duminică, 17 iulie 2011

Pocalul CM 2011

La ora 20:45 a început cel mai important meci al Campionatului mondial de fotbal feminin. Pe stadionul din Frankfurt am Main, în fata a 49.300 spectatori, echipele SUA si Japoniei îşi dispută titlul mondial, si lupta pentru marele Pocal este strânsa. Prima repriza s-a încheiat cu scorul 0:0.
În tribuna speciala se afla Presedintele Germaniei, Christian Wulff si Cancelarul Germaniei, Angela Merkel care astazi serbeaza împlinirea a 57 de ani. Se vad peste tot placaje cu textul "Alles Gute zum Geburtstag Angie!" :))
Echipa nationala a Germaniei se afla din pacate, în tribune, ca spectatoare. Dupa ce au câstigat de doua ori consecutiv titlul de Campioane Mondiale (2003, 2007), anul acesta nu s-au calificat nici macar în semifinala.
PS: Pe când pe stadionul din Frankfurt am Main se fluiera începutul partidei, în Augsburg a început o ploaie zdravana, dar deasupra balconului meu, s-a ridicat o splendoare de curcubeu. Totul este învaluit întro superba, dar ciudata culoare aurie, având în vedere faptul ca e aproape ora 9 seara!
----------------------------------------------------------------------------
Minutul 69: SUA-Japonia 1:0
Minutul 80: SUA-Japonia 1:1
Minutul 103: SUA-Japonia 2:1
Minutul 116; SUA-Japonia 2:2
JAPONIA ESTE CAMPIOANA MONDIALA! FELICITARI! SUA este vice-campioana!

CELE mai frumoase goluri ale Campionatului Mondial,
AICI :)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Pingback: Se-cret, Zina, Teo, Vania, Teodora, Hai ca se poate, Max, ALM, Pandhora, Vera, Dan, Lunapatrata.

48 de comentarii:

  1. La mulți ani Doamna Cancelar și multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se-cret,
    sunteti nascuti în aceeasi zi :))
    LA MULTI ANI draga SECRET!

    RăspundețiȘtergere
  3. cucubeul...bucuria luminii :)

    am trecut sa-ti urez o seara frumoasa si o saptamana usoara...te imbratisez :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La Multi Ani pentru Angelica si sa va fie bine la toti!
    Cu 10 minute înainte de final s-a facut egal!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pandhora,
    lumina noaptea :))
    Te pup, esti draguta ca întotdeauna. Te îmbratisez si eu cu drag. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dan,
    :) ce joc palpitant!

    Angi si SECTRET au astazi ziua de nastere.
    Angelei îi transmit eu din partea ta toate cele bune ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hehe, Se-cret si Angela serbeaza de zor :P
    Eu ziceam ca n-am urmarit fotbalul feminin, habar nu am daca dintr-o prejudecata sau din dezinteres, dar m-am oprit putin la curcubeul de la geamul tau si mi-am reamintit ca a trecut parca destul de mult de cand eu n-am mai vazut unul :)
    PS: Iti multumesc pentru ping, se va intoarce maine ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. am uita sa-ti spun...am urmarit si eu un meci al fetelor pentru ca se desfasura la tine in oras...superb stadion si fantastica atmosfera...
    pup si eu...somn usor :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Fan Japonia. Minutul 93, tot egal. Sper sa vad o victorie a niponelor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca tin cu japonezele! E minutul 100!!!
    Poate se bat la 11 m!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Teo,
    te înteleg! cred ca daca Germania nu ar fi fost gazda, nici eu nu as fi urmarit toate meciurile, dar asa... oricum pe ZDF (postul TV national) nu se transmite altceva :))
    Curcubeul a fost fantastic! Fotografia nu este reusita, pentru ca gandeste-te, era aproape ora 21 si ploua cu galeata! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Pandhora,
    dragut! 10 iulie, au jucat Suedezele cu australiencele :) stiu ca ai facut-o doar pentru ca eu locuiesc in Augsburg :)îti multumesc. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Costin,
    mai sunt 10 minute... si eu sper ca au sanse japonezele; doar privind statura, sunt în total dezavantaj niponele, cu a lor înaltime de 1,54-1,60m, pe lânga americance care sunt ca tancurile si au 1,81m!

    RăspundețiȘtergere
  14. Dan,
    speram! deja suntem 3 care facem galerie japonezelor :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Mai este 1 minut si e 2 - 2!! Portarita americanca e accidentata! Carton rosu!! Aiurea!!!!
    Gata!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. In partea asta a Europei am vazut deseori curcubeuri duble!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Dan,
    ce situatie nebuna! titlul de campion mondial sa se hotarasca prin lovituri de la 11 metri!Wow!

    RăspundețiȘtergere
  18. Dan,
    culmea este ca prima data am vazut lumina aceea ciudata, aurie si am iesit la geam. Eram la etajul II când am vazut curcubeul. Am fugit în balcon si am fotografiat, apoi am venit din nou la PC. Abia pe monitor am vazut ca este curcubeu dublu. Nu mi-a venit sa cred si m-am mai uitat o data pe geam :))

    RăspundețiȘtergere
  19. DAN,
    ;)) si eu ma bucur! au jucat fara sa abandoneze nicio clipa ideea ca meciul e pierdut! Grozav!

    RăspundețiȘtergere
  20. Americancele au condus de două ori și au pierdut cupa!
    Nu știu dacă le pasă,pentru că soccer-ul nu e un sport american!

    RăspundețiȘtergere
  21. Sa iti zic care era atmosfera pe aici dupa meci? Se-cret, din ce am abservat eu, fetele pun mai mult accent pe soccer decat barbatii aici in America, si curand va lua amploare, si-au dat seama ca soccer-ul il joaca toata lumea numai ei nu...

    RăspundețiȘtergere
  22. Noa serbus. IO nu am participat la galeria voastră. Am fost prea "furat" de meci. Americancele au restituit "cadoul" primit de la China.

    Datorită condiţiilor de lucru, fotografia este foarte frumoasă. Felicirări pentru reuşită, mulţam pentru că a fost dăruită.

    RăspundețiȘtergere
  23. Felicitări căştigătorilor, dar şi sărbătoriţilor, nu-i aşa, că trebuie spus şi asta. :))
    Acum, dimineaţă, văzusem ştirea despre rezultatul meciului - culmea - pe un site de tehnologie! Şi m-am întors aici pentru că ştiam că voi găsi amănunte...
    Carmen, ai reuşit să mă faci interesat de subiect prin articolele pe care le-ai dedicat campionatului!

    RăspundețiȘtergere
  24. Na, că era să uit!
    Curcubeul este nemaipomenit!

    RăspundețiȘtergere
  25. Da. Ca intotdeauna am parerea mea proprie si personala. SUA merita victoria dar daca nu Japonia atunci cine :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Bravo Japoniei!Se pare că totul a fost învăluit în voie bună colorată în nuanțe de curcubeu!

    RăspundețiȘtergere
  27. N-am treaba cu meciurile,insa curcubeul m-a cucerit.E superb!Pupam dulce.

    RăspundețiȘtergere
  28. interesant. Nu stiam despre acest campionat.
    Felicitari japoniei!

    RăspundețiȘtergere
  29. Japonezii au fost si sunt mai determinati;
    in cazul aceste japonezele, despre care erau multe prejudecati...

    Daurel

    PS. Am citit si despre Yldirim;
    am chirias, in casa uneia dintre fiice, un turc insurat cu o romanca;
    intradevar:turcii au o bucatarie admirabila; aproape precum au prietenii mei sasi/svabi...
    Nu zic de unguri, deoarece ei tot de la Vest au invatat...

    RăspundețiȘtergere
  30. Mulțumesc pentru informați CARMEN,
    eu nu am urmărit..
    Superbă poza cu curcubeul!
    O săptămână minunată să ai!
    Te sărut scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  31. frumos trofeu,felicitari campioanelor :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Secret,
    nu am fost niciodata în America, nu "cunosc" americanii decât de la tv, dar am convingerea ca sportivii de performanta sunt luptatori îndârjiti. Fotbalistele au dovedit pe tot parcursul campionatului ca doresc pocalul si au luptat pâna în ultima secunda. La 11 metri este totdeauna la fel: cel cu nervii mai slabi pierde! :( Japonezii sunt recunoscuti pentru educatia extrema si puterea de stapânire de sine. Micutele fotbaliste au dovedit ca au nervii tari. Au dorit pocalul si nu s-au gândit nicio clipa ca nu ar mai fi nimic de facut :) Minunat final!

    RăspundețiȘtergere
  33. Lumi,
    echipa nationala de fotbal feminim a SU ale Americii va fi cu siguranta la anul si mai buna!

    RăspundețiȘtergere
  34. Abbilbal,
    nu inteleg la ce cadou de la China te referi...
    dar un somn bun ai meritat cu siguranta :)
    Curcubeul a fost absolut iesit din comun de frumos! ca un vis...

    RăspundețiȘtergere
  35. Max,
    sigur ;) sarbatoritii au întotdeauna prioritate!
    Nu-mi vine sa cred, chiar asa?! ma bucur ca te-am influentat în ceva bun :) fotbalul la CM a fost de calitate, nu?
    Îti multumesc pentru frumoasele cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  36. Zodrac,
    :) asa se întâmpla în general: daca nu te leaga ceva personal de un sporiv sau o echipa, atunci tendinta este sa tii cu cel care pare sa aiba cele mai mici sanse de câstig, si mie japonezele mi-au parut niste soricei între elefanti :)) Plus ca m-a impresionat ambitia cu care niponele au jucat, având în vedere faptul ca datorita catastrofei atomice, s-au antrenat în America, parasindu-si familia cu dorinta de a câstiga renume tarii! Tare m-am bucurat când le-am vazut cum se bucura de succes!

    RăspundețiȘtergere
  37. Vera,
    :) mie în orice caz, mi-a dat puterea de a sta pâna în miez de noapte, sa vad festivitatea de inchidere a Campionatului Mondial. Un spectacol minunat! vesel si colorat :)) Uite aici, bucuria fara margini a japonezelor :))

    RăspundețiȘtergere
  38. KaBea,
    te înteleg :) poate ca si eu, daca nu traiam în tara gazda a Campionatului nu eram asa "prinsa"... Si mai mult, pe stadionul din orasul meu, s-au jucat 4 din cele mai importante meciuri. Aici, vrei nu vrei, te lasi dus de val :)) Te pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  39. Loredana,
    :) tocmai s-a încheiat... urmatorul va fi peste 4 ani (în 2015), si gazda va fi Canada

    RăspundețiȘtergere
  40. Daurel,
    asa este! ai dreptate în ambele subiecte :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Elena,
    te pup si eu. Sper ca ai pasit cu dreptul în saptamâna care tocmai a început! Doar soare si veselie îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  42. Sophie,
    si eu ma bucur mult pentru micutele nipone :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Deci a poluat si la voi!
    Ma bucur pentru japoneze, nu stiu de ce ;) Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  44. Foloseşti impropriu termenul "pocal". În limba română, cupă şi pocal nu sunt sinonime atunci când te referi la un trofeu.

    RăspundețiȘtergere
  45. Zamfir,
    :))) Se prea poate ca vorbim despre lucruri diferite... eu însa am "spatele acoperit", pentru ca, dupa cum poate stii, Germania a gazduit acest eveniment mondial, pe care l-a numit: WM-Pokal für die Fußball-Weltmeisterschaft der Damen 2011.
    Daca vreodata România va fi gazda, si daca cumva voi mai scrie pe aceasta tema, îmi voi aminti observatia ta si voi folosi cuvântul "trofeu", "cupa" sau mai stiu eu cum! Sau poate ca vei scrie tu si eu voi veni doar sa comentez ;))

    RăspundețiȘtergere
  46. Cautam articolul despre care mentionasei si uite ce aflu ;))))). Lol.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Japonia campioana mondiala la fotbal masculin... Echipa este inca si anul acesta tare. A fost insa chestie de noroc in caöificarea pentru patrimi.
      Ei... peste 4 ani, mai vedem o dats care sunt sansele .
      Te pup

      Ștergere