duminică, 20 martie 2011

"Muzici bune din filme la fel de bune"

Am preluat de la Mirela leapsa: "Muzici bune din filme la fel de bune" si completez lista ei :)
*
*
*
*
*
Mai am înca doua videoclipuri la care nu pot sa renunt, cu toate ca nu se lasa copiate!
Dirty Dancing - Patrick Swayze & Jennifer Grey - The Time of My Life by Bill Medley & Jennifer Warnes,
The lake house - Sandra Bullock & Keanu Reeves - This never happen before by Paul McCartney
***************************************************************************
Predau leapsa mai departe si provoc pe: Alina, Sophie, Sophie, Lumi, Daniela, Danielle, Pandhora, Anca, Rontziki, Irina, OanaClara, Vania, Caius, Cristian, Se-cret, GabrielaNeagu, CarmenNegoita, GabrielaElena, Tetris, Iulia, Fly2sky, 13Angi.

28 de comentarii:

  1. Excelente alegeri Carmen.Îmi plac toate

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunate alegeri! O plăcere să le reascult! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  3. minunate filme...minunata muzica...am luat leapsa:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Uau, frumoasa selectie! Am preluat leapsa cu cea mai mare placere! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-adevar foarte frumoasa muzica. oricat as asculta tot nu m-as satura.

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen, ai găsit filme cu muzică superbă, altele decât cele de la mine, la fel de frumoase sau poate și mai! Și vezi, câte sunt și cât de minunate! Mulțumesc că mi-ai amintit de Twin Peaks, e una din cele mai bună muzici de film, excepținală! O zi frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. M-am executat.
    M-as fi repetat la cateva cu tine, am ales altele , pentru variatie si aducere aminte. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulţumesc, Carmen! Din cauza ta am pirdut, radon: am câştigat o oră minunată! Să ţi se-ntoarcă înmiit!

    RăspundețiȘtergere
  9. Avem cam aceleasi gusturi, ai ales melodiile pe care le-as fi ales si eu. Multumesc de leapsa, o sa o fac curand

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase melodiile alese! Am preluat leapsa, merci!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulțumesc, Carmen!
    După două zile mult prea încărcate, muzica ta mă relaxează1
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  12. Se-cret,
    da... sunt filme si melodii de suflet!

    RăspundețiȘtergere
  13. Danielle,
    ma bucur ca ti-a facut placere revederea si reauzirea :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Pandhora,
    multumesc! vin imediat sa ma desfat! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Alina,
    sunt curioasa ce ai ales si tu! vin imediat :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Minoki,
    excelente toate, asa este! cu toate ca unele au trecut de 45 de ani, sunt vesnic frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mirela,
    asta mi-a fost intentia, de a completa minunata lista de pe blogul tau! la început mi s-a parut imposibil, am crezut ca tu ai ales cele mai frumoase si nu mai sunt altele :) dar... cu greu m-am oprit la 12 :D
    O seara faina si voua!

    RăspundețiȘtergere
  18. Sophie,
    multumesc, tare ma bucur! :) si eu am crezut ca Mirela a gasit cele mai faine, dar fara efort, am gasit si eu altele ... sunt o multime!
    Vin cu multa placere sa vad.

    RăspundețiȘtergere
  19. Zamfir,
    tare ma bucur! :) zici ca a meritat, chiar daca ti-ai mâncat o ora :D Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Tetris,
    multumesc! daca ai sa începi sa cauti, ai sa vezi ca gasesti altele, mai frumoase, si cândva... trebuie sa pui frâna, ca altfel, gasesti 1000 top videoclipuri!

    RăspundețiȘtergere
  21. Gina,
    ma bucur ca ti-a placut selectia mea :)
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  22. Irina,
    multumesc! vin sa ma delectez si la tine! ;) o seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  23. Gata, m-am achitat de tema!
    Cu acest subiect mi-ai trezit nostalgii ...

    RăspundețiȘtergere
  24. Gabriela,
    multumesc :) vin sa te vizitez, cu multa placere!

    RăspundețiȘtergere
  25. Superb, superb !
    Numai muzici de Oscar...desi " Somewere in Time" a fost nedreptatit in ceea ce priveste premiile :(

    RăspundețiȘtergere
  26. Ninu,
    ai dreptate! asa un film grozav! dar câti mari artisti, care nici macar nu au primit vreun premiu! astazi spre exemplu am aflat ca, abia acum, Bryan Adams a primit o STEA pe Walk of Fame in Hollywood! ce artist mare si cât pe aci sa nu fi trait evenimentul!!

    RăspundețiȘtergere