miercuri, 25 octombrie 2023

Flori - Miercurea fara cuvinte S43/23

 
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfCHappy Wordless Wednesday! ☺

21 de comentarii:

  1. Flori și felicitări superbe! Ce frumos că se mai oferă felicitări, sunt mici amintiri care aduc bucurie când le privești peste ani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este😍💞 obisnuiesc sa adun felicitarile si imi place sa le recitesc peste ani 🥰
      Happy WW draga Pompilia 😘🤗

      Ștergere
  2. Ce atmosfera sarbatoreasca! Se mai prelungeste atmosfera petrecerilor!
    Si mai ai si multe inspiratii prin preajma!
    Happy WW, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am opt buchete superbe... Le am imprastiat prin casa, sa ne inveseleasca privirile, in fiecare camera 😅🤗
      Happy WW Suzana draga 🤗😘

      Ștergere
  3. Ți-ai decorat casa cu aceste superbe buchete, care mențin și transmit încântare sufletului, privirilor, impropriu spus mici decorațiuni pline de viață și parfum olfactiv, cromatic💐...ele glasuie doar prin frumusețea lor🤗😘
    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Gina draga 🤗 Ce frumos ai exprimat aceasta stare! 🥰💕
      Te imbratisez si iti doresc o zi minunata 🤗😘💖

      Ștergere
  4. Ce frumos!. Ma bucur pentru tine, pentru florile frumoase dar și pentru felicitările deosebite. Intr-adevăr, un obicei frumos de a oferi aceste felicitări. Si ai frumos că le păstrezi. Încă o dată, la mulți ani fericiți!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Niko draga 🤗
      Imbratisari si ganduri bune 🤗😘 Happy WW

      Ștergere
  5. Ce frumoase sunt! Să ne arăţi pozele şi când pe felicitările alea va scrie 100, bine? Aşa să fie! ;)
    Am citit vestea de dincolo şi abia aştept! Vorbim şi dai un semn! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaaa... Dar cred ca pana atunci, tehnica va evolua int atat ca va voi invita pe toti la petrecere... O mica teleportare si vom fi impreuna sa serbam un eveniment 🤗☺️
      Wow daaaaaa 💖 Ma bucur tare!
      Sa imi spui tu cand si unde, ca eu sunt flexibila pe 17 si 18. Pe 19 e ziua mamei iar pe 20 am zbor dis de dimineata. 😘🤗💞

      Ștergere
    2. Super! Vorbim atunci, mai aproape de dată, că de acum nu ştiu sigur dacă sâmbătă voi fi în oraş. Dacă nu, vineri sunt sigur, că oricum lucrez. ;)

      Ștergere
  6. Flori şi felicitări! Frumoase colecţii!

    Happy WW, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunate flori!!! Chiar ma gandeam cat de frumos se incadreaza totul si cum am ceva vibratie de toamna... cand apar si reginele: crizantemele. Le iubesc pur si simplu - asa de mult imi lipsesc. In fiecare an cumparam macar un fir sau un buchetel de la batranicile ce veneau de la ele din curte cu flori. Din 2019 toamna.. ioc :(. Asa ca mult de tot m-am bucurat sa vad la tine si galbene si albe - mie imi placea sa usuc frunzele si sa le pun ca sa nu vina moliile. :D Imi place mult varianta aceasta.

    Si felicitarile sunt ffff faine. Toate sunt deosebite, dar cele cu personaje (cea gen pop-up si cea cu silueta feminina cu rochita diafana imi place cel mai mult :).

    Pupici cu muuult drag! Happy WW :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... Miroase a toamna la mine in casa...Dar si vremea s a reglat, acum simt ca e toamna.
      Felicitarile daaaaa am primit mai multe, chiar si de la magazinele mele preferate ( felicitare si 5 € bon valoric), ba chiar si cabinetul medicului de familie mi a trimis felicitare 😁
      Acea felicitare cu silueta feminina e de la vecina mea. O pictura frumoasa inzr adevar. Iar cealalta, e de la matusa mea: o tipa sexi tare,facand baie intr un pahar cu sampanie 😂
      Pupici si imbratisari 🤗😘💞🐾

      Ștergere
  8. Frumoase buchete, frumoase felicitari care cuprind ganduri frumoase pentru tine! 💕 Sa fi sanatoasa si mereu voioasa, Carmen draga!💐
    Imbratisari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! ❤ 😘 🍀 🐾 🤗 💞

    RăspundețiȘtergere