joi, 1 septembrie 2011

Vara s-a dus...

Palid, şi fără vlagă, moare
Colo-n apus,
Mâhnitul soare...
Pustii sunt toate...
Când vine toamna cu vălu-i alb de brumă,
Holdele-s moarte,
Pădurea-i goală, izvoru-n maluri jalnic sună...
S-a stins farmecul nopţii...
Nu mai răsare luna-n taină...
S-au îmbrăcat natura-ntreagă... cu-a morţii
Neagră haină...
Toamna - Dimitrie Anghel / 10 octombrie 1888



"Nepăsătoare, natura își reluă somnul, ca și cum cerul n-ar fi rămas văduv de un astru de foc, ca și cum o nestemată n-ar fi căzut din uriașa salbă ce-o poartă la gît universul."

13 comentarii:

  1. soarele a apus...doar pentru vara asta...la anul va fi vara din nou :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pandhora,
    iubesc fiecare anotimp...fiecare are o frumusete aparte. Ca orice despartire însa, produce parere de rau...
    Nopate buna, somn usor! :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi pare rău de vară că s-a dus.
    Îmi pare bine că va fi o toamnă lungă...
    Şi iar îmi pare rău că vrem, nu vrem, va veni şi iarna (de care mie nu-mi prea place...).
    Ăsta-s eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen, e atat de cald la Cluj, incat nu ma pronunt, mai ales ca eu prefer vara! De fapt, imi plac toate anotimpurile, noi sa fim sanatosi! O seara minunata!
    Sa nu uiti de Parfum de ploaie, tu ai propus tema! Participantii ar dori sa scrie sambata, daca poti...Daca nu, si duminica e foarte bine! Imbratisari! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vara e la mine! Anunţ cu bucurie. Nici nu mai ştim de câţi ani nu am avut asemenea vreme la sfârşit de august şi început de septembrie.
    Sunt extrem de mulţumită.
    Şi mai mult, descopăr un partizan de-al meu, căruia nu-i place iarna. Bine ai venit în club, Max Peter!

    RăspundețiȘtergere
  6. Max,
    mie îmi place si iarna, teribil de mult! Dar daca soarele ne mai rasfata acum, câteva zile în plus, nu ma supar de loc :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirela,
    la mine astazi a plouat, dar spre dupaamiaza au fost din nou 20°C. Diminetile sunt însa reci...10°C!

    Povestea parfumata, este bine si sâmbata, atata doar ca e pacat, ca daca fiecare posteaza "cândva", pierdem linkurile... Dar asta e!
    Promit sa postez sâmbata.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cleo,
    în Augsburg, de când sunt noptile si diminetile asa reci (9-11°C), frunzele s-au colorat brusc! cele mai sensibile au început sa zboare, dar este înca muuuuult verde. Amiezile sunt cu temperaturi de cc. 20°C... însa, s-a dus vremea umblatului în sandale, fara ciorapi...

    RăspundețiȘtergere
  9. Fotografii de exceptie!...
    Acum ne va intampina o toamna frumoasa, pline de nuante de miere...

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe imaggini, si la mine e cald si foarte cald inca, chiar daca prima zi de toaman a trecut deja, dar ma bucur ca vor veni zile cu 94F si nu vor mai fi 107F!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ziua bună!
    E limpede : toamna asta, chiar a sosit! Sper numai să fie liniştită şi cît de cît bogată.
    Frumoase imagini!1

    RăspundețiȘtergere