miercuri, 9 martie 2011

Wordlees Wednesday 10 - Venice

Venezia / Venedig / Veneția



Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! Succes!
1.Minoki10.se- cret19.Costin Comba
2.Mariana11.London Is Cool20.lukluk
3.sophie12.Florina21.Oana Clara
4.OFZ13.13angi22.Fly2sky
5.pandhoraa14.A Mothers Ramblings (W/ L)23. na
6.tetris15.Joco K24.Acuarele
7.Vero16.Lumi RO25.Paul
8.SNEJINKA17.andreiradu M

9.Nima18.Rontziki

64 de comentarii:

  1. Cu escapada asta romantica la Venetia m-ati terminat! Sper sa nu trebuiasca sa astept chiar pana dupa majoratul gazei si eu....

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu Venezia m-ai dat gata! E orașul nostru de suflet, am ajuns să-l iubim cu pasiune! Fetița mea e fascinată, face picturi cu subiecte venețiene, a fost bine că am dus-o de mică acolo! Și sigur îmi voi face timp, în fiecare an, să-l văd măcar odată! De data aceasta nu am ajuns la Carnevale, dar aici, la tine, parcă mă simt și eu alături de voi în La Serenissima! Sejur plăcut! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cate fete are Venetia.. Intr-adevar, fara cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  4. uneori am senzatia ca pe apa plutesc culori si nu barci...bucura-te de Carnevale si Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos... ca dintr-o altă lume... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. si cite suspine...
    Azi se maninca mucenici,incepe primavara si se trage prima brazda.Pt baieti inca o ocazie de a trage pe ,,ulei,,(cu 40-44 de pahare) in mod ,,legal,, si motivat .O zi buna cu multa liniste! LU!

    RăspundețiȘtergere
  7. NOI miercurim, azi, prin Siberia cu ieduţii :)
    zi minunată

    RăspundețiȘtergere
  8. Venetia...
    Doar in vis si-n foto !

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Veneția este încărcată de istorie și de mister.Fără cuvinte într-adevăr!

    RăspundețiȘtergere
  10. eu...tot cu suspine :)
    ce sa mai zic.

    RăspundețiȘtergere
  11. scuze, merge aiurea netul, am publicat de 2 ori, dupa ce mi-a dat mai intai eroare si de fapt...

    RăspundețiȘtergere
  12. Vencie is a beautiful city and your pictures have definitely caputred the beauty of the place...

    RăspundețiȘtergere
  13. E o lume de basm continuu!Pe apa dau pe uscat poti trai in lumea veche sau lumea noua.
    Pilonii mancati de timp spun tot!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ceska,
    nu - nu! urcati-va-n masina si în 7 ore sunteti acolo! de ce nu?! si Gâza doarme în masina, la întoarcere ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Mirela,
    înseamna ca nu mai dureaza mult si faceti din noua escapada în laguna venetiana! din pacate sejurul meu s-a încheiat! sunt din nou la servici, de trei zile :(

    RăspundețiȘtergere
  16. OFZ,
    :) asa este! în fiecare anotimp e alta, în fiecare zi e mai frumoasa! happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Pandhora,
    corect! totul se oglindeste, cerul si pamântul se îmbratiseaza în apele fascinante. Happy WW!
    PS: carnavalul s-a încheiat ieri noapte, dar sejurul meu duminica seara :(

    RăspundețiȘtergere
  18. Vero,
    este într-adevar o alta lume! nu seamana cu nimic altceva... Venetia e unica!

    RăspundețiȘtergere
  19. LU,
    ce bine ca barbatu-meu e neamt, nu cunoaste "legea" celor 40 de mucenici :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. Cella,
    am admirat Iedutul! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Nima,
    never say never! :) nu se stie niciodata cum se iveste ocazia!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  22. Se-cret,
    as fi putut fotografia fiecare secunda... Fiecare moment este o încântare!

    RăspundețiȘtergere
  23. Sophie,
    dar vezi ca si suspinele vor fi înfrumusetate?! era sa nu mai recunosc podul! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Sophie,
    no problem... don't worry, be happy :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  25. I loved my time in Venice. Looks like you had a good time too.

    RăspundețiȘtergere
  26. Nilambur,
    that's right! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. London Is Cool,
    and London too! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  28. Angi,
    oare cât timp va mai exista?...

    RăspundețiȘtergere
  29. Pippa,
    a great time indeed! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  30. sarut'mana, Carmen!
    La multi ani cu santate, fericire si iubire!

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce dor mi s-a făcut de Veneţia! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Asteptam aceste fotografii din Venetia. Sunt superbe. eu tocmai am postat una din egipt.

    RăspundețiȘtergere
  33. AndreiRadu,
    multumesc! aceleasi urari de bine, alaturi de draga ta!

    RăspundețiȘtergere
  34. Lasse,
    thank you for your kind comment!

    RăspundețiȘtergere
  35. Rontziki,
    pâna când vei reajunge personal, mai arunca un ochi aici (http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/03/ilustratii-din-venetia.html) ca sa-ti alinti dorul :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Costin,
    vin urgent sa vad! mie mi-a dor de Marea Rosie!

    RăspundețiȘtergere
  37. Raspuns; Eram in luna de miere. aveam 1 saptamana de cand ne casatorisem. stateam pe puntea vasului, singuri pe un vas de 150m lungime, ne gandeam ce am facut in urma cu 7 zile si ne bucuram de viata.
    Nici nu am avut timp sa ne bagam in Marea rosie. Am vizitat tot timpul. Plecam la 6-7 dimineata, ne intorceam pe vas la 1-2, apoi plecam iar si venem la 7-8 seara.

    RăspundețiȘtergere
  38. Costin,
    deci am simtit bine! ;) ma bucur si va doresc o viata ca luna de miere din Egipt!
    Stiu ca sunt multe de vazut, cultura egipteana este fascinanta! dar ca sa nu aveti timp sa înotati alaturi de pestii exotici, nu înteleg! mare pacat! Pe chestia aceasta, trebuie sa refaceti luna de miere! :D

    RăspundețiȘtergere
  39. Nu vad puntea suspinelor.... Happy H!

    RăspundețiȘtergere
  40. Lukluk,
    :)) nici eu nu am recunoscut-o! e în reparatii! Ultima fotografie, cea cu mult albastru :))
    Pupici pentru David si parintii lui :-*

    RăspundețiȘtergere
  41. Lukluk,
    :D nici nu observasem! ha-ha! daca nu te corectai, nu se prindea nimeni! :))

    RăspundețiȘtergere
  42. Frumoasa Venetie ai mai surprins. :) Deja visez la gondole, la soare, la clipe romantice...

    RăspundețiȘtergere
  43. sa stii ca am pierdut multe. Acolo ne-am imprietenit cu un cuplu. Ei au mai ramas o saptamana acolo. dupa ce s-au intors, au venit pe la noi cu filmarea subacvatica. Era foarte frumos. Am mai fi ramas si noi, dar eu aveam cateva filmari in tara si nu puteam sa stam mai mult. ne pare rau.

    RăspundețiȘtergere
  44. Trebuie sa fi fost minunat..dupa cum se vede in poze :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Happy WW! Salut toti participantii la "Miercurea fara cuvinte"! :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Cred ca a fost tare frumos la carnaval. :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Carmen,
    acestea sunt doar câteva din fotografiile pe care le-am surprins...si nici o farâma din ce am adunat în suflet.
    O zi buna tiza draga!

    RăspundețiȘtergere
  48. Costin,
    dupa ce se linisteste situatia politica, eu zic sa repetati concediul. Merita 100% Decembrie e cea mai frumoasa luna de baie!

    RăspundețiȘtergere
  49. VertAnge,
    mi-nu-nat! când ai timp, uita-te la slide-showurile pe care le-am pus aici:
    http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/03/ilustratii-din-venetia.html
    si aici:
    http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/03/carnaval-in-venetia.html

    RăspundețiȘtergere
  50. Fly2sky,
    vremea a fost superba pentru un început de martie! am avut noroc! :)

    RăspundețiȘtergere
  51. iubesc italia si de mult suspin dupa venetia, dar inca nu a sosit momentul.... poate daca o sa fiu cuminte :). ma bucur ca ai avut vreme buna

    RăspundețiȘtergere
  52. Sophie,
    ei hai cuminteste-te pentru o tura de Venetia! :D si daca râzi, asa cum am facut eu, iese si soarele! :)
    Lasând gluma la o parte: sunt sigura ca va veni vremea, cât de curând! daca îti doresti cu adevarat! te pup

    RăspundețiȘtergere
  53. N-am fost la Veneţia (încă!), dar, am fost la Lacul Sf. Ana, la Vulcanii noroioşi, pe vârful Suhard, la Lacul roşu din deltă, unde am prins un răsărit din stuf şi am admirat o colonie de pelicani, ... Am fost şi la Roşia Montană, am văzut Ada Kaleh, şi zimbrii de la Haţeg, Sarmizegetusa dacă, Voroneţul, Săpânţa, ...

    RăspundețiȘtergere
  54. Zamfir,
    si eu am fost la Lacul Sf. Ana, la Vulcanii noroioşi, Lacul roşu, Sarmizegetusa, Voroneţul, Caraimanul, Babele... o viata are omu' si chiar peste tot n-om ajunge! important este însa ce adunam în suflet!

    Apropo, cunosti zicala „Der kürzeste Weg zu dir selbst führt einmal um die Welt."/"cel mai scurt drum spre cunoasterea de sine, duce o data în jurul Pamântului"? :)

    RăspundețiȘtergere
  55. Superb! Ai surprins esenta orasului venetian. Sa va fie de bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  56. Dani,
    multumesc, trebuie sa ma mai duc... nu m-am saturat înca :)

    RăspundețiȘtergere
  57. dar eu cum sa fac ca miercuri e ziua de sondaj pe blog:D

    RăspundețiȘtergere
  58. Mihai,
    hm! zau ca-mi pare rau! dar eu o sa vin sa votez :))

    RăspundețiȘtergere