miercuri, 23 martie 2011

Miercurea fara cuvinte 12 - Orchidaceae

Orhidee / Orchidaceae / Orhideen

Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! Succes!
1.Mariana 12.ana 23.andreiradu M
2.Minoki 13.Tetris 24.Oana Clara
3.Alexandrescu Daniela 14.sophie 25.Lumi RO
4.Escu 15.se- cret 26.SNEJINKA
5.Mirela Pete 16.Vaca Verde 27.Gabriela
6.Vero 17.bogdanic 28.Sukhmandir Kaur
7.Florina 18.Sori N 29.Mirela
8.Ulise 19.13angi 30.Lumi RO
9.OFZ 20.Irina 31.Fosile
10.pandhoraa 21.London Is Cool

11.Rontziki 22.Alina

106 comentarii:

  1. Foarte, foarte frumos! Sa ai o zi minunata inconjurata de minunatiile astea de flori!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt ale tale? Sunt nemaipomenite! Cat atentie trebuie sa le dai! Eu nu mai am nici o floarea in casa, in afara de o planta. E singura care a mai rezistat. Dar nu mai iau altele. N-am nici conditii sa le pastrez.
    Imbratisari calde. O zi linistita!

    RăspundețiȘtergere
  3. o frumusete ce te tine "captiv"...ca un lacat.

    RăspundețiȘtergere
  4. e o frumusete fara cuvinte. Imi plac orhideele desi sunt cam pretentioase. Si eu am cateva, dar acum nu sunt inflorite.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt la fel de frumoase ca fluturii! Fluturi cu rădăcini! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen, aici sunt eu:
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/03/wordlees-wednesday-1-miercurea-fara-cuvinte/
    Fiind la prima postare din Miercurea fara cuvinte, nu stiu exact procedura, dar sper ca imi vei spune tu, te rog! Pana una-alta, ma inscriu.
    Frumoase orhidee! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Tot la prima postare sunt şi eu, prin Ulise, Prietenul meu cu lăbuţe şi codiţă!
    La rugămintea Florinei, am înscris-o şi pe ea (tot cu o imagine dăruită de mine!).

    RăspundețiȘtergere
  8. Orhideele reusesc mereu sa ma surpinda.. Par ireale, sunt foarte variate si arata grozav in orice combinatie. Cea de pe pervazul meu inregistra in aceasta dimineata 7 flori :)

    RăspundețiȘtergere
  9. minuni...minuni...
    ce ar mai putea adauga cuvintele?

    RăspundețiȘtergere
  10. Happy WW! Ce de lume matinală :))

    Superbe orhideele :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Gata, am rezolvat! Carmen, pot prelua toți participanții de aici? Ca să știu pe unde să mă minunez, deoarece fotografiile sunt... minunate!
    Orhideele sunt magnifice, culorile și formele lor elegante mă impresionează. Foarte, foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  12. De azi particip si eu la Miercurea fara cuvinte:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoase orhideele! Sunt plina de admiratie pt cei ce reusesc sa ingrijeasca (si sa convinga sa infloreasca) asa flori delicate

    RăspundețiȘtergere
  14. Minunate!
    Ca tine!
    Care e preferata ta?
    Penultima o aleg eu :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Splendoare de la simplu la complicat!

    RăspundețiȘtergere
  16. Minoki,
    buna dimineata si happy WW! :)
    si tie o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  17. Dani,
    eu iubesc florile! nu-mi pot permite animale de casa, pentru ca sunt prea multe ore plecata de acasa, dar florile... ma asteapta cuminti si zâmbitoare :)
    Primele doua si ultima sunt ale mele, celalalte le-am fotografiat într-un magazin de flori.
    Iti doresc o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  18. Escu,
    frumoasa definitie! :) asa este!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Gabriela,
    sunt deosebit de gingase, dar pretentioase nu sunt de loc! Le place sa stea pe geam, pe partea de sud-est si sa fie udate o dat pe saptamâna sau mai rar, dar cu apa de ploaie. Simplu, nu? :)
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  20. Vero,
    fluturi cu radacina... minunat spus!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Mirela,
    bine ni te-ai alaturat! te-am vizitat ieri seara si mi-au placut mult fotografiile tale!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Zamfir,
    vin imediat sa-l vad pe Ulise.
    Bun venit în grupul nostru "Miercurea fara cuvinte"!

    RăspundețiȘtergere
  23. OFZ,
    da, sunt minunate orhideele!
    O zi buna! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Pandhora,
    :) ai dreptate! poate doar Oooo! Waw!
    O zi minunata îti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Rontziki,
    buna dimineata! wow! si eu m-am minunat! Postarea mea a fost programata de ieri seara, pentru dimineata aceasta, dar ca sa gasesc asa multe înscrieri înainte de ora 10....asat da ACTIUNE MATINALA! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Mirela,
    nu exista niciun regulament... eu am tabelul de înscriere si cei care doresc sa participe, lasa aici un scutr mesaj, asa cum ai facut tu... restul vine de la sine. Noi toti înscrisi aici suntem curiosi ce fotografii ofera ceilalti participanti. Tabelul nu-l poti copia, pentru ca nu se auto-actualizeaza, dar îi poti vizita pe toti cei de aici, din Clubul WW! Distractie placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Ana,
    bun venit în Clubul WW! sa ai un start bun! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Tetris,
    happy WW! ah, nu e greu de loc! Orhideele sunt pur si simplu o minune a naturii, nu au nevoie de prea multa bibileala :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Gina,
    si mie îmi plac foarte mult! sunt atat de gingase!

    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  30. Sophie,
    esti o dulce! ;)
    Preferata mea este cea alba, prima.
    Ale mele personal sunt doar 1,2 si 6, celalalte sunt înca în magazin :(

    RăspundețiȘtergere
  31. Gabriela,
    asa este! sunt minunate :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Minunat!Si ale mele infloresc tocmai.Cele cu frunza rotunjita si carnoasa nu sint sensibile si te rasplatesc cu repetate infloriri.Cu ceva noroc poti da si peste cele mirositoare.Da, fara cuvinte...Flori in suflet de la LU!

    RăspundețiȘtergere
  33. Sunt superbe!!! Iti doresc o zi la fel de frmoasa precum florile! :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Cele mai deosebite flori,ce le face deosebite ? Doar o femeie poate spune , noi doar le oferim , stiind ca sunt deosebite.

    O zi frumoasa tuturor femeilor !

    RăspundețiȘtergere
  35. Lu,
    numarul 2 are un parfum deosebit de fin!
    Te pup si eu :-*
    PS: am vorbit ieri cu Getuta, tocmai s-a întors :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Te poti pierde in frumusetea si gingasia lor!

    RăspundețiȘtergere
  37. Sorin,
    toate florile sunt "deosebite" în felul lor... noi femeile putem spune ca, ne bucuram când le primim, oricare ar fi soil lor! eu ma bucur si pentru banalele flori de câmp! :)
    Bun venit la "Miercurea fara cuvinte"!

    RăspundețiȘtergere
  38. Angi,
    :) sa zâmbim nu e greu de loc!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  39. Ce frumoase sunt!! Tare as vrea si eu asemenea orhidee, din pacate eu cam duc lipsa de soare si lumina :(

    Asa cum am promis de saptamana trecuta, am intrat si eu in joc :P

    RăspundețiȘtergere
  40. Irina,
    ma bucur ca nu ne-ai uitat! :)
    Da... de lumina si soare au nevoie cam toate plantele, asa ca si oamenii :)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  41. Carmen, esti acasa?Am o orhidee cu floarea verde si o petala violet inchis.Miroase suav a primavara.Au nevoie de lumina ,dar nu de soare direct.Curajul de a ingriji o floare va v-a rasplati sufletul si asata cu siguranta!Toate le-a facut Dumnezeu pt.noi!O zi parfumata de culoare! Lu.

    RăspundețiȘtergere
  42. Lu,
    :) nu, nu sunt acasa. Scriu de pe telefonul mobil
    Te pup si eu, draga mea draga.

    RăspundețiȘtergere
  43. Minunate! E suficient sa le privesti; nu e nevoie de cuvinte :))

    RăspundețiȘtergere
  44. Beautiful flowers, wonderous colours and most definitely joyous sight to behold...

    RăspundețiȘtergere
  45. Sunt superbe!

    http://www.youtube.com/watch?v=JOPhka0RM6E&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  46. faine! prima imi place cel mai mult ...

    RăspundețiȘtergere
  47. Alina,
    :) happy Wordless Wednesday!

    RăspundețiȘtergere
  48. Andrei,
    ma bucur ca îti plac fotografiile mele de azi :)

    RăspundețiȘtergere
  49. OanaClara,
    wow! mersi! e una din melodiile mele preferate si... da! clipul e fantastic!

    RăspundețiȘtergere
  50. London is Cool,
    your words are so lovely,thank you! :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Florin,
    :) e si preferata mea.
    Tu? când te alaturi Clubului Miercurea fara cuvinte?

    RăspundețiȘtergere
  52. Superbe flori!
    Deci de la tine a venit Miercurea fara cuvinte...
    Ai idee de ce tocmai miercurea? E mai timida?

    RăspundețiȘtergere
  53. Eu? Intr-o vreme mai participam ... acum nu prea am "material" :D, dar ma gandesc

    RăspundețiȘtergere
  54. Dan,
    de la tine venit, e un mare compliment!îti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  55. Gabi,
    :) pentru ca e mijlocul saptamânii ;)
    te asteptam si pe tine!

    RăspundețiȘtergere
  56. Florin,
    faina scuza! dar nu ti se potriveste, ca doar nu te cheama... :)

    RăspundețiȘtergere
  57. trebuie sa recunosc ca scuza am gasit-o pe 'net.
    iar daca ma cheama ... :) tot nu merg

    RăspundețiȘtergere
  58. Incepand de azi, ma declar si eu ... virusata!
    Seara cu parfum de orhidee!

    RăspundețiȘtergere
  59. These are absolutely exquisite I simply love the bottom left delicate colors so beautiful the way the pale yellow blends and contrasts with the hot pink!

    RăspundețiȘtergere
  60. Gabriela,
    boala grea! :) bun venit în echipaj :))

    RăspundețiȘtergere
  61. Si eu! Si eu! Sa lasam imaginea sa vorbeasca!
    Ma bucur ca ti-am descoperit imparatia cuvintelor, Carmen! Mai trec pe aici! Cu bucurie, Mirela! :):)

    RăspundețiȘtergere
  62. Sukhmandir Kaur,
    you have described so beautiful the gentleness and the delicacy of this orchidaceae! thank you!

    RăspundețiȘtergere
  63. Mirela,
    ma bucur! esti absolut bine venita! :)

    RăspundețiȘtergere
  64. Frumoase orhidee. O plăcere să-mi clătesc ochii cu asemenea minunăţii. :)

    RăspundețiȘtergere
  65. sunt superbe, atat de elegante; mi se pare incredibil cat de mult rezista o floare

    RăspundețiȘtergere
  66. Vă promit că săptămâna viitoare o să îl fac şi eu.
    Cea albă este preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
  67. Foarte frumoase florile tale.
    E o bucurie sa le simti prezenta,chiar si in poze.

    O sa pun ceva saptamina viitoare.Ceva n-a mers nici ieri nici azi.A scris si Worpress-ul ca sint "turbulente".

    Poate ca ajunge si Se cret-ul pe aici.Am fost pe la el si am vrut sa-l salut,ca n-am trecut pe la el doar in fuga,dar ceva de la sistemul de comentarii nu m-a lasat sa public textul pe care i l-am lasat.
    Saru'mina,
    Alexandru.

    RăspundețiȘtergere
  68. Carmen,
    multumesc, ma bucura mult vizita ta! :)

    RăspundețiȘtergere
  69. Sophie,
    într-adevar sunt elegante. Distinctie imperiala :)

    RăspundețiȘtergere
  70. Costea,
    nu trebuie sa promiti, trebuie doar sa te înscrii din placere :)
    Cea alba este si preferata mea :) Pâna acum a obinut 3 voturi ;)

    RăspundețiȘtergere
  71. Alexandru,
    prietenul nostru Se-cret va trece precis pe aici :) O face în fiecare miercuri, de la începutul anului, deci, numai o defectiune de calculator l-ar împiedica :) Va citi precis mesajul tau...
    Cât despre înscrierea ta, când doresti! tabelul este destul de lat, sa încapem toti în Clubul Miercurea fara cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
  72. Am trecut Carmen,bineînțeles că am trecut.Îi mulțumesc lui Alexandru pentru salut și îl întorc însutit.Sper că vom reuși să stabilim legătură/dialog diresct.Carmen îți mulțumesc pentru găzduirea comentariului.

    RăspundețiȘtergere
  73. Wow lots of responses. I Love orchids.

    RăspundețiȘtergere
  74. Sunt superbe! Am avut si eu una alba....dar am cam neglijata si m-am hotarat sa i-o dau mamei spre adoptie. Cred ca isi va reveni curand :)

    RăspundețiȘtergere
  75. Aceste orhidee zambesc asemeni unor suflete sincere, deschise, pline de dumnezeiesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  76. Toate ale voastre? Mie imi mor pe capete....si am renuntat. Nu pot creste decat plante fara flori.

    RăspundețiȘtergere
  77. Carmen, am descoperit aseara cam tarziu despre miercurea fara cuvinte de aici de la tine si nu am reusit sa postez la mine. De saptamana urmatoare voi posta cu siguranta, impreuna cu un link catre tine si cu explicatii despre ce inseamna aceasta actiune! Voi fi alaturi si iti dau de stire! :)

    RăspundețiȘtergere
  78. Se-cret,
    am fost sigura ;) ma bucur ca v-am putut fi de folos. Eu una am câstigat înca un participant la Miercurea fara cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
  79. VertAnge,
    nu e greu de întretinut! nu trebuie udata decât o data la doua saptamâni, cu apa de ploaie - si trebuie sa aiba lumina (sud-est) dar nu direct soare :))
    Mama doctorita, o va face precis bine :))

    RăspundețiȘtergere
  80. Ceska,
    poate le uzi prea des?! hmmm... poate nu au lumina, sau poate au soare direct?...
    Ale mele sunt numai 1,2 si 6 :) restul sunt înca la Dehner :D (nr. 6 am cumparat-o saptamâna aceasta, 1 si 2 le avem de peste 5 ani!)

    RăspundețiȘtergere
  81. Gabriela Elena,
    foarte frumoasa remarca ta! mi-a înseninat ziua :) multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  82. Mirela, m-am gândit eu ca a intervenit ceva :) Ma bucur ca ni te alaturi!
    Mie mi-au placut mult poeziile tale, am sa mai vin sa te citesc :)

    RăspundețiȘtergere
  83. Salut carmen. Ma bucur ca lumea apreciaza "Miercurea fara cuvinte". Te salut si iti doresc sa ai parte de multe flori in viata. 2 ai sigur.

    RăspundețiȘtergere
  84. Salut Costin,
    si eu ma bucur! :)
    Aceleasi gânduri bune înapoi.

    RăspundețiȘtergere
  85. beautiful! I have never tried growing an orchid. I love the pale peach color with the dark pink inside. (thank you for the kind comments for my grandson who broke his leg)

    RăspundețiȘtergere
  86. GrammyMouseTails,
    all the best and love for you and your grandson.
    :) Greetings from Augsburg

    RăspundețiȘtergere
  87. CARMEN,îți doresc să faci,în continuare,multe fapte bune!!!

    RăspundețiȘtergere
  88. Se-cret,
    faptele bune nu se pot face de unul singur :)
    ma bucur ca suntem multi cu aceasta intentie!

    RăspundețiȘtergere
  89. CARMEN,Orhideele merită/trebuie să fie imortalizate cu aparatul nou !

    RăspundețiȘtergere
  90. Se-cret,
    :) multumesc pentru sfatul bun. ieri în Gradina botanica am avut ocazia sa imortalizez cu noul aparat, fascinante flori - dintre care multe orhidee :)

    RăspundețiȘtergere
  91. Cui nu-i plac florile??...cred ca nu este persoana care sa nu fie sensibilizata...de aspectul sau mirosul unei flori
    Impresioneaza de asemenea prin coloritul foarte interesant, de la verde la rosu purpuriu, cu zone concentrice sau mozaicuri in culori variate.

    RăspundețiȘtergere
  92. so beautiful! i tried to grow orchids in the US but they always died. i am happy now that i live in Thailand that they grow so well here.

    RăspundețiȘtergere
  93. Iulisa,
    bine ai venit si multumesc mult pentru frumoasele cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  94. Tracy,
    orchids want the 'right' amount of water, not too much and not too little. Thailand is "their home" :)

    RăspundețiȘtergere
  95. gataaaa,
    A venit miercurea fara cuvinte. prima. Asa cum am promis sapatamana trecuta! Sper ca am spus bine - in ultimele minute ale zilei de marti am pus si o postare prin care am anuntat miercurea! Multumesc pentru gandurile bune, Carmen si pentru urmarire ! :)
    bucurii, Mirela ! cu drag! :)

    http://versuridetimp.blogspot.com/2011_03_01_archive.html#6527245822079196350

    RăspundețiȘtergere
  96. http://costeamircea.blogspot.com/2011/03/miercurea-fara-cuvinte.html

    RăspundețiȘtergere