miercuri, 2 martie 2011

Wordlees Wednesday 9 - Who is the fairest of them all?

Who is the fairest of them all? / Wer ist die Schönste im ganzen Land? / Cine este cea mai frumoasa din tara?


Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! Succes!
1.Minoki11.se- cret21.13angi
2.Florina12.sophie22.lukluk
3.Acuarele13.A Mothers Ramblings (W/ L)23.Mariana
4.OFZ14.Rontziki24.Paul
5.Tetris15.bogdanic25.Claudia
6.Vero16.Fly2sky26.Grammy Mouse Tails *linky*
7.Lumi RO17.William K Wallace27. na
8.Pandhora18.Joco K28.You're next!
9.CK Go Places19.Alina
10.Nima20.Indrani

66 de comentarii:

  1. Ia uite cine e harnic de foarte dimineata! La cafea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos! Eu as fi putu fotografia niste mormane de zapada. Asa ca am preferat sa pun niste poze cu niste superbe papusi de portelan.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceska,
    ieri am programat :) si un pic s-au dat peste cap, dar... virtual, ce nu se poate?!
    Tu? esti mai bine? ti-au plecat baietii?
    Pupici. O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minoki,
    mai avti zapada?! nu-mi vine sa cred!
    Si la noi diminetile sunt la minus grade (acum chiar-5°C!) dar peste zi avem soare si cele +10°C le simti mult peste 15!
    Dar lasa, nu mâine, ci poimâine, va veni primavara si la voi!
    O zi buna! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen,
    sa fim seriosi, e abia 06:24 si baietii mei inca dorm! Pun de cafea si astept sa rasara cei trei sori: unul de dupa padure din nori si doi din pat, de sub plapuma.

    RăspundețiȘtergere
  6. minunate,delicate si atat de fragede...flori de primavara :)
    ma gandeam sa-ti trimit cativa fluturasi de la mine :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Votez brandusele portocalii, cele mai vesele dintre toate. Martisor cu zapada si la Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere
  8. O primavara insorita cu multe flori si zambete!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bine că măcar aici a venit primăvara! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe, toate floricelele! Cand ma uit pe fereastra si vad ca la noi inca ninge...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ceska,
    ok, ai dreptate! habar nu mai am pe ce lume traiesc...am stress de timp liber, vineri plecam spre Venetia, colegii ma bat la cap sa vin cu ei la Messe Hannover si eu sunt acum în tramvai, în drum spre birou!
    Esti de invidiat cu atâta lumina! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Pandhora,
    minunati fluturasii tai! multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  13. OFZ,
    eu am primavara, voi martisoare...
    O zi minunata! multumesc pentru vot ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Gabriela,
    multumesc mult! si tie la fel!

    RăspundețiȘtergere
  15. Vero,
    ce te plângi?! tu o porti în suflet! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Anda,
    încet încet...vine si primavara! pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. Nima,
    mov închis sau mov deschis ;)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu cred că poate fi ceva mai frumos decât această explozie de culori și gingășie.Pur și simplu superb.

    RăspundețiȘtergere
  19. Secret,
    asa este! Cu o miscare de bagheta, primavara a transformat totul, ca-ntr-un vis frumos!

    RăspundețiȘtergere
  20. Inchis !!!...
    Simbolul celui de-al treile ochi...deschis!:))
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  21. eu nu aleg, mie pana si iarba imi place :))si mirosul de pamamnt...

    RăspundețiȘtergere
  22. Nima,
    m-ai dat gata cu raspunsul asta! :) simpatic! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  23. Sophie,
    :) esti tare draguta! te înteleg, dorul de primavara e foarte mare! Nu a trecut înca zapada? :(

    RăspundețiȘtergere
  24. PippaD Mummy,
    spring is the best artist :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Gata! M-am mobilizat şi eu să particip la miercurea fără cuvinte, că de muuuuulte săptămâni îmi tot propun :)
    Profit de ocazie să te felicit pentru idee :)
    În ce priveşte imaginile, deşi a mea nu este una proprie, se pare că ne bântuie aceleaşi dorinţe :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Pe cuvant , daca stiu cum am facut de m-am inscris de doua ori ...cu Nima si cu Ethos !

    E de rau ?

    RăspundețiȘtergere
  27. Crude si delicate... :)
    Sa ai o primavara frumoasa si lunga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  28. Toate-s "cea mai frumoasa din tara"! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce repede vin miercurile astea!! Happy WW!! Votez mov cu portocaliu si mov inchis..nu m-am putut decide :).

    RăspundețiȘtergere
  30. I love them all. Nature produces such beauty.

    RăspundețiȘtergere
  31. Rontziki,
    spiritul primaverii domneste :)) si bine face!

    RăspundețiȘtergere
  32. Nima,
    uuuuh! si uita-te când ai scris acest comentariu! 13:13 Oooooo!
    :)) nu face nimic! daca doresti, eu pot sa sterg unul din linkuri :)
    Poate ca Primavara este de vina :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Mosu,
    :) gratie si perfectiune, într-adevar!
    si tie, o primavara plina de bucurii si împliniri, draga mosule!

    RăspundețiȘtergere
  34. Tetris,
    ai trisat dar ai câstigat! ;) asa este! toate, si noi si ele! pupici

    RăspundețiȘtergere
  35. fly2sky,
    repede ca saptamana :))
    fara pic de galben sau alb?! ;)
    o saptamâna minunata îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  36. William K Wallace,
    the spring enchants us all ... like a fairy.

    RăspundețiȘtergere
  37. Una mai frumoasa ca cealalta! Nu vreau sa aleg, ca le-as lua in brate pe toate :) Happy W.W.!

    RăspundețiȘtergere
  38. Alina,
    prin culor si gingasie ne bucura sufletele :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  39. Indrani,
    ...fully seductive colors and fragrances!

    RăspundețiȘtergere
  40. Minunatii miniaturale primavaratice scaldate in baie de soare!
    Sunt tare frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  41. Angi,
    da, sunt minunate si ne încânta ochii si ne înveselesc sufletele!

    RăspundețiȘtergere
  42. I love yellow but they are so beautiful all together...they compliment each other so well!

    RăspundețiȘtergere
  43. Rnsane,
    I was wondering where you are. Nice to have you visit me! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  44. Delicate flori prospete si colorate au iesit de sub zapezi, pentru prima miercuri din primavara aceasta. :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Superbe! Brandusele imi plac in mod deosebit. :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Gabriela,
    un enunt mai corect si sensibil nici ca se putea!

    RăspundețiȘtergere
  47. OanaClara,
    :)Doar pronuntând brândusa, si gingasia e la ea acasa! curios! stii cum se numeste brândusa pe germana? Krokos! hm! nu-mi imaginez nimic! ba da, poate ceva batos! :D

    RăspundețiȘtergere
  48. Dragă tizo, cu floricele acestea aducem sigur primăvara. :) Mai repede au înflorit blogurile decât parcurile. :D O primăvară cât mai frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  49. Carmen,
    nu vreau sa te dezamagesc, dar la mine chiar este primavara! fotografiile sunt facute duminica, în timpul unei plimbari în parc :)
    Te pup tizo. Primavara nu mai are încotro, forta dorului va învinge si ultimile pete de zapada si în curând vei avea si tu floricele! reale! ;)

    RăspundețiȘtergere
  50. Carmen, o să te rog să pui și linkul meu! Eu am pus linkul către tine. Azi trebuia să apară Provocarea parfumată, dar e bine și așa. :)
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/03/provocare-parfumata-en-avril-un-soir/
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  51. I love crocus as they are the 1st to pop out here. I like how they are naturalized in the grass, I do that too :) I can not wait to see mine! thanks for sharing :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Mirela,
    deci spui sa mai pun înca o data link catre tine? pentru noul articol? sper ca am înteles :)

    RăspundețiȘtergere
  53. GrammyMouseTails,
    Thank you for visiting my site!

    RăspundețiȘtergere
  54. Actiunea ta,CARMEN draga,vad,ia amploare !!!

    RăspundețiȘtergere
  55. Offf, Carmen, cat imi e dor de primavara. Acum cand ma uit pe geam afara, ninge mai frumos de cat ne-am fi dorit noi sa ninga in mijlocul iernii. Lasa ca dupa ce facem o tura pe partie, ne asezam si asteptam sa apara florile astea de ni le-ai aratat tu. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  56. Joco,
    si ce frumos este! Tu? când te încrii? te asteptam :)

    RăspundețiȘtergere
  57. Angi,
    ah nuuuu! nu-mi vine sa cred! Chiar mai ninge la voi?! hm!
    înseamna ca primavara de pe pagina mea este bine venita ;) Ma bucur! pupici

    RăspundețiȘtergere
  58. Difficult choice, they are all lovely and fair.

    RăspundețiȘtergere
  59. Sukhamandir,
    I love them all too :)

    RăspundețiȘtergere
  60. they are all goregous. thanks for sharing!

    “Happiness is a butterfly, which when pursued, is always just beyond your grasp, but which, if you will sit down quietly, may alight upon you”

    Nathaniel Hawthorne

    RăspundețiȘtergere
  61. Tracy,
    this is a very clever quote! thank you!

    "I wish you enough sun to keep your attitude bright.
    I wish you enough rain to appreciate the sun more.
    I wish you enough happiness to keep your spirit alive.
    I wish you enough pain so that the smallest joys in life appear much
    bigger.
    I wish you enough gain to satisfy your wanting.
    I wish you enough loss to appreciate all that you possess.
    I wish enough "Hello's" to get you through the final "Goodbye."
    by Bob Perks

    Have a nice day! :)

    RăspundețiȘtergere
  62. Beautiful! So how many languages do you know? You live in Germany, write in Romanian... very interesting personality!

    Sailor

    RăspundețiȘtergere
  63. Nilambur,
    since 10 years, Germany became my 2nd home :) here I'm speaking only German but I love my mother tongue, so I need the blog to practice :)I also need to learn English too...

    RăspundețiȘtergere