joi, 17 martie 2011

Eveniment editorial

Directorul editurii "Cununi de stele", doamna Carmen Musat-Coman, mi-a transmis per e-mail acest mesaj, pe care, cu multa placere, în fac public pentru cei interesati:

"Cu bucurie anunt aparitia primului Manual de limba sanscrita din Romania, de Amita Bhose. Va atasez coperta Manualului si o scurta prezentare a acestui instrument de lucru unic in Romania. M-as bucura daca ati putea semnala acest eveniment editorial de exceptie.
Cartea poate fi comandata si prin e-mailul editurii www.edituracununidestele.ro cu 10% reducere fata de pretul de vanzare, taxele postale sunt suportate de editura - pret final 53 lei - insa se afla si in librarii - 59 lei.
Va multumesc si va doresc toate cele bune. Carmen Musat-Coman"

10 comentarii:

  1. Interesant, ma bucur ca impartasesti astfel de evenimente cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lumi Ro,
    pe scriitoarea Carmen Musat-Coman o cunosc de aproape doi ani si prima ei carte "Cum s-a facut ca am ramas fata batrana" am citit-o pe nerasuflate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred că a fost o muncă enormă .
    Am unul dintre volumele lui Eminescu-XIV, în care el a tradus din Franz Bopp- Gramatica critică abreviată a Limbii sanscrite și , de același autor- Glosar Comparativ al Limbii sanscrite- Ideile lui Machiavelli.
    Am citit câte ceva..este deosebit de interesant, dar foarte dificil.
    De aceea, am toată stima pentru prietena ta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Incertitudini,
    pe Carmen Musat-Coman am cunoscut-o doar virtual. Totul a început aici pe blog :)
    Carmen a fost studenta cea mai draga a Amitei Bhose- cea care l-a tradus în bengali pe Eminescu.
    Carmen este singurul traducator român din bengali! si pe mine m-a impresionat deosebit munca ei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesting Blog as usual Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sailor,
    you're so kind, thank you Nilambur!

    RăspundețiȘtergere
  7. Carmen,
    La începutul săptămânii, am primit de la Mirela o invitație de a scrie un post despre „vacanța de vis„.De la ea știu , că aceasta este propunerea ta.
    Îmi dai, te rog, minime detalii?
    Mulțumesc mul!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Gina,
    eu am primit de la Mirela invitatia de a gasi tema urmatoarei "Povesti parfumate"(rubrica initiata de ea, pe blogul ei) si m-am gândit la "Parfumul unui concediu" în ideea de a scrie despre impresiile olfactive - dar nu numai, ale unui concediu de vis.
    Hm... bine ca mi-ai amintit! trebuie sa ma gândesc si eu la ceva :)
    Pupici si... ne întâlnim la "Povestea parfumata" ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Incertitudini - da, si tot Amita Bhose a transcris textul lui Eminescu si a dovedit ca Eminescu a fost primul traducator roman din sanscrita.

    Carmen - multumesc mult pentru aprecieri, nu stiu daca le merit insa sunt bucuroasa ca-mi esti prietena, desi ne stim doar virtual. Insa nu-i asa ca ai impresia ca pe unii oameni ii stii de o viata?

    RăspundețiȘtergere
  10. Tizo draga,
    si eu ma bucur ca te-am cunoscut si ca suntem prietene :))

    RăspundețiȘtergere