joi, 3 martie 2011

Trei a treia, ora unsprezece si unsprezece minute...




Priviti AICI :) S-a dat start perioadei de vârf a CARNAVALULUI 2011!

Iar pentru noi, mâine dimineata se va da start voiajului Venetian.

Acum doua sute de ani, drumul Augsburg - Ventia se parcurgea în sapte zile.
Astazi este nevoie de doar sapte ore! :))

Va pup si promit ca voi reveni cu imagini si povesti din cel mai romantic oras al lumii!



- etimologia cuvântului Carnaval: aici
- despre cum sarbatoresc nemtii: aici si aici
- despre Venetia pe timp de Carnaval: aici si aici

32 de comentarii:

  1. Drum bun si distractie maxima....

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te ascunzi sub o masca venetiana, ce poate fi mai incitant?

    RăspundețiȘtergere
  3. Lukluk,
    fara distractie nu se poate la Venetia! daca nu-ti vine a râde, cumperi o masca :)))
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Drum bun şi ... te-aşteptăm cum ne-ai promis!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gabriela,
    practic, eu merg la Venetia, sa-i admir pe artistii mastilor si sa vad cum stie orasul sa sarbatoreasca. Daca eu voi purta o masca... nu cred; eu sunt turista :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Danielle,
    multumesc :) cu siguranta asa voi face! ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Drum bun Carmen,distracție plăcută și da sperăm să vedem multe fotografii din excursie.Drum bun!

    RăspundețiȘtergere
  8. Drum bun !
    Si bucurie ! Si multe fotografii !
    Si macar una , te rooog, sa-mi ingadui sa o postez la mine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Distractie placuta! Si mult soare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Deja mi-e necaz. Tocmai imi spunea sotul meu cat de frumos este la Koln la carnaval... iar eu alerg pe-aici sa platesc facturile... Vreau si eu la Carnaval :(... Lasa ca o sa vina si randul meu... Distractie placuta, Carmen. Si sa ne arati poze multe, multe, multe... Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. Venezia - marire si decadere ... valurile care asteapta sa inece piata San Marco... o masca pe fata trista ...sa ne bucuram de clipa ce ne e data !

    Ciao !

    RăspundețiȘtergere
  12. E orasul meu preferat, nu doar cel mai romantic, dar si cel mai pretuit de catre inima mea de artist. Ma bucur ca esti acolo, astept poze si impresii! Numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Aştept cu nerăbdare fotografii...

    RăspundețiȘtergere
  14. Asteptam sa te intorci, cu forte proaspete si cu multe fotografii.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ooo, super vacanta ce veti avea. Asteptam sa veniti cu bine, incinsi si nebunatici...desigur si cu poze.

    RăspundețiȘtergere
  16. Esti intr-o continua miscare!Incep sa te invidiez:).
    Poate sunt si eu ascunsa dupa o masca(cel putin asa as vrea:)).
    Sa va fie de bine si aceasta aventura!

    RăspundețiȘtergere
  17. Secret,
    multumesc mult! ma voi gândi la voi...

    RăspundețiȘtergere
  18. Minodora,
    distractie la maxim - promit! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. VertAnge,
    multumesc ;) si tie la fel!

    RăspundețiȘtergere
  20. Nima,
    cu toata placerea, alegi din slide-show fotografiile pe care le doresti si ti le trimit. Onorata sa le publici pe blogul tau!

    RăspundețiȘtergere
  21. Alina,
    soare este, ca am comandat! ;))

    RăspundețiȘtergere
  22. Angi,
    lasa ca poate la anu'îti însotesti sotul! pupici

    RăspundețiȘtergere
  23. Ciao Mario!
    clipa întiiiiiinsa si traita cu cea mai mare intensitate! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Mirela,
    nu ma mir ca iubesti Venetia. cine nu o face?! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Costea,
    multumesc pentru încurajari ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. Costin,
    fortele le-am pierdut undeva pe Canal Grande... dar fotografii am! ;)

    RăspundețiȘtergere
  27. Dani,
    obositi dar cu amintiri de neuitat, pentru o viata!

    RăspundețiȘtergere
  28. Angi,
    si visul tau se va împlini, asta stiu sigur!

    RăspundețiȘtergere