miercuri, 4 octombrie 2023

La castel - Miercurea fara cuvinte S40/23

 
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

21 de comentarii:

  1. Stiu că la voi sunt multe castele, dar tot mi se pare co seamănă cu intrarea de la Huniazi, dar ma gandesc că nefiind in România, e castetul acela cu N de pe puzzle-uri căruia îi uit mereu numele. Sunt prea obosită acum ca să-l caut.
    Si voi sunteți frumoși ca de obicei în plimbările vostre, dar acum privirea mi-e atrasă de Leo. Ce urmărea el acolo cu asemenea atentie?
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te referi la Castelul Neuschwanstein? 🤔🤗 nu, nu este acela.
      Castelul la care am fost ieri se numeste Harburg. Acest castel a fost ridicat in secolul XI in stil romantic, apoi marit si renovat, a capatat amprenta timpului,gotic, Renaissance, baroc... O sa revin intr o postare cu povestea acestui castel si cu mai multe poze 🤗😘
      Happy WW Niko draga 💞

      Ștergere
  2. Ce frumos!!! La castel in poarta oare cine bate ? :) Daca era si jumatate, putea baga si partea cu Orologiul suna :)).
    Eu am un tantar - asa ca am luat putin laptopul, ca poate vine se aseaza si il fac tapet. Daca nu, atunci dormim iar cu lumina aprinsa. Tura mea a fpst mai scurta in noaptea asta, asa ca profit.

    Banuiesc ca este din excursia in Franta? :) Abia astept sa ne povestesti. Pupici cu mare drag!!! Happy WW :).
    Ps: mi se are fascinanta fantana... :O

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 🤗😅 daaa, am batut la poarta 😀
      Nuuuu, nu e din Franta, e de aici de la noi din Bavaria.
      Avem multe castele aici in zona. Lui Leo nu ii place sa mearga cu masina, de aceea incercam sa gasim excursii de sfarsit de saptamana in diametru de 100-150 km de la noi de acasa. Pe 3 octombrie a fost zi libera si am facut excursia asta la castel.
      Pupici. Happy WW 🤗😘

      Ștergere
  3. Frumos castel, frumoase zambetele vostre, simpatic foc Leo!
    Imi place mult si mica fantana.
    Pupici si Happy WW, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Suzana draga 🤗😘🐾
      "Mica" fântâna pare in fotografie mica, penzru ca de fapt e normal de mare, asa cum sunt fântânile. Si adanca de 150 metri, ne a spus ghidul 😀 iat fântâna arteziana, are cc. 2,5 metri inaltime... Dar fara un reper, este asa cum se spune "totul relativ" 😜
      O zi minunata sa ai! Happy WW 🤗😘

      Ștergere
  4. O zi cu vreme si privelisti minunate!...pana si Leo studiaza peisajul...fantana cu totul dichisita...Plimbarea voastra mi-a clatit privirile de dimineata.
    Happy WW cu imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Hina draga si noi ne minunam ce vreme superba avem! Este inca vara... ne incarcam bateriile cat mai straluceste soarele. Cu siguranta zilele ploioase vor veni cat de curand...
      Acolo unde Leo priveste printre gratii, era o platforma pentru a afmira panorama, castelul fiind pe varful unui munte. O sa prezint fotografiile panoramice... superb peisaj.
      Pupici si imbratisari. O zi minunata Gina draga 😘🤗 Happy WW 🐾💞

      Ștergere
  5. I love castles!
    Gorgeous photos, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, dear Veronica 🤗
      Happy WORDLESS wednesday ✌️

      Ștergere
  6. Superb! Şi vă încadraţi cu toţii de minune în peisaj!

    Happy WW, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos castel, Carmen! Şi pozele transmit energie din aia bună! Mulţumim!
    Zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Energie pozitiva si vitamina D am incarcat la maxim 👍🤗
      Imbratisari Potecuta, si happy WW 🤗💞

      Ștergere
  8. Probabil este din aceași epocă, și mie mi-a amintit de Hunedoara. Și al nostru are o fântână adâncă. Oricum eu sunt mare iubitoare de castele, toate îmi plac și dacă pot vizita unul nu pierd ocazia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Castelul Corvinilor este ridicat in secolul XIV (zice wikipedia pe care am consultat o chiar acum 😜), deci 300 de ani mai tarziu ca acest castel, insa... majoritatea castelelor au fost extunse in diferite epoci, capatand aspectul si tendintele stilistice specifice. In plus, nuneroasele renovari... Cadva, toate castelele arata exterior cam la fel. Si mie imi place sa le vizitez... ma fascineaza istoriile lor, concentrate in prezentarile ghizilor.
      Happy WW, Pompilia draga 🤗😘

      Ștergere
  9. Wonderful photos! Everyone looks fantastic, and my favorite is the one with the dog gazing out of the window.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you 🤗 that dog is mine, a fox terrier named Leo. He is "my child" for 7 years. 🐾🐶
      Happy WW 🤗

      Ștergere
  10. Leo, admirand panorama! ❤ (am citit in comentarii) 😊 Frumoasa zona! De fapt, cred ca toate imprejurimile castelelor sunt deosebite, si unde sunt multe castele... eeeeh! avantaj cei care sunt in apropiere. 😊
    Zile senine iti doresc, Carmen draga! ❤ Imbratisari, ganduri bune si pupici de la quattro pentru trio! 😘 💖 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce castel frumos, iar Leo cum admiră priveliștea este un scump. Happy azi! Pupici

    RăspundețiȘtergere