miercuri, 30 martie 2011

Miercurea fara cuvinte 13 - Beauty on the lake

Beauty on the lake - Schönheit auf dem See - Frumusete pe lac

Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! Succes!
1.Escu14.Tetris27.Mariana
2.Vero15.pandhoraa28.Alina
3.Mirela Pete16.Rontziki29.13angi
4.Minoki17.Fly2sky30.IULISA
5.Gabriela 18.Joco K31.Bogdanic
6.alessia19.se- cret32.Carmen
7.OFZ20.andreiradu M33.Costea
8.altcersenin21.Irina34.Oana
9.Fosile22.Lumi RO35.Florina
10.sophie23.Aliceee Traveler36.Ulise
11.SNEJINKA24.London Is Cool37.Mirela
12.Sori N25.Ana38.Pascal Rares
13.ana26.Gabi Rotaru

73 de comentarii:

  1. Asa cum e intitulat: beauty on the lake! O frumusete pe lac! Am adus si eu linkul. Superbe, absolut sperbe fotografii!
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/03/miercurea-fara-cuvinte-wordless-wednesday-2/

    RăspundețiȘtergere
  2. Neata! Un tablou foarte frumos. O lebada pe apa...O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb! :)

    Happy Wordless Wednesday!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fotomodel cuminte si priceput :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Splendoarea singurătăţii şi a speranţei
    MINUNAT!:)
    h.w.w.

    RăspundețiȘtergere
  6. Lebada, semn clar de vreme frumoasa. Loc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoase pozele de sapt asta!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ultima poza imi place mult
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. lacul nu poate fi decat al lebedelor...
    superbe fotografii :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase imaginile! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. superba lebada si ramurile care se apleaca spre oglinda apei... Happy W.W.!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumusete! Imi place cum se oglindesc crengile din ultima foto. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Pai nu prea am cum sa fiu fara cuvinte, pentru ca fotografiile, chiar daca vorbesc de la sine, sunt atat de frumoase, incat trebuie sa spun ca m-au impresionat :)
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  14. Incantaor peisaj .

    Saptamana asta mai mult ca altadata ar putea avea ca tema DRAGOSTEA in diverse ipostaze .Poate si primavara ....

    RăspundețiȘtergere
  15. Semne clare de primăvară în aceste frumoase fotografii,ale unui colț de natură minunat.N-are omul cuvinte,privește și admiră frumusețea naturii.

    RăspundețiȘtergere
  16. :)
    Sarut'mana, Carmen!
    Frumos... primavara bate la usa.

    RăspundețiȘtergere
  17. Liniste,relaxare.
    Frumoase pozele!
    Multumesc!

    Scuze,dar nu pot altfel:
    SE-CRET:nu ma lasa sa scriu la tine.Ti-am scris si un email.

    RăspundețiȘtergere
  18. Draga Carmen, am venit sa te salut, sa iti urez Happy Wordless Wednesday si sa iti multumesc pentru imaginile pline de frumusete! Cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. In primul rand felicitari pentru lebada! Sau era lebadoi? :)) Oricum, e foarte frumos. Happy WW!
    M-am bagat si eu la WW!

    RăspundețiȘtergere
  20. @SoriN - Tema pe care ai propus-o tu pentru saptamana asta o regasesti la mine pe blog :) Cred ca de vina este primavara!
    Happy WW si tie!

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi plac toate pozele, foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  22. Foarte frumoasa initiativa, de astazi particip si eu .... iti doresc o zi de miercuri linistita!

    RăspundețiȘtergere
  23. Great pictures. Nothing beats a leisurly stroll along a river with all those beautiful natural sights to enjoy.

    RăspundețiȘtergere
  24. Atat de mult s-a aplecat Domnul Copac sa o salute pe Domnisoara Lebada incat si-a pierdut echilibrul!:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Fotografia din dreapta jos este absolut superbă. Crează o atmosferă de basm. :)

    RăspundețiȘtergere
  26. De data viitoare, mă înscriu!
    Faine imagini!!

    RăspundețiȘtergere
  27. MIRIFIC!
    Fiecare fotografie abunda in detalii incredibile. Incredibil de frumos, te lasa fara cuvinte

    RăspundețiȘtergere
  28. Escu,
    ma bucur ca iti plac! Happy WW! :) si FELICITARI! esti No.1 !!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Vero,
    ai dreptate! este cumva de înteles faptul ca regele Ludwig II - care s-a nascut în palatul - în parcul caruia am fotografiat eu, a trait într-o lume de vis... lebede, muzica lui Wagner, povesti, poezii...

    RăspundețiȘtergere
  30. Mirela,
    ma bucur ca te-ai molipsit! :) am trecut deja pe la tine si, am admirat printesele de miercurea asta.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Minoki,
    sara buna! :)) Multumesc mult, ziua mea a fost aproape perfecta, sper ca si a ta!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  32. Alessia,
    Mama Natura este mare artista! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. OFZ,
    hm, mie-mi spui? si câta gratie si eleganta! :))

    RăspundețiȘtergere
  34. Cella,
    ... înca nu si-a întâlnit jumatatea. Dar si când o va gasi, va fi pe viata! h.w.w.! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Sophie,
    ce te stii! asa a fost! dar daca aparea gâsca... cum era? :))

    RăspundețiȘtergere
  36. Ana Marin,
    multumesc! ma bucur ca-ti plac imaginile surprinse de mine în parc :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Tetris,
    ti-o daruiesc, cu pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Rontzinki,
    multumesc, ma bucur! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Pandhora,
    si un pic si al meu... :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  40. Alina,
    mai pe seara, cred ca imaginile ar fi fost ca dintr-o poezie eminesciana...

    RăspundețiȘtergere
  41. Fly2sky,
    înseamna ca am privit prin ochiul aparatului foto, exact într-acolo unde a trebuit! ma bucur! multumesc mult :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Teo,
    heeeei,cu vizita ta nu ma asteptam! :) multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  43. SoriN,
    asa cred si eu... primavara e de vina :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  44. Se-cret,
    ce surpriza mi-ai facut tu astazi! multumesc mult!
    Apropo primavara, voi aveti practic doua anotimpuri, nu? vara si toamna, sau cam asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  45. Fosile,
    ma bucur ca-ti plac fotografiile mele! ma bucur ca te-ai alaturat grupului "Miercurea fara cuvinte"! si ma bucur daca Se-cret poate citi aici mesajul de la tine :)
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Oana,
    esti o draguta! multumesc mult! te pup

    RăspundețiȘtergere
  47. Irina,
    l-am surpins în trecere pe lac... O clipa, m-a privit distins, întinzându-si gâtul... Si s-a dus... n-am apucat sa-l/sa o întreb cum o cheama :))
    Ma bucur mult ca ni te-ai alaturat! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  48. Irina,
    sper ca SoriN a citit mesajul de la tine :) dar zau ca primavara e de vina! sa nu-l certi! ;)

    RăspundețiȘtergere
  49. Lumi,
    ma bucur, multumesc! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  50. Alicee,
    ma bucur tare mult! Bine ai sosit în cercul nostru!
    Multumesc mult. N-am avut o miercuri linistita, dar a fost placuta;)

    RăspundețiȘtergere
  51. Ionut,
    multumesc! le-am ales cu grija :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  52. William K Wallace,
    thank you so much for your kind words! i'm so glad you made time to visit me! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  53. Angi,
    s-ar putea sa ai dreptate :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  54. wordinaphoto,
    frumoasa exprimare :) multumesc mult!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  55. Gina,
    ma bucur mult! abia astept! pupici

    RăspundețiȘtergere
  56. Iulisa,
    tu esti o poeta... Multumesc mult!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  57. AndreiRadu,
    :) primavara s-a instalat cu toata puterea! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  58. Pascal Rares,
    sorry, dar linkul pe care l-ai lasat aici, nu duce nicaieri... nu te gasesc, nu stiu despre ce gemeni este vorba :( Mai încearca o data te rog!

    RăspundețiȘtergere
  59. Las linkul aici, nu stiu ce are..http://www.pascal-rares.com/2011/03/30/miercurea-fara-cuvinte/

    RăspundețiȘtergere
  60. Este adevărat că nu avem patru anotimpuri. Uneori este Vară și Primăvară,uneori este vară și vară iar alte ori e VARĂ ȘI VARĂ.Este foarte „caraghioasă” perioada din lunile reci.Nu sunt decât rareori temperaturi scăzute,puține grade pe scala termometrului,dar frig este.Și asta numesc eu „caraghios”. Prietenul meu din Cluj râde de mine când îi zic că e frig la noi.Atunci mă întreabă dacă au scăzut iar temperaturile sub 20 de grade Celsius?!
    Toată povestea asta este valabilă pentru pastea de sud a Israeluilui.De la centru înspre nord e altă poveste,sunt mai distincte anotimpurile iar în nord este iarnă iarnă,adică în toată regula cu zăpadă și cu toate celelalte semne,dar nu este lungă perioada aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  61. Pascal Rares,
    zau ca atât numele cât si linkul duc la o pagina "Go daddy.com - Domains, websites and everything in between!" îmi pare rau...

    RăspundețiȘtergere
  62. se-cret,
    wow! banuiam eu, dar nici chiar asa... deci vara si vara :) Pai nu ma mira de loc faptul ca ai cele mai frumoase flori din blogosfera româneasca! :)

    RăspundețiȘtergere
  63. Pascal Rares,
    am reusit sa te gasesc! adresa este într-adevar cea pe care ai dat-o: http://www.pascal-rares.com/2011/03/30/miercurea-fara-cuvinte/
    Fenomene para-blogosferica :))

    RăspundețiȘtergere
  64. Frumoase cadre, chiar ca nu mai sunt necesare alte explicatii. :)

    RăspundețiȘtergere
  65. Era o problema de la host. Oricum, bun venit si pe "blogutul" meu.

    RăspundețiȘtergere
  66. O poezie sunt fotografiile dumneavoastră!Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  67. multumesc Vera!
    sunt facute cu aparatul cel nou :)

    RăspundețiȘtergere
  68. Sailor,
    your cruise pictures are also beautiful!

    RăspundețiȘtergere