miercuri, 11 octombrie 2023

Insula Florilor - Miercurea fara cuvinte S41/23

Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfCHappy Wordless Wednesday! ☺

27 de comentarii:

  1. Specialiștii s-au jucat cu natura creând asemenea figurine vii, multicolore, animate de prezența ta în mijlocul lor...prințesa florilor 🤩😍.
    Happy WW cu pupici și îmbrățișări! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Insula este o splendoare! O aglomeratie ordonata de flori si plante si o mare de parfum tipic anotimpului. O plimbare de o zi pe acesta insula iti umple sufletul de frumos! Habar nu ai ce sa fotografiezi si ce sa nu, pentru ca la tot pasul te intampina ceva special!
      Pupici Gina draga. O zi minunata! Imbratisari si numai gânduri bune ♥🤗😘

      Ștergere
  2. Ce frumoasă e insula asta. Am văzut pozele cu tine pe FB si mi-au plăcut enorm. Chiar mă minunam de ideea peisagistului de a crea rochii din flori. Cu adevărat talentati acești oameni care reușesc asa să atragă vizitatori.
    Happy WW!
    PS: multumesc pentru inscrierea în tabel. Am prins ceva timp liber și mă chinuiam să recuperez din articolele restante și am uitat de înscriere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este intr-adevar superba Insula Mainau. Ca sa "te îmbraci" cu aceasta rochita, te urci in spate pe o scara ☺☺☺ Scara este ... cum s-ar spune "fermoarul deschis" al rochitei ☺☺☺
      Daca ajungi cândva in Bayern, neaparat sa vizitezi si Insula Florilor (Insula Mainau). Te pup. O zi minunata! 🤗😘

      Ștergere
  3. What beautiful captures lovely flowers and colours :-)

    Have a bloomingtastic week 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Have a happy wordless wendesday ☺Have a bloomingtastic week, too ☺

      Ștergere
  4. Am văzut pozele pe Facebook și mi-au plăcut maxim. Esti o drăguță, parcă ești dintr-o poveste. Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe sunt! Ce viziune de artist! Îmi imaginez cum se văd în realitate.
    Zi cu soare, Carmen! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow! Superb!
    Şi ce frumoasă e zâna florilor! 🙂 Rolul chiar te prinde. 🙂

    Happy WW, dragă Carmen! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vero draga! ❤️😘 Happy WW!
      Ah, întrebare: ai blocat comentariile pe blog sau nu mai stiu eu unde si cum sa apas?!

      Ștergere
    2. Am blocat eu comentariile la ultimele două postări.
      (La unele postări nu vreau comentarii.)

      Ștergere
    3. aha, multumesc ca mi-ai spus ♥

      Ștergere
  7. Imi plac mult-mult designurile astea florale. Cred ca te-ai simtit minunat
    Intr-un superb 'vesmant' natural atat de frumos!
    Happy WW, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunate creatiile din flori!
    Happy WW, Carmen draga!😘😘

    RăspundețiȘtergere
  9. Încă o dată zic, o insulă fermecată! Mai arata-ne, este foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neaparat o sa prezint mai multe poze, insula este intr adevar superba. Iar festivalul daliilor a fost... fara cuvinte! Pur si simplu priveam si nu ne venea sa credem ce minunatii de forme si culori!
      Te pup. Happy WW 🤗😘

      Ștergere
  10. So beautiful. Wow.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. ♥

    RăspundețiȘtergere
  11. Zambesc doar privind fotografiile! Pe insula, probabil, as fi cu buzele arcuite pana la urechi! 😊 Chiar ca Zana Florilor esti acolo, Carmen draga! ❤ Super idee pentru "decor foto"!
    Sa-ti fie zilele vesele, cu parfum de bucurie! 💕
    Imbratisari si ganduri bune de la quattro pentru trio! 🍀 💞 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O da, ai fi plutit pe nori! Asa cum am facut noi 🤗🥰 A fost foarte frumos!
      O saptamana frumoasa sa ai si tu, Diana draga 🤗😘
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘🐾💞🤗

      Ștergere
  12. Ce feerie! Ce inseamna oamenii care iubesc natura si frumosul si stiu sa imbine placutul cu utilul.
    :D imi place cum te-ai fotografiat (erau locuri special amenajate, banuiesc, nu?)
    Pe vremuri se faceau si la noi in oras aranjamente tare frumoase - chiar ma uitam dupa dalii.. dar nu am vazut clasicele dalii pe care le stiam eu :D
    Pupici cu drag si happy azi :)

    RăspundețiȘtergere