duminică, 15 octombrie 2023

Din nou acasa

Vineri, seminarul a început la ora 8:30 si s-a încheiat la ora 16:45. Trenul meu spre casa era la ora 18:20 dar de teama blocajelor în trafic, specifice pentru vineri dupa-amiaza, am dat fuga la hotel, mi-am luat geamantanul si am comandat un taxi. Mai bine un pic mai devreme la gara decât prea târziu!
Am avut noroc si nu a existat nici-un ambuteiaj asa ca am ajuns la gara aproape o ora mai devreme.
Pe când cascam ochii în stânga si în dreapta cautând motive interesante pentru fotografiat, aud la megafon ca trenul din Hamburg spre Innsbruck are întârziere 25 minute. Era ruta mea... si wow, asta înseamna ca daca fug la peron, îl prind! Am reusit si asa... am ajuns acasa o ora mai devreme!
La ora 19 m-a asteptat fiica mea cu masina la gara. L-am sunat pe Helmut sa îi spun ca nu am cheie si ca sunt în câteva minute în fata usii...
Baietii mei ma asteptau deja pe alee... Doamne ce bucurie pe Leutu ♥
PS: In timpul calatoriei mi-am amintit ca Mihaela a facut ceva fotografii din calatoriile ei cu trenul si am vrut sa fac si eu, sa va arat ce peisaje frumoase s-au derulat in fata ochilor mei... Însa trenul meu a circulat cu viteza de cca.200km/h ... fotografiile sunt total nereusite! ☺☺☺

1. Păcat că n-au ieşit pozele cu peisaje, dar bucuria lui Leuţu face toţi banii! 🙂
    Seară frumoasă alături de băieţii tăi, dragă Carmen! ❤

1. Multumesc mult, Vero draga.
      Da, peisajul intre Bayern si Baden Württemberg este foarte frumos si a fost o zi insorita, ca de vara. am ajuns acasa dupa ora asfintitului.
      Sa ai o seara de duminica placuta, Vero draga😘🤗💞

2. Bine ai revenit in casuta, alaturi de baietii tai, evident bucurosi!
    Pupici si o noua saptamana cu bucurii, draga Carmen! ❤️😘

1. Celai bine e acasa 🥰💞🐾
      Noapte buna Suzana draga.
      Un start bun in noua saptamana 😘🤗

3. Ce încântare pe Leo. Cred că și pe Helmut la fel, doar că bănuiesc că el a fost in spatele aparatului de fotografiat!
    O săptămână frumoasă Carmen.

1. Da, hHelmut a facut fotografiile 😍 Toata familia fericita... "haita" lui Leo completa 😅
      Pupici. Noapte buna Niko draga.
      Un start bun in noua saptamana 🤗😘

4. Mie mi se par foarte interesante pozele - la asa viteza, trebuia sa fie ceva deosebit, in miscare :D.
    Cata bucurie pe Leut!!! Asa alergam si eu sambata sa prind o masina care sa ma aduca macar cu 10 minute mai devreme de 5 acasa... :))) Cand ajungeam la usa blocului auzeam cum latra Dodo.. si da-i si urca 88 de trepte cu ditamai rucsacul in spate (ca aduceam pe langa laptopul care cantarea vreo 5 kg, haha si cate un mic dar) pe repede inainte.. dar ce ma astepta dupa usa... pupici si ..... lesa ca sa il scot la plimbarre.. hahahah.
    Pup cu drag :)

1. Daaa, dragalasii nostri patrupezi ❤️🐾❤️
      Dodo al tau a fost un scumpic, dar si Kouki te iubeste ❤️
      Pupici si imbratisari 😘🤗💞

5. Pentru el cred că ai lipsit o veșnicie! Și wow! 200 km/h! La noi numai cu avionul!

1. Da, precis Leo nu are notiunea timpului 🐾❤️🐾 dragalasul meu mic 🤗
      Nici aici nu circula asa repede, doar ICE ul si nu constant 200... Cateodata e sub 150km/h, cateodata peste 200 🚂
      Te pup 😘 O saptamana placuta!

6. Am simtit si bucuria ta la reintalnirea cu Leutu, si bucuria lui cand te-a revazut! ❤ Oh, cat de frumoase sunt astfel de momente! ❤ Evident, revenirea acasa, imbratisarea celuilalt baiat al tau... 😊 Toate sunt frumoase! Uneori, o despartire si mai scurta de doua nopti poate parea o vesnicie pentru cei care se iubesc! 💕
    Ai vrut sa fii la gara in timp util si universul a aranjat lucrurile sa fii acasa o ora mai devreme! Bafta la toate iti doresc, Carmen draga! 🤗
    Ai "obtinut" si unele reflexii faine! 😊 (nu am mai gasit poze cu reflexii si nu am avut o idee cat de cat faina sa "aranjez" una pentru a participa la RiO)
    Pozele facute "din viteza trenului" sunt super-interesante! 😍 "Avantaj" trenuri-caruta: putem fotografia peisajele... pana ne ies peri albi! 😃
    Imbratisari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! 😘 💗 🍀 🐾

1. Da, pentru noi toti e important sa fim impreuna,pentru ca functionam bine doar ca echipa 🤗🐾💞 Si, vorba aceea, asa bine ca a acasa nu e nicaieri!
      Nici telefonul meu nu e performant, camera e una medie... Poate la anul voi avea mai mult noroc. Nu ma inteteseaza la telefonul mobil decat sa aiba baterie buna si camera buna.Si sa aiba pret... Mic! 😅😜
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘🐾💞🤗 O zi buna, draga Diana! ❤️

7. Nicaieri nu-i mai bine ca acasa, langa cei dragi. Cu cata bucurie te-a primit Leo!