma uitam pe niste filmulete de-ale Iuliei de cand a implinit 2 ani. Era asa mica si dolofana, acum este mare, slabuta si vorbeste non-stop... Asa observam cum trece timpul... Bine ca noi tot tinere ne pastram :D

    RăspundețiȘtergere