luni, 12 septembrie 2011

Aventura

Ca sa rezistam zilelor toride ale sfârsitului de vacanta, am organizat un mini-camping în curte, ne-am stropit cu apa, am alergat si am carat toate jucariile în cort. Seara am spus povesti si am admirat luna plina si cerul înstelat, pâna când am adormit...
Sunt amintiri de neuitat, o buna "reteta" pentru a supravietui zilelor de luni :))

Salut initiativa "Pink Mondays" - initiata de
Karma police)
Multumiri pinguitorilor: Vero, Vera, Mirela, Vania, Alex Mazilu, Alecu Racoviceanu, Teodora, Hai ca se poate, Rokssana, Tudor, Ana Usca, Caius, Link-ping,Iulisa , Sorin , Costin, Lillee , Cleo , Lumi RO , Elena , Pandhora , C.L.M , Cristi , Zamfir, Ulise, Stropi de suflet , Zolty , Digodana , Alicee , Max ,Alexandru , Fly2sky , Robert, Alina, Tudor , Napocel , Beţivul de cuvinte , Dani , Tamy , Liviu , Zodrac , Alice Georgiana 1 , Alice Georgiana 2 , Se-cret , Eddy , Oana Clara , Lolita , Zina, Lili3d.

31 de comentarii:

  1. tare draguta initiativa!! imi aduc aminte cu drag de Lacul Garda cum umflam salteaua in miezul noptii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori o aventura prinde foarte bine, fie ea si in gradina :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam aşa este, nu pot spune că lunea este cea mai fericită zi din săptămână, mai ales atunci când weekendul a fost unul plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Intotdeauna am sustinut ca in Germania viata-i mai agreabila decat in Anglia; poate cea mai ordonata din lume...
    Desigur, ma inspir cu gazonul, aleile cu piatra sparta(?), nu betoane...
    In unele poze am vazut mansarda; ma bate un gand...

    RăspundețiȘtergere
  5. mai,mai,mai...ce joaca pe voi :)

    asa te pastrezi tanara...intretinand frumos copilul din tine ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Faina aventura! Gradina voastra este nemaipomenita! Daca as fi stat la casa as fi dromit numai afara. o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasă aventură. Zile însorite.

    RăspundețiȘtergere
  8. buna idee...si distractia a fost maxima se pare :))

    RăspundețiȘtergere
  9. vai ce dragut ai facut...tocmai am iesit afara sio m-am prajit....si gata si pink mondays pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu imi doresc o aventura ca a voastra! Poate cand ma voi duce in Maroc o sa imi montez cortul pe acoperis ca altfel, la noi a cam trecut vara :((((

    RăspundețiȘtergere
  11. Am vrut să fiu mai sobru pe acest blog dar nu pot: cum să nu mă bucur când văd bucurie? De aceea nu ezit să o spun din toată inima: să încercăm uneori să ne mai şi copilărim.Ne distrăm, ne schimbăm tonusul şi creem voioşie!Toată simpatia mea!

    RăspundețiȘtergere
  12. Fly,
    :)) si eu îmi amintesc. Si voi râdeati cu lacrimi si noi nu întelegeam de ce. Anul acesta la Gardasee v-am pomenit tot timpul...
    Da... si ieri ne-am gândit la voi, pentru ca ieri s-a încheiat festivalul de toamna - acum un an am fost împreuna la Plärrer...

    RăspundețiȘtergere
  13. OFZ,
    copiii înca nu au fost întrun camping real, dar gasesc deosebit de aventuros sa dormi sub cerul liber, având doar o copertina de jur împrejur. Anul trecut a fost premiera tot la noi în curte, dar pe atunci aveam un cort mic. Acum au avut "hotel 4*" :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Tetris,
    :) este fain sa ai curte mare, adevarat! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. Max,
    orice zi e mult mai frumoasa decât o luni de lucru! Zilele de luni sunt frumoase doar în perioada de vacanta :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Daurel,
    asa este, ordinea si disciplinade generatii a nemtilor este proverbiala. Mi-am schimbat mult felul de a gândi si felul de a ma organiza, de când locuiesc aici. Si schimbarile sunt numai în bine!
    Noi nu avem mansarda. Etajul doi este absolut normal locuibil, cu pereti standard; la ceea ce te referi este probabil faptul ca, pe partea superioară a fațadei principale, podul nu începe direct din exteriorul casei ci formeaza o galerie luminoasa, geamurile fiind pâna la tavan :)) este ceva special, ce noi iubim mult la arhitectura casei.

    Toate cele bune, Aurel draga!

    RăspundețiȘtergere
  17. Rokssana,
    :)) exact asta spuneam si eu în postarea anterioara: am "folosit" copiii pentru a putea face toate "nebuniile" - pe care altfel, vârsta nu ni le mai permite :)))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Minoki,
    :)) acum ma întelegi când spun ca în weekend, când ma trezesc - asa în camasa de noapte si picioarele goale, merg pe balansoar si-mi beau prima cafeluta, apoi, pâna seara târziu nu mai intram în casa? :) Inclusiv laptopul mi-l aduc în gradina - e mai greu sa prind un unghi care sa nu permita soarelui sa se oglindeasca în monitor, dar... este o adevarata bucurie sa ai curte! Asta nu ne împiedica sa ne placa si iesirile în parc sau padure :)
    Zile faine îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Costea,
    multumiiiiim! si voua zile minunate! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Eram si eu pe-aproape, dar nu era chiar asa de cald ca sa ne stropim. Am baut ceva mai multa bere...

    RăspundețiȘtergere
  21. Pandhora,
    :) da, da! asa a fost! Acum cei mici sunt la ei acasa - în München... mâine încep scoala :) (se pare ca în toata Europa)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  22. Karma police,
    :)) era cât pe'ci sa uiti de noi?! pupici

    RăspundețiȘtergere
  23. Alicee,
    cum e vremea în Maroc? sunt doua anotimpuri sau se simt chiar trei? când trece vara? :))
    Distractie placuta îti doresc. Neaparat sa nu uiti ideea, pentru ca aduce multa bunadispozitie! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Aaaaa! Marco Polo,
    :) ma bucur ca te-am prins aici la o poveste... Profit de ocazie si te felicit - în avans, pentru ziua de nume! Pe 16 septembrie :)) Toate cele bune si bucuriile sa nu te ocoleasca niciodata! Sanatate si voiosie!... lasa austeritatea pentru ocazii mai rarute ;)

    RăspundețiȘtergere
  25. Dan,
    :) "pe aproape" de Augsburg, sau cât pe'ci sa montati cortul în curtea voastra?
    Zile faine în continuare! ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. Bună CARMEN!
    Frumoasă aventura,ai o curte
    superbă!!!
    O zi excelentă îți doresc!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce frumos v-ati distrat... Dusul este grozav... Si ce cort mare aveti. Chiar ati dormit acolo peste noapte? Am zis ca treaba asta trebuie sa o incercam si noi, dar uite ca a cam trecut vara, poate la anul. Ma bucur sa vad ce frumos va distrati cu copiii. Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  28. Sunteti foarte tari!!! Cine vine cu ideile astea minunate!? Super!

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce-mi place ideea voastra!!!!!!Asta da vacanta!:)

    RăspundețiȘtergere