vineri, 11 martie 2011

Pentru suflet





 Pasarea Colibri  - Vis de primavara
   


Primavara - Mondial
 
Holograf - Primavara incepe cu tine 
 
Tudor Gheorghe - Rapsodii de primavara
 
 PING: Vania, Mirela, Caius, Teo, Cristian,Nabadaiosul, CarmenNegoita, Flavius, Link-ping, Elisa, Tetris, GabrielaI, Vaca verde, Madi si Onu, Aurora Georgescu, Cosmin, Daniela, Se-cret, Verovers, Iulia, Zâna, Anavero, Sophie, Sophie, Angi, Paul, Karina ,Lukluk, Mosu, Ronziki, Griska, CatiLupascu.

25 de comentarii:

  1. in atat de multe feluri...primavara :)
    si Nichita...slabiciunea mea...multumesc Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Devin prea romantic,daca mai intru pe blogul tau CARMEN, am glumit...dar adevarul e ca ai o mare varietate in postari
    Felicitari pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Atât de frumoasă creația inspirată de primăvară,venirea ei și dedicată primăverii.Mulțumesc pentru aducerea aminte,Carmen

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate ca va veni primavara odata ca niciodata, daca o chemam mai des. ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos pentru dedicatii. Superba colectie de poezii si melodii.

    RăspundețiȘtergere
  6. O invoci mereu pe magnifica primavara
    si sper sa apara cat mai repede ,eu
    o astept cu mare nerabdare si drag.
    Ea ne aduce mangaierea si alinarea sufletului!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar ce frumos ai postat. Si poezia si verdele. Est culoarea mea preferata! ASdevart parca vine primavara!

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunate poeziile si cantecele. O slabiciune (vorba vine..ca e un punct forte de fapt) am si eu pentru Blaga si Nichita..si pentru verdele crud..(mai era o poezie..nu mai stiu a cui..verde crud, mugur alb si roz si pur..)

    RăspundețiȘtergere
  9. Deja simt miros de primavara...

    RăspundețiȘtergere
  10. Pandhora,
    cine nu-l iubeste pe Nichita? o primavara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. JocoK,
    multumesc! ma bucur ca-ti place

    RăspundețiȘtergere
  12. Se-cret,
    primavara inspira si da aripi sperantelor... Primavara este Muza cea mare! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Steliana,
    aseara am citit poeziile lui Pusi...

    RăspundețiȘtergere
  14. Minoki,
    verdele crud al primavarii este unic! minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. fly2sky,
    ai dreptate! am uitat-o! e Bacovia -
    Note de primavara

    Verde crud, verde crud…
    Mugur alb, si roz si pur,
    Vis de-albastru si azur,
    Te mai vad, te mai aud!

    Oh, puncteaza cu-al tau foc,
    Soare, soare…
    Corpul ce întreg ma doare,
    Sub al vremurilor joc.

    Dintr-un fluier de rachita,
    Primavara,
    O copila poposita la fîntîna
    Te îngîna
    Pe cîmpia clara…

    Verde crud, verde crud…
    Mugur alb, si roz si pur,
    Te mai vad, te mai aud,
    Vis de-albastru si azur.

    RăspundețiȘtergere
  16. Azi,la Beius e o zi SPLENDIDA de primavara!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma bucur Joco!
    profita de fiecare clipa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mi-ai infrumusetat dimineata cu poeziile si muzicile selectate.
    O primavara pe sufletul tau!

    RăspundețiȘtergere
  19. Gabriela draga,
    ma bucur mult daca ti-a facut placere selectia mea. Din când în când trebuie sa ne hranim si sufletul :)
    Multumesc, aceleasi gânduri bune si spre tine!

    RăspundețiȘtergere
  20. n-am ştiut de unde am luat acea fotografie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hm... acum le-am schimbat si le-am pus stampila...
      Am multe fotografii cu poezii suprapuse - pe blogul meu. Nu e usor de realizat...

      Ștergere